You are not logged in.
Verrattuna edellisiin tuo uusin Kent-kansi on minusta ihan söpö.
Noh, ei tämä muistaakseni ole ensimmäinen kerta kun ollaan Stratumin kanssa kansien suhteen eri mieltä...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tän voikin nyt lukita.
This must be what jail / I will scratch
Ei maailman rumin, mutta luulisin hevilevyksi jos en tietäisi artistista mitään...
Tässä on kyllä tiettyä hohtoa:
(edit, kuva katos)
Kyllä ainakin omat kostuu
nyt reps
HALUAN TUON LEVYN! KOSKA ON JOULU?!
Tää on varmaan WANHA!!1 mutta legendaarinen kuitenkin
Millie Jackson on klassikko!
"tuohan on ihan huippu!!"
No nii-ih!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kokkelivekkuleista vielä:
Itse asiassa tuon levyn alkuperäisessä kannessa Ransu on naama täynnä jauhoa. Kuulemma aikamoinen keräilyharvinaisuus se vinyyli.
>:{/
Tämä on kans aika ruma:
näkyykö nyt?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Näkkyy ku näkyvyys!
bon jovin uus "hymynaama", niin ruma etten viitti linkata tänne.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
lol. ja HYI!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tulispa tuo jo postissa...
"A repo man's always intense"
häh, mikä vika tossa? tulee kyllä mieleen joku boredoms-kansi mut eye on tehny noille remixinkin niin että mikäs ihme se on.
niin, ei se mew täällä ollut mutta jossain näin sen eikä ollu hienoimmissa kansissa...
juu, ei tartte korjata (kuka ehtii ensin...)
[quote:417d2a9e5c="babriga"]
häh, mikä vika tossa? tulee kyllä mieleen joku boredoms-kansi mut eye on tehny noille remixinkin niin että mikäs ihme se on.
niin, ei se mew täällä ollut mutta jossain näin sen eikä ollu hienoimmissa kansissa...[/quote:417d2a9e5c]
joku sanoi hyvin että "my first goldfrapp" - aika mukahauska ja mielestäni ylipäänsä aika ruma kansi. black dicen kannet yleensä ovat olleet aika hinoja...ja black dice parhaita bändejä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
black dicen kannet yleensä ovat olleet aika hinoja...ja black dice parhaita bändejä.
oliks black dicelle muuten omaa topiccia... pitäis joskus kunnolla perehtyä. pari levyä löytyy mut en oikein ihan tajuu.