You are not logged in.
Alxity wrote:Jotenkin kummallisesti levy tuntui kyllä kesken jäävän. Odotin ehkä vähän dramaattisempaakin loppua.
Väliaika, kahvia ja pullaa.
Tällä kertaa ehtii jopa vessaankin vaikka olisikin vähän jonoa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
http://www.radiohelsinki.fi/ajankohtais … 2-10-2012/
Se tämä! Jyrki Jantunen. Voisi. Opetella! Puhumaan jotenkin. Normaalisti.
Näinhän tässä taas kävi. Kovin skeptinen olin ensin, mutta pakkohan se on myöntää, että oikein mainiosta levystä on kyse. Mikähän ihme nihkeilymoodi tässä minulle on kehittynyt kun esim. PJ:n Let England Shaken, Youngin & Crazy Horsen Americanan ja nyt tämän Abson olisin voinut melkeinpä sijoittaa kuuntelematta paskaa-kategoriaan (ehkä nyt Youngia ei sentään), mutta kaikki ovat positiivisesti yllättäneet. Jos Absot jotain osaavat hyvin tehdä niin jonkin teeman sisältäviä progelevyjä. Taitaa nousta omaankin Absojen top5:een. Ihan hirveästi moitittavaa en nimittäin enää useamman kuuntelun jälkeen keksi. Vierailevat laulajat eivät enää häiritse ja loppukin on juuri hyvä. Taisi mennä vähän ohitse ekalla kuuntelulla...
<@DBGene> senkin karkki
piti pysäyttää kolmannen biisin kohdalla tämä uusi levy. kokeillaan vaikka ensi vuonna uudestaan.
Et vaan osaa.
Suljettu vinyylin D-puoli: soundit kuuloistaa ihan oudolta. Ihankuin huonolla nauhoituksella tehty jne, tai painatuksessa mennyt joku pieleen?
Kuuluuko olla näin vai onko mun vinyylissä jotain vikaa?
edit: D-puolella on siis Järjestykset sirpaleiden silmissä / Laulusarja / Kuunnelma / Vain tahansa kuuntelee:
I Esittely II Ilmianto III Terroristi IV Tilanteen määrittely V Toiminnallinen vaihe
Noita biisejä ei ilmeisesti ole CD-painoksessa ollenkaan.
edit2: http://absoluuttinennollapiste.fi/levyt/suljettu.html
* Demoäänityksiä vuodelta 1997
No ei mikään ihme.
Last edited by vegantti (10.11.2012 15:12)
Eat your greens, especially broccoli.
Suljettu vinyylin D-puoli: soundit kuuloistaa ihan oudolta. Ihankuin huonolla nauhoituksella tehty jne, tai painatuksessa mennyt joku pieleen?
Kuuluuko olla näin vai onko mun vinyylissä jotain vikaa?
En oo kuullu, mut eiköhän toi johdu siitä, et ne on demoja, tod.näk. kassulle mankalla nauhoitettu.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hyvä hetki nostolle, tänään nimittäin keikalla Jyväskylässä. Kynnys on kaikkinensa mukava kuppila, mutta näkyvyys lavalle kärsii ja olo yleisössä käy ylipäätäänkin epäviihtysäksi jos väkeä on hiemankaan enemmän paikalla, kuten tänään tottakai taas on.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
piti pysäyttää kolmannen biisin kohdalla tämä uusi levy. kokeillaan vaikka ensi vuonna uudestaan.
Kolmospiisi taitaa olla se, jossa Paula Vesalaa kuullaan ekan kerran. Se särähtää aina tosi pahasti korvaan, muutoin kyllä kaikki laulajat (myös Vesala) toimii kyllä hyvin.
Hyvä levy, oon nyt jo kuunnellu tätä enemmän ku paria-kolmea edellistä, vaikka periaatteessa niistäkin tykkään..
Hyvä keikka oli Kynnyksessä, joskin hieman yllätyksetön. "Kalkin sammutus" oli ainoa ns. erikoisempi viime vuosina nähtyihin keikkoihin verraten ja se olikin todella
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Niin ja Liimatta on nykyään Karoly Garam look-alike.
---
Nelivitosesa Öylysä tännää kai.
Liput 14,50 e WTF?
Last edited by hezma (15.11.2012 15:19)
Nelivitosesa Öylysä tännää kai.
Liput 14,50 e WTF?
Olihan niiten liput jo varmaan viitisen vuotta sitten ainakin kympin Oulussa. Muistaakseni... Bensa maksaa, veikkaisin.
<@DBGene> senkin karkki
Oulussa asumisen eräs fittimäisiä puolia oli se etteivät Nollapiste tai muutkaan kiinnostavat yhtyeet soittaneet 45ssa ikinä pe- tai la-iltana. Ja juu kympin oli lippu Jyväskyläänkin ja on ollut sitä luokkaa lähemmäs kymmenen vuoden ajan, bensan tai ravintoloitsijan piikkiin Oulun hinnoittelu siis.
---
Pistin uuden levyn soimaan pikku tauon jälkeen. En osaa vieläkään sanoa, että onko tää nyt silleen parasta ikinä vai vaan jees. Ehkä vähän molempia. Joka tapauksessa eniten tykkään tästä levystä sen tähden, että se tosiaan kuulostaa ihanan freesiltä ja on pitkästä aikaa ihan oikeasti taas INNOSTUNUT tästä bändistä. Silleen että jee, DUUNATKAA SITÄ MUSAA JÄTKÄT WOO WOO
Tekis myös mieli pitkästä aikaa keikallekin. Joulukuussa ois, mut jotain mälsää paskaa lämppärinä, en tiiä viittinkö.
levy kuunneltavissa joulukuun ajan:
Liimatta & Otsala: Yhden tähden Wallu 12.10.2012
Nelituntinen suora radiohaastattelu, julkaistu Spotifyssä 2012
No voi vittu, näähän soittaa huomenna Tampereella, enkä tietenkään pääse Mukava kuulla näin kolmelta aamyöstä eiq
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja Pisaralammas edelleen hankkimatta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nyt oli ihan kova keikka Tavastialla. Seppäs-Erkki veti pisteet kotiin. Tomi soitti kaks sointua kitaralla!
Oliko settilista taas hittitäytteisen tylsä?
---
pauttiarallaa tämmönen:
1. Planeetta Hyvä
2. Jälkivaatimus
3. Silti
4. Mustaa ei ole
5. Ipswich
6. Juhlija
7. Soita kotiin, Elvis
8. Rarmos Ybrehtar
9. Kohtaaminen
10. Pisara
11. Lammas näkee naisen
12. Ei, en ole rouva Bell
13. Piste ihmisessä
---
14. Kalkin sammutus
15. Sivulla jatkuu
---
16. Eräät tulevat juosten
Seppäsen laulamia siis Pisara ja Lammas näkee naisen. Keikka kuulosti paria kertaa paremmalta kuin Korjaamolla, tiedä sitten miksi.
Pisara ja lammas 2:n lisäksi on tekeillä biisejä 2015, 2016 ja 2018 ilmestyvi(ksi aiotui)lle levyille. Rautanaula-romaanin kolmas versio valmistui ja ilmestyy elokuussa. Jeppis-romaanin kirjoittaminen on kohdassa "Toukokuu 1986".
Tarkalle informaatiolle
Montako noita kaikkiaan on? Kataloginumeroiden perusteella päättelisin, että 45.
Itellä aikoinaan hommannut noita vajaa kymmenen kappaletta ja jossain vaiheessa oli hömelö ajatus, että hankimpa kaikki. Eipä tullut hommattua.
Montako noita kaikkiaan on? Kataloginumeroiden perusteella päättelisin, että 45.
Itellä aikoinaan hommannut noita vajaa kymmenen kappaletta ja jossain vaiheessa oli hömelö ajatus, että hankimpa kaikki. Eipä tullut hommattua.