You are not logged in.
Kukaan katsonut tätä?
Jees, diggaan, hyvä sarja.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Varikset komentavat
Rekkasin tonne netflixiin ku saa sen yhen ilmasen kuukauden. Aika heikko näyttää toi valikoima olevan, ainakin tv-sarjojen osalta. En nää juuri syytä maksaa tämmösestä, varsinnii ku katseltavaa on muutenkin ihan riittävästi.
Netflixin leffavalikoima selailusta tulee samat vibat ku anttilan säälittävimmän dvd-alekorista: kukaan ei halua ees ilmaiseksi.
(Okei, vähän kärjistin, mut silti.)
Käsitykseni mukaan olet täysin oikeassa.
bzort glorf bööth
Kaikille HYVÄN elokuvan ystäville tiedoksi: tänään 21:30 nelosella CON AIR
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mitäs mieltä kaakku, bernardblack ja jookcha on CON AIR :sta?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
mielipiteeni CON AIRista: niin vitun kova että maailman olis pitäny räjähtää kun se putkahti Saatanan kohdusta ulos tähän universumiin
Olet hyvä ihminen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kaikille HYVÄN elokuvan ystäville tiedoksi: tänään 21:30 nelosella CON AIR
Taidan kuitenkin tsiigata Teemalta Paavo Piskosen tähdittämää scifiä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
hrmunoita wrote:Kaikille HYVÄN elokuvan ystäville tiedoksi: tänään 21:30 nelosella CON AIR
Taidan kuitenkin tsiigata Teemalta Paavo Piskosen tähdittämää scifiä.
toikin on hyvä
(tosin erittäin minimaalisen scifi)
Ilmeeni kun katson Con Airin HD:nä Netflixistä
en ole kolmekybänen emoboy
Ilmeeni kun katson Con Airin HD:nä Netflixistä
näkyykö syvälle nicin ihohuokosiin
Con Air
Hitto, jäi väliin tänään. En oo nähny pariin vuoteen
Melkoinen mötkö tää Orgy of the Dead
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ei näy ku digiboksi kränää eikä suostu vaihtaan kanavaa pois ykköseltä
Varikset komentavat
21:00 Jerry Maguire TV5:lla
Tanskan DR:llä meni ihan mahtava ohjelma nimeltä Maestro, jossa puolijulkimot ohjasi radion sinfoniaorkesteria. Melkosia versioita
Mangojauhe goddamn.
http://areena.yle.fi/tv/1688683
Seportaasi: ATV - anarkiaa televisiossa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
TÄNÄÄN!
Teemalla tänään Mayslesien Grey Gardens!
Teemalla tänään Mayslesien Grey Gardens!
loistavaa, kiitos vinkistä (oon maailman paskin seuraamaan sitä, "mitä tänään tulee telkkarista"). Pakko kahtoo, oon kärsiny suuresti siitä että tää on näkemättä :peuk::peuk:
bernardblack wrote:Teemalla tänään Mayslesien Grey Gardens!
loistavaa, kiitos vinkistä (oon maailman paskin seuraamaan sitä, "mitä tänään tulee telkkarista"). Pakko kahtoo, oon kärsiny suuresti siitä että tää on näkemättä :peuk::peuk:
dokkaria ennen tulee myös tv-leffaversio aiheesta, kera Jessica Langen ja Drew Barrymoren, tää ei kyl kauheesti kiinnosta vaikka Jessica
Pope wrote:bernardblack wrote:Teemalla tänään Mayslesien Grey Gardens!
dokkaria ennen tulee myös tv-leffaversio aiheesta, kera Jessica Langen ja Drew Barrymoren, tää ei kyl kauheesti kiinnosta vaikka Jessica
joo olin helpottunut että järjestys oli tämä (jos dokkari olis ollu ensin, ois tullu kiire töllöttimen ääreen)
bernardblack wrote:Pope wrote:bernardblack wrote:Teemalla tänään Mayslesien Grey Gardens!
joo olin helpottunut että järjestys oli tämä (jos dokkari olis ollu ensin, ois tullu kiire töllöttimen ääreen)
Tulee näköjään myös areenalle (onneks, ni määkin näen).
Pope wrote:bernardblack wrote:Pope wrote:bernardblack wrote:Teemalla tänään Mayslesien Grey Gardens!
Tulee näköjään myös areenalle (onneks, ni määkin näen).
kyllä kelpasi, HBO-rainakin oli ihan pl (tosin järjestys oli väärä, olisin tietenkin mieluummin nähny ehdan dockarin ensin mutta nyt kävi näin)
mielettömän kiehtova tapaus ja outo, unenomainen käänteinen amerikkalainen unelma, tekis mieli tutustua aiheeseen syvemmin (kaiketi kovin syvälle pääseminen ei ole mahdollista mutta sou not). Plus oon suuresti ihaillut aina Little Edie Bealen piinkovaa tyyliä vaikka leffaa en ole aiemmin nähnytkään.
hankin vihdoin kaapelin telkkariin. nyt niitä uutisia!
Tänään Botched kolmosella, aika hasuka leffa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS