You are not logged in.
freaky dancin'!!!!!!!!!!! paras pändi mädchesteristä! 3 ekaa levyä iha huippuja! "step on" paras coveri ikinä! ette usko? kuunnelkaas madchester rave on -ep, hiukanko neroja biisejä ja ihan törkeen spykedeelinen meininki! ja nää oli new orderin kavereita. bez! tartteeko vielä lisätä jotain, no jos ette muuten usko niin tsekatkaapa bummed-levyn sisäpussi...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Olen omistanut lähes koko elämäni sen selvittämiselle, kumpi on huonompi laulaja, Brownie vai Shaun. Tässä on selvästi kyse korkeamman asteen yhtälöstä. Musiikillisesti toinen näistä yhtyeistä oli kyllä melkoista tuubaa...
Tuomitsen Pills 'n' Thrillsin perusteella, ei uppoa sitten ollenkaan. Muutenkin koko baggy/madchester-skene olis voinu kuolla ennen syntymäänsä...
This must be what jail / I will scratch
ette vaan teinit osaa.... shaun on paras ikinä, brown ei osaa laulaa ja muutenkin turha pändi (paitsi fool's gold 9:53).
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Minä tykkään Happy Mondaysista.
Enpä nyt tiedä onko iällä osaamisen kanssa hirveästi merkitystä, eikä Stone Roseskaan erityisemmin jaksa kiinnostaa.
Pills'n'Thrills toimii varsinkin voskauksen taustalla.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
happy mondays
Lainasin kirjastosta joskus näiden levyn, mutta en saanut siitä irti mitään musiikillisesti mieltä ylentävää. Eipä muistu edes mikä albumi oli kyseessä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hallelujah on ihan ok biisi. Aika vähän olen näitä muuten kuunnellut. Aika lädejä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jättäkää te tosikkoniuhottajat ja "älykkö"kenkientuijottelijat tämä otsikko suosiolla tosilädeille. Varokaa ettette katso ketään silmiin, saattaa olla ettei tule unta yöllä ja aamullakaan ei lämmin kaakao maistu.
Happy Mondays
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
Voi olla että olen tosikkoniuhottaja, mutta minkäs sille voi jos Happy Mondaysin tyypit ovat minusta todella ärsyttävän oloisia tyyppejä ja musiikkikin on mitä on. Jos ei tykkää niin ei tykkää ja mielipiteeseen kaikilla on oikeus. Ei jakseta mennä henkilökohtaisuuksiin kuitenkaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ilmeisesti tuossa yritettiin olla jollain tasolla ironisia. Niin tai näin, kuuntelen lädeilyni taustalla mieluummin jotain niuhotusmusaa - jonkinlainen balanssi on ihan hyvästä näissäkin hommissa tiätsä niinq.
ylös!
madchester rave on!!!!!!!! hallelujah!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuomitsen Pills 'n' Thrillsin perusteella, ei uppoa sitten ollenkaan. Muutenkin koko baggy/madchester-skene olis voinu kuolla ennen syntymäänsä...
Samaan olen päätynyt. Tosin, näiden videot ovat ihan parhaita.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
No niin, nyt on saatu sitten viimeinenkin gneen jees-mies mukailemaan mestarinsa vastausta. En voi väittää, että mikään Shaun Ryderin projekteista olisi levyn verran puraista, mutta kyllä uralta on jäänyt kasa hyviä sinkkuja, joista kirkkaimpana loistavat 24 Hour Party People ja ne muutamat muut Happy Mondaysien oleelliset, Black Grapelta erityisesti In the Name of the Father ja viimeisimpänä Gorillazien kanssa tehty Dare.
En tunnustaudu gneen jeesmieheksi, muut tommi-mies -tittelit kelpaavat toki, mutta kyseisessä yhtyeessä ei ole yhtään elementtiä, jolle lämpenesin. Paitsi Ryderin hammaskalusto, mutta tälläkin saralla kyseessä on lähinnä köyhän miehen Shane MacGowan. Pidin Black Grapen ensimmäisen levyn parista sinkusta paljon, paljon enemmän kuin mistään kuulemastani Happy Mondaysin kappaleesta. Mutta eivät nekään erityisesti säväyttäneet.
luetaas hei toi hookyn viesti tosta ylempää ja mennään muualle spämmimään, ok?
1 2 3 4 5 6 7, 3-6-5 all the time
t. simple city boy w/ stupid country taste
[quote:5a51194b47="hooky"]Jättäkää te tosikkoniuhottajat ja "älykkö"kenkientuijottelijat tämä otsikko suosiolla tosilädeille. Varokaa ettette katso ketään silmiin, saattaa olla ettei tule unta yöllä ja aamullakaan ei lämmin kaakao maistu.
Happy Mondays [/quote:5a51194b47]
*lukee ja spämmii samanaikaisesti*
Ps. Koska Inspiral Carpetsille oma otsikko?
Ps. Koska Inspiral Carpetsille oma otsikko?
kysele stone roses topicissa.....
Tarkoitit varmaankin "Paskaa hyi" mutta postasit sen vahingossa Stooges-topikkiin?
No niin, nyt jätän.
Asiallisin kommentti tänne, ainakin tähän mennessä.
kuff dam!
kiitokset sille joka täällä jossain moitti happy mondaysia... olen ihan löytänyt tämän vanhan suosikin uudestaan, tosin ongelmana on että hankin just ison pinon uusia levyjä mutta ei niitä ehdi kuunnella kun en saa bummedia pois soittimesta... tosin nyt kuuntelen tota ekaa john calen tuottamaa kiekkoa jolla on pitkä nimi. parhautta!!!!!!!!!!!!!!! tsekatkaa jos ette usko, taitaa löytyä aika halvalla noita levyjä mm. cdonista, ehkä muualtakin.
Ole hyvä vaan.
hankipa kokeeksi vaikka bummed, en ihmettelisi vaikka tykkäisit... tällä hetkellä suosikkibiisi siltä on brain dead fucker, ihan ässä.
siirrän tänne:
[quote:942517b7c2="turston"]Bummedilla on kyllä muutama loistava biisi, Mad Cyril ja Fat Lady Wrestlers ainakin. Sitä kehutuinta levyä en o jaksanu ku vähän alusta joskus.
edit: ei sentään fast [/quote:942517b7c2]
mikäs on kehutuin? kyllä bummed taitaa olla paras.