You are not logged in.
Mulla meni vähän toisin päin. Minun korviini Oh, Inverted Wolrd oli ja on kultaa ja timanttia ja ihan klassikkotason levy, Chutes too Narrow ei sitten kuulostanutkaan yhtä loistavalta, vaikka kelpo levy onkin.
Jotenkin tässä on ollut havaittavissa sellaista trendiä, että ne jotka ovat ensin kuulleet Chutes too Narrow'n pitävät sitä parempana ja debyytin kanssa on vastaavasti toisin päin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jotenkin tässä on ollut havaittavissa sellaista trendiä, että ne jotka ovat ensin kuulleet Chutes too Narrow'n pitävät sitä parempana ja debyytin kanssa on vastaavasti toisin päin.
yleensähän melkein aina se ekana kuultu on paras.
(shinsiä en muuten ole ikinä tietoisesti kuullut spåm lol apua)
[quote:f8b18e6974="Alxity"]Jotenkin tässä on ollut havaittavissa sellaista trendiä, että ne jotka ovat ensin kuulleet Chutes too Narrow'n pitävät sitä parempana ja debyytin kanssa on vastaavasti toisin päin.
yleensähän melkein aina se ekana kuultu on paras.[/quote:f8b18e6974]
Jep.
Ei hitto, jos vaikka lopettaisi spämmäämisen edes hetkeksi. Chutes Too Narrow'n voisi kyllä kuunnella kohta, tässähän se on koneella.
Kuulemma se levy on nyt saapunut tännekin. Vähän harmittaa, etten omista vinyylisoitinta, sillä vinyyli on vissiin jopa pari euroa halvempi kuin cd. Eiköhän se pidä silti hakea ensi viikon aikana pois kuleksimasta. Vähän jänskättää kyllä, mitä on odotettavissa, mitään en ole vielä tuolta uudelta kuullut...
Sai muuten hyvät arvostelut Soundissa. 5 tähteäkin.
<@DBGene> senkin karkki
Sai muuten hyvät arvostelut Soundissa. 5 tähteäkin.
olin katsovinani että se sai 6 tähteä. mainioltahan tuo levy vaikuttaa, jopa paremmalta kuin Chutes too narrow.
vinyyli oli tosiaan edullinen: 13,95e
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
olin katsovinani että se sai 6 tähteä.
No niinpäs olikin! Kyllä tuo menee nyt aivan varmasti hankintaan.
<@DBGene> senkin karkki
Ei ikinä yli kolmea tähteä uudelle
Varikset komentavat
vahva neljä tähteä
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Meikä taitaa antaa yhen tähden ilman optioita uusintakuunteluihin
Varikset komentavat
Meikä taitaa antaa yhen tähden ilman optioita uusintakuunteluihin
Taidat olla pelkkä HÅMPPELI. Uus on hyvä.
en ole kolmekybänen emoboy
Kuulin kaverilla vähän alusta, ja kuulosti jotenki surullisemmalta ku vanhemmat levyt? Oonko hakoteillä? Ainaki jotenki erilaiselta? Tai sitten oon vaan unohtanu miltä Shins kuulostaa?
Mangojauhe goddamn.
Emmä oikein saa uudesta levystä mitään otetta. Kyllähän sen heti Shinsiksi tunnistaa ja ehkä vähän alakuloisempi meiniki (the Orders -topicissa nämä?) on kuin edellisillä. Ei siinä vaan ole biisejä. Onneksi en ostanut kuulematta niinkuin meinasin viime viikolla levykaupassa.
Kyllähän sen heti Shinsiksi tunnistaa ja ehkä vähän alakuloisempi meiniki (the Orders -topicissa nämä?) on kuin edellisillä. Ei siinä vaan ole biisejä. Onneksi en ostanut kuulematta niinkuin meinasin viime viikolla levykaupassa.
VÄÄRÄ MIELIPIDE!
Aika oikee. Chutes too Narrow taitaa olla muuten eniten soittama levy, josta ei oo jääny kertaakaan oikeestaan mitään. Tai sitten Marquee Moon.
Mulle jää siitä hyvä mieli. Niinkuin siitä toisestakin. Ja vähän enemmänkin.
Pari kertaa olen tuon Wincing The Night Awayn kuullut ja tutulta, turvalliselta ja hyvältä Shinsiltä se minusta ainakin kuulostaa. 6 tähteä saattaa ehkä olla hieman liioittelua, mutta todella vahvasta levystä on joka tapauksessa kyse. Ja voi tosiaan olla, että hieman surumielisempi tämä levy on kuin aiemmat. Tai tässä ei ole kauheasti mitään sellaisia rallatusbiisejä, mutta hienoja melodioita kylläkin.
<@DBGene> senkin karkki
Mä en oikein osaa muodostaa mitään järkevää mielipidettä tästä uudesta, ainakaan vielä, noin puolentusinan kuuntelun jälkeen. Johtuu varmaan siitä että ne kaks edellistä on mulle niin älyn rakkaita levyjä ja silleen. Kivoja biisejä tällä kyllä mutta ihan kuin olisin odottanut enemmän Shins-levyltä. Mullekin jäänyt sellanen mielikuva tästä että ei ihan niin iloinen ja aurinkoinen kuin mihin on tältä bändiltä tottunut.
Piti korvata se kahden ja puolen vuoden takainen silloisessa kotikaupungissa soitetun keikan missaus, joten nyt on liput Le Botanique'n keikalle maaliskuun lopussa.
... tänään livenä Conanissa.
Oon yrittänyt, mutta ei.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:182fee83ba="stratum"]Kyllähän sen heti Shinsiksi tunnistaa ja ehkä vähän alakuloisempi meiniki (the Orders -topicissa nämä?) on kuin edellisillä. Ei siinä vaan ole biisejä. Onneksi en ostanut kuulematta niinkuin meinasin viime viikolla levykaupassa.
VÄÄRÄ MIELIPIDE![/quote:182fee83ba]
Kyllä se ihan oikea on. Vähän liian laiskanoloinen levy. Kivaa soitantaa ja kaikkea, mutta ei yksikään biisi oikein sytytä. Uutta voisin kuunnella radiosta, mutta kotoa löytyy parempiakin levyjä. Mitähän hittoa se soundin kuuden tähden arvostelu oli oikein olevinaan?
[quote:204a06b2b9="leposi"][quote:204a06b2b9="stratum"]Kyllähän sen heti Shinsiksi tunnistaa ja ehkä vähän alakuloisempi meiniki (the Orders -topicissa nämä?) on kuin edellisillä. Ei siinä vaan ole biisejä. Onneksi en ostanut kuulematta niinkuin meinasin viime viikolla levykaupassa.
VÄÄRÄ MIELIPIDE![/quote:204a06b2b9]
Kyllä se ihan oikea on. Vähän liian laiskanoloinen levy. Kivaa soitantaa ja kaikkea, mutta ei yksikään biisi oikein sytytä. Uutta voisin kuunnella radiosta, mutta kotoa löytyy parempiakin levyjä. Mitähän hittoa se soundin kuuden tähden arvostelu oli oikein olevinaan?[/quote:204a06b2b9]
Kyseinen arvostelija on kova Shins-fani. Antanut muillekin levyille viittä tähteä (ainakin debyytille), jos nyt oikein muistan...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:a665d7ea41="leposi"][quote:a665d7ea41="stratum"]Kyllähän sen heti Shinsiksi tunnistaa ja ehkä vähän alakuloisempi meiniki (the Orders -topicissa nämä?) on kuin edellisillä. Ei siinä vaan ole biisejä. Onneksi en ostanut kuulematta niinkuin meinasin viime viikolla levykaupassa.
VÄÄRÄ MIELIPIDE![/quote:a665d7ea41]
Kyllä se ihan oikea on. Vähän liian laiskanoloinen levy. Kivaa soitantaa ja kaikkea, mutta ei yksikään biisi oikein sytytä. Uutta voisin kuunnella radiosta, mutta kotoa löytyy parempiakin levyjä. Mitähän hittoa se soundin kuuden tähden arvostelu oli oikein olevinaan?[/quote:a665d7ea41]
Pakko kyllä sanoa, että ei uusi levy sytytä alkuinnostuksen jälkeen yhtään. Siitä puuttuu se soundi mikä Shinsistä tekee Shinsin, eli kaksi ekaa levyy kuulosti tosi paljo sillai livesoitannalta, tai miten sen nyt selittäis. Uusi on jotenkin liian hiottu? Emmä tiiä, kai se on se raakuus mikä puuttuu. Mättää mättää.
Raakuus?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Raakuus?
NO VITTU SELLAINEN KIKKELIKITARAINDIEVITTUEMMÄTIÄRUNKAUSRAAKUUS...
Hyvältähän tuo uutukainen kuulosti.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Aina periaatteessa kiinnostanut tämä bändi, mutta sitten ei vain ole jaksanut alkaa tutustumaan. Mistä kannattas alottaa? New Slang kuulostaa ainakin hyvältä kappaleelta, kun last.fm:sta kuuntelen.
No turha nostohan tämä oli. Alotetaan vaikka ihan tosta ekasta levystä. Eihän näillä kovin paljon matskua ole.
Last edited by Hassuttelija (26.05.2010 18:13)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eka on paras. Toka on huonompi (vissiin muitakin mielipiteitä on), mutta ihan kiva poppis silti. Kolmatta ei ole kiinnostanut kuulla. Ei tämä muutenkaan mikään tajunnanräjäyttäjäbändi ole ollut mutta muutama hieno biisi, One By One All Day ja Know Your Onion etunenässä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.