You are not logged in.
Komp. Uniikin exä
ei helvetti. jatkssa kutosnikillä nämä bb-misukoiden kuvien postaukset
bzort glorf bööth
Tommin panotouhut
Vuoden nuori muotoilija.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Siis mitä tämä "pallien napsuttelu" oikein on? Joku hipsteri homma?
Siis mitä tämä "pallien napsuttelu" oikein on? Joku hipsteri homma?
ensi vuonna flown open source stagella, varma tieto
tämä hämmensi -topikissa nämä, mutta mitä ihmettä, luin jostain että bb-anne on 31 vuotias luulin noin viisikymppiseksi. sillä on muuten ollu salasuhde tuksun artoon
Kuka se on niistä? En jaksa googlaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kuka se on niistä? En jaksa googlaa.
*
Pituus ja paino: 152 cm / ei vastausta
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Leinan bandwagonissa.
No just.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
KATTOOKS KUKAAN ENÄÄ TÄTÄ, NYT KÄVI NÄIN:
BB: Ennakkosuosikki häädettiin talosta
KERRANKIN KÄVI ÄÄNESTYKSESSÄ OIKEIN, TOI OLI NIISTÄ VÄRITTÖMIN, JA KOIRANPENNUTKIN KAIPASIVAT "AITIÄÄN". EIPÄ TÄTÄ TUU MUUTEN SEURATTUA KU SUNNUNTAISIN, JA ENSI SUNNUNTAINAKIN TAITAA VAALILÄHETYS TULLA SAMAAN AIKAAN.
Toivoin Tean lähtöä. :nytkävinäin:
Vuoden nuori muotoilija.
- Mä pääsen huomenna polttaan tupakkia. Ei kiinnosta yhtään nää muut, ei pätkän vertaa. Luuleeko teistä ykskään olevansa mua viisaampi? Saatte laittaa mut Mensan testiin... Saa**nan hu**anpennut, te ette osaa ees taloa rakentaa! Pitäkää vi**u pää kiinni!
- Tajuutteko, että te ette elä Napapiiriä ylempänä, kun siellä ei oikeesti oo mittään vi**n valamisruokaa. Saa**na että mua vi**ttaa tommoset saa**nan pitkätukat.
- Niskapotku saa**na koko porukalle. Luulette vaan olevanne toinen toistaan parempia. Tajutkaa, että te ette ossaa mitään. Perkele. Kun mä täältä lähen, niin mä en puhu teille kelleen yhtään mittään. Kokkeillaan.
- Mä oon 35-vuotias. Mä en oikeasti taivu tämmöseen paskaan. Tajua se! Hohhoijakkaa. Kyllä se on niin... ei mittään tolokkua. Mä oon ollu armeijassa... Ette te oo voineet kokkee semmosta samanlaista. Jos teillä palaa vähänkään hermo, niin ottakaa itteenne. Ette te pärjää mulle. Mä oon 35-vuotias ja läp-läp.
- Sinä päivänä kun mä täältä poistun, niin voin sanoa semmosen asian, että ei ikinä ennää.. Mä en halua teihin yhteyttä, en minkäännäköstä. Tehkää mun elämästä niin hankala kuin te ossaatta. Tehkää. Mutta mä en puhu teille yhtään mittään. Hyvää yötä.
- (iskee kädellä nyrkkiä) Vi**u tekis mieli läpsyttää. Niin paljon kylkipotkua. Mutta kun ei tohi. Et uskalla. Sä et uskalla. Vi*un ämmä. Sä et uskalla. Pam-pam-pam-pam.
- Te ette tajua, että te ette temppuile minkään pennun kanssa ennään. Mä en oo mikään 19-vuotias pentu. Tää on pelleilyä. Aukaise tuo ovi ja tulkaa joku tänne, että mä saan jotaki potkaista. Ette tajuu, että mä voin vetää niin vi**nmoisen kylkipotkun, että...pam!
Vieläks tää menee?
Varikset komentavat
tämäkin sitten päättyi, ja yllättäen ihan oikea tyyppi voitti
toivottavasti ei jatku enää ensi vuonna.