You are not logged in.
How Much Would it Cost to build the Death Star?
Building a massive space weapon is all very well, but you have to find the materials to build it with. It's easy to say that "sure, the Death Star would be expensive" but is there actually enough iron in the Earth to make the first Death Star? Centives decided to find out.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sain nää kaikki lainaan työkaverilta. Aloitin rumban tänään.
Episode I
Nojaa, eipä totisesti oikeen innosta. Melko turhanpäiväinen ja pitkitetty elokuva, hetkellisesti mukaansatempaava. Jos tää olis TV-sarjan eka osa, en vaivautuisi katsomaan enempää. Oletan kumminkin, että nää alkupään elokuvat on lähinnä olemassa vaan sitä varten, että fanit saa tietää hurjia paljastuksia menneisyydestä, mitkä sitte selittää tulevaa. Siksi jaksan uskoa, että ne kolme alkuperäistä on oikeasti parempia. Kahtellaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Eihän niitä nyt tuossa järjestyksessä kannata missään tapauksessa katsoa!
Varikset komentavat
Eihän niitä nyt tuossa järjestyksessä kannata missään tapauksessa katsoa!
Mä kyselin tuolla ylempänä, että mitenkä nää kannattais kattoa ja ainostaan Hrmis vastasi, muttei antanu perusteluita, joten OLET VÄHÄN MYÖHÄSSÄ MIELIPITEINESI, koska emmä ny enää voi lähteä muuttamaan järjestystä.
*
kaakku wrote:Eihän niitä nyt tuossa järjestyksessä kannata missään tapauksessa katsoa!
Mä kyselin tuolla ylempänä, että mitenkä nää kannattais kattoa ja ainostaan Hrmis vastasi, muttei antanu perusteluita, joten OLET VÄHÄN MYÖHÄSSÄ MIELIPITEINESI, koska emmä ny enää voi lähteä muuttamaan järjestystä.
*
No eikö tossa nyt kuitenkin kohtalaisen selväksi tullut se, että niitä uusia ei kannata ylipäätään katsoa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pilke wrote:kaakku wrote:Eihän niitä nyt tuossa järjestyksessä kannata missään tapauksessa katsoa!
*
No eikö tossa nyt kuitenkin kohtalaisen selväksi tullut se, että niitä uusia ei kannata ylipäätään katsoa.
Kaikki tai ei mitään. Paraneepahan sitten loppua kohden.
*
Paraneepahan sitten loppua kohden.
*
ajattelit siis jättää ewokkileffat viimeisiksi?
Eikö tässä nyt ollut ihan osuva perustelu.
Pilke wrote:hrmunoita wrote:Katso tekojärjestyksessä.
Perusteluja, miksi näin on parempi?
*
Koska ne uudemmat on ihan umpipaskoja, sulta menee fiilis koko leffasarjasta jos yrität kattoo ne numerojärjestyksessä
Onnea jaksamiseen. Ne episodit 4-6 tuntuu sitten kyllä varmasti huikeilta leffoilta, kunhan ensin selviät sinne asti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pilke wrote:Paraneepahan sitten loppua kohden.
*
Kyllähän tuo Revenge of the Sith on kolmanneksi paras leffa heti New Hopen ja Empire Strikes Backin jälkeen. Älkääpä nyt lannistako Pilkettä heti alkumetreillä.
Pilke wrote:Paraneepahan sitten loppua kohden.
*
Mä en ymmärrä tätä star wars-kieltä.
*
Last edited by Pilke (21.05.2012 19:03)
Kyllähän tuo Revenge of the Sith on kolmanneksi paras leffa heti New Hopen ja Empire Strikes Backin jälkeen. Älkääpä nyt lannistako Pilkettä heti alkumetreillä.
*
Mä en ymmärrä tota sun Star Wars -kieltäs.
En osaa puhua klingonia. /
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nää uudet episodit ovat ainoita leffoja joiden vuoksi olen harrastanut jonottamista ensi-illan lippujen vuoksi. Mikä on sinänsä jännää, koska en oo koskaan ollut mikään aivan älytön sw-fani, enkä ees muista niitä leffoja ulkoa. Ei tosin vuorokautta kauempaa tarvinnu yhteenkään jonottaa, kai, ep3 näytöstä varten saatettiin ehkä lojua pidempäänkin ostarilla.
Ovathan ne vanhat toki klassikkoja ja on mulla ehkä jonkinasteinen pehmeä kohta noiden uusienkin kanssa, mutta en aatellut niitä enää katsoa, ehkä koskaan.
Jos nyt katsoisin ekaa kertaa, niin katsoisin episodit numerojärjestyksessä, koska niin moni sukupolvi aiemmin on katsonut en periaatteessa "väärässä" järjestyksessä.
Last edited by Phlegm (26.05.2012 20:37)
oonko maininnu et mulla on niitä sarjakuvia, taitaa olla kolme albumia jostain 70-luvun lopulta kai. eka oli suoraan se originaali filmi, mutta kakkososa jotain ihan muuta, sitä ei kai oo leffana ollenkaan ja se oli vielä mun ehdoton suosikki en jaksa googlata, varmaan helposti jotain infoa löytyy jos etsii.
oonko maininnu et mulla on niitä sarjakuvia
smaa, ei kyl ihan kokonaisia vuosikertoja mut oon funtsinut et josko pistäis hommaten
Episode II
Parempi kuin tuo ykkönen, tässä oli juoni. Paitsi ei herrajjumala niitä romanttisia kohtauksia, hyvä ettei pitäny kääntää katsetta pois. Kliseisepää kuin monissa nyyhkyleffoissa!
*
Episode II
Parempi kuin tuo ykkönen, tässä oli juoni. Paitsi ei herrajjumala niitä romanttisia kohtauksia, hyvä ettei pitäny kääntää katsetta pois. Kliseisepää kuin monissa nyyhkyleffoissa!
*
Anakinin ja Amidalan "romanssi" on kyllä elokuvahistorian väkinäisimpiä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Episode III
Väsytti niin, et meinasin nukahtaa ja leffaseura oli niin puheliasta, et meni aika paljon ohi. Mut eipä jaksanu ihan hirveästi kiinnostaakaan. Muuttui kyl paremmaksi siinä vaiheessa, kun Anakinista tuli pahis, oli itseasiasaa hyvä siitä eteenpäin. Oli tää varmaan paras tähän mennessä. Seuraavaa elokuvaa odotan jo.
*
SOSDO MASSA KOMOROSSA
ei oo aprillipäivä vielä
se "deadwood in space" tv-sarjahommeli kyl pikkasen kiinnostaa
elikkä george lucas nettosi neljä miljardia dollaria noista kaupoista
Darth Gooby
Minni-Leia kuumottaa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.