You are not logged in.
Kylläpä on nyt vakavaa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
totta kai
ja mitä ihmettä tuolla nyt enää voi olla?
Snow? Four Non Blondes? Haddaway?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
psykokarkki wrote:ja mitä ihmettä tuolla nyt enää voi olla?
Four Non Blondes?
Varikset komentavat
psykokarkki wrote:ja mitä ihmettä tuolla nyt enää voi olla?
Snow? Four Non Blondes? Haddaway?
onks haddawaylla muita ku vladislav ja se tuli jo 1992 listauksessa. eikä sekään päässy ygöseksi
minä vuonna nää eurodancen mestarit tuli, captain jack, e-rotic, dr. bombay, scatman, oliko vasta 94, en oikein muista aina näitä vuosia?
93 meni ei-niin-yllättäen taas reisille, wu-tang sijalla 10, new order sijalla 8. mielestäni ainoa korrekti tie eteenpäin olisi huomenna reilu ja rehti anteeksipyyntö lukijoilta, ja kyseisen juttusarjan lopetus.
en ole kolmekybänen emoboy
Urban Cookie Collectiven The Key The Secret
ai ordinary world oli 93, kun ei näitä vuosia muista, mistä näkis listan mitä (hyvää) minäkin vuonna on ilmestynyt. today on silti parempi biisi.
EMME PYYDÄ VAAN VAADIMME - NICK DRAKE YGÖSEKSI MYÖS NUORGAMISSA :mad2::peuk:
eiq mitäs
no joo, oliko cannonball jo? se tai today ykköseksi niin edes jonkinmoista järkeä, pelastakaa mitä pelastettavissa on
interuptor bastardo soitti viime dj-keikalla kai sekä Cannonballin että Ordinary Worldin. Tai voi olla et mä soitin Canonballin
tai sit vaan söit fasupaloja dj-kopissa
Nyt en tiiä mihin viitattiin, mutta nauratti silti
edt: nauratti ehkä siks, että kieltämättä noi dj-setit menis sulavammin jos mä vaan joisin kaljaa ja ehdottelisin välillä biisejä ja bastardo hoitais vaihdot
Last edited by börjeslandet (23.10.2012 14:25)
tai sit vaan söit fasupaloja dj-kopissa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ei voi tulla cannonballia. liian marginaalinen "hitti" ja breeders on varmaan muutenkin liian outoa noille.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Nyt en tiiä mihin viitattiin, mutta nauratti silti
no kai nyt tiedät että fasupalojen mainoksessa soi se cannonball-ripoffi
tai siis fanipalojen, nimihän muutettiin ku fazer myi ne LU:lle (?)
mutta ei kyllä mikään marginaalinen biisi, tais olla isompi hitti ku mikään pixiesien biisi ja niitäkin on nähty. tai joku tool tuolla, ihan hämärää uugeeta.
kävin tsekkaamassa ja pumpkinsien today sijalla 4. Mitä vittua top-kolmosessa voi olla?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kävin tsekkaamassa ja pumpkinsien today sijalla 4. Mitä vittua top-kolmosessa voi olla?
smaa
joko jotain timanttista kamaa, jota en nyt vaan keksi vielä mitä, tai sitten SUURI VÄÄRYYS.
psychocandy wrote:kävin tsekkaamassa ja pumpkinsien today sijalla 4. Mitä vittua top-kolmosessa voi olla?
smaa
joko jotain timanttista kamaa, jota en nyt vaan keksi vielä mitä, tai sitten SUURI VÄÄRYYS.
Ordinary World, hyväksytään. Mut mitä seuraavax? Two Princes?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Beck - Loser?
bzort glorf bööth
oiski
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Beck - Loser?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ai että kun on ollutkin hyvä vuosi 1993! MTV addiktioni kultavuosia noin muutenkin.
Animal nitrate kakkosena
Varikset komentavat
Kai se ykkönen sit toi Loser on?
Eiköhän mut Two Princesin poisjättämiselle
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ja suoraan sanottuna naurettavaa että joku suede korkeammalla ku new order, wu-tang clan, flaming lips, smashing pumpkins jne.
ja missä ice cuben it was a good day, ei tainnu olla hyvä päivä nuorgamissa