You are not logged in.
Pages: 1
Saatavana:
HIKI-C1: Pertti Kurikan Nimipäivät "Päättäjä on pettäjä" - kasettia taas saatavana (kolmas ja tällä kertaa se viimeinen painos).
Tulevat:
HIKI-C2: Paanin Kuoro "Neuvostoliitto" tulossa piakkoin. Kaksi biisiä, yhteensä 1h 28min.
HIKI-C3: Kalevi Helvetti kertoo kummitusjuttuja. Spoken word. (Pertti Kurikan salanimi). Ei lapsille. Tämän kanssa pyritään joulumarkkinoille.
HIKI-C4: Neighbors "Aika herätä". Kaksi biisiä. Rummuissa ja äänessä Greger "GG Tuba" Grönholm. Kerkeisköhän tämäkin joulun alle..
Kaikki siis kasettia.
hikinauhat(ät)gmail.com
Lafkan nimelle
Eilen ja tänään on postitettu Kalevi Helvettiä, Pertti Kurikan Nimipäivät sekä Paanin Kuoroa.
Eilen lähetetyistä Kalevi Helveteistä puuttui vahingossa tracklistat mutta ne lähtivät tänään pakettien perään.
Edit: Neighbors ei nyt kerkeekkään tämän vuoden puolelle..
Last edited by kalu (20.12.2011 19:03)
Jee ihan parhaita julkaisuja.
Eat your greens, especially broccoli.
http://hikinauhat.blogspot.com/
Nykyaikaa hei!
Nyt tällaista:
HIKI-C4: Neighbors "Aika herätä" C15 saatavilla. Kaksi biisiä. Jotain ihmeen heviä varmaan tämä. 2,50. Rummuissa ja laulussa Greger (Loinen, Malicious Death, Sven Tuba och Fiskmåsarna, Våld, Tuska jne).
hikinauhat (at) gmail.com
HIKI-C1: Pertti Kurikan Nimipäivät "Päättäjä on pettäjä" LOPPU
HIKI-C2: Paanin Kuoro "Neuvostoliitto" LOPPU
HIKI-C3: Kalevi Helvetti kertoo kummitusjuttuja LOPPU
Tulossa:
HIKI-C5: Loinen feat. Paanin Kuoro C60 "sludge/free jazz", syyskuuhun tähdätään
HIKI-C6: Paanin Kuoro/Taco Bells -split (live) C60 "free jazz", syyskuuhun tähdätään tälläkin
HIKI-C7: Tuska "Saasta/Raato" C20 (kaks ekaa cdr-julkasua vuosituhannen taitteesta yhdellä kasetilla), "black metal", loppuvuodelle jos sais
HIKI-C8: Lazersonics/Hippycrack -split C40 "noise", loppuvuosi tai ens vuoden alku
Tuleeko Kalevin Helvetin nauhasta joulumarkkinoille lisäpainos?
Tuleeko Kalevin Helvetin nauhasta joulumarkkinoille lisäpainos?
Mulla saattaa olla vielä yks ylimääräinen koska piti antaa yhdelle joululahjaksi, mutta unohdin.
samulj wrote:Tuleeko Kalevin Helvetin nauhasta joulumarkkinoille lisäpainos?
Mulla saattaa olla vielä yks ylimääräinen koska piti antaa yhdelle joululahjaksi, mutta unohdin.
Myy tai treidaa tai anna mulle joululahjaksi?
Uudet housut ja paita wrote:samulj wrote:Tuleeko Kalevin Helvetin nauhasta joulumarkkinoille lisäpainos?
Myy tai treidaa tai anna mulle joululahjaksi?
Jos vielä joskus joudun lainaamaan sun bassokaappia niin saatat löytää tän kassun joululahjana kamojes seasta.
Pistän ton sulle jemmaan, katotaan joskus jotenkin.
Super!
http://www.youtube.com/watch?v=gPEYffxn3uk
Tuollainen löytyi. Siinä siis Neighbors "Aika herätä" - kasetin A-puoli.
HIKI-C5 saatavilla. Loinen feat. Paanin Kuoro "Mutajazz". Tunti sludgea maustettuna vapailla torvilla. 4 posteineen.
Tilaukset: hiknauhat(at)gmail.com
http://soundcloud.com/hikinauhat
Biisi per kassu kuultavissa/ladattavissa.
Pages: 1