You are not logged in.
Pitääpä laittaa ihan eka ketju pystyyn. Kertokaa hyviä levyttämättömiä tai omakustannebändejä? Myspace tai nettisivu-näyte ois kiva.
En osallistu jos ei omaa bändiä saa mainostaa.
En osallistu jos ei omaa bändiä saa mainostaa.
No, mainosta sitte.
[quote:6127964e19="ydinaukio"]En osallistu jos ei omaa bändiä saa mainostaa.
No, mainosta sitte.[/quote:6127964e19]
Painottaisin kuitenkin otsikon sanaa parhaat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:bc3d61269e="Feggy"][quote:bc3d61269e="ydinaukio"]En osallistu jos ei omaa bändiä saa mainostaa.
No, mainosta sitte.[/quote:bc3d61269e]
Painottaisin kuitenkin otsikon sanaa parhaat.[/quote:bc3d61269e]
Argh. En voi enää muuttaa otsikkoa. Kehukaa nyt jotain.
[quote:d2deac8013="Ulvilan pikkunatsi"]Kun kerran itseään saa mainostaa, eli meitin bändin ehkä se hiotuin biisi tähän mennessä:
http://www.yousendit.com/transfer.php?a … 2565E05502
Pahoittelen bändin tyhmää nimeä, pitää vaihtaa se jossain vaiheessa [/quote:d2deac8013]
Ööh! Ihan huano! Kasari-pasari!
Laitan tuonnenpana lisää kun noihin demoyhtyeisiin tulee törmättyä aika paljon Noise.fi:n kontekstissa. Mut nyt juuri tässä nimenomaisessa mielentilassa on hehkutettava Osasto 11 -nimistä punk-yhtyettä. Heidän "kesähittinsä" Kypärä löytyy myös Hahmotushäiriö-kokikselta.
Nerokasta menoa kaikin puolin, varsinkin sanoituksissa.
Kotisivu: http://www.kanetti.fi/~satna666/osasto11/
Biisit: http://www.kanetti.fi/%7Esatna666/osast … iikki.html
Noista puolet on ihan ässäkamaa, muut vähintäänkin hyviä
Mun lempparit on: Juustohöylä, Tuhlajuhla, Tutinatauti, Johtopäätös ja Kypärä.
Sent from my iPhone 16
Yhdistyneet Paperitehtaat
http://www.myspace.com/yhdistyneetpaperitehtaat
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Radians on kyllä ihan helvetin kova:
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
Jostain syystä pidän tästä. Se on periaatteessa nu-metallia, ja yleensä inhoan kaikkea nu-metallia. Mutta aika valmiin olosta jälkeä:
http://www.mikseri.net/artists/backstab … .59480.php
Derrida on saattanan kova:
http://www.sweetcore.org/derrida/
Omikset tai Omarit tai whatever, tosin niiltä tuli tänä vuonna jo seiska. Seiskabiisien soundit kuulostaa köppäsiltä koneelta. Yks Suomen 10 parhaasta livebändistä:
http://www.angelfire.com/punk4/reasontolive/omarit.htm
Entäs Urikset sitten:
http://media.stadia.fi/~0302137/Uraanihuora/
Tai Criipparit:
Criippareiden teksteissä on ainakin se hyvä puoli, että niistä ei saa livenä hullukaan selvää! Videot kandee tsekata, ämpärit ei kai toimi.
Ja otetaan lopuksi - älkääpä antako nimen hämätä - Diskelmä:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
P.S. On noilta parilta vikaltakin jo seiskat tullu...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:527cd7cf90="Jean-Babtiste"]
[/quote:527cd7cf90]
Älä! Ihan vidun tykkiä menoa. Ei oo kyllä vielä tullut hankittua viimeistä kassua. Saisivat esiintyä useammin Stadissa. Taannoinen VT-keikka tainnut olla ainoita?
[quote:527cd7cf90="Jean-Babtiste"]
Omikset tai Omarit tai whatever, tosin niiltä tuli tänä vuonna jo seiska. Seiskabiisien soundit kuulostaa köppäsiltä koneelta. Yks Suomen 10 parhaasta livebändistä:
[/quote:527cd7cf90]
Tää on mun mielestä vielä parempi kuin suurta suitsutusta saanut Kieltolaki. 82 rules ok.
Sent from my iPhone 16
[quote:0a4f8d7e41="Tomsk"][quote:0a4f8d7e41="Jean-Babtiste"]
[/quote:0a4f8d7e41]
Älä! Ihan vidun tykkiä menoa. Ei oo kyllä vielä tullut hankittua viimeistä kassua. Saisivat esiintyä useammin Stadissa. Taannoinen VT-keikka tainnut olla ainoita?[/quote:0a4f8d7e41]
Factoryssa olivat joskus rapiat vuos sitten.
[quote:0a4f8d7e41="Tomsk"]
[quote:0a4f8d7e41="Jean-Babtiste"]
[/quote:0a4f8d7e41]
Tää on mun mielestä vielä parempi kuin suurta suitsutusta saanut Kieltolaki. 82 rules ok.[/quote:0a4f8d7e41]
Kieltolakia en ole nähnyt enkä kuullut, mut eiks se oo enempi perus 82hc? Omiksethan nyt tietty on melkein vaan Lamaa ylinopeesti, mut ehkä vieläkin tiukemmin. Vaikee sanoo, kun en oo Lamaakaan nähny. Omiksessa on hienoa myös se, että jäbät on vieläkin varmaan vasta n. 20 v., ja niiden keikoilla käy sikana nuorempaa jengiä, jota ei välttämättä paljoa muilla keikoilla näe.
Lamaa ylinopeesti, mut ehkä vieläkin tiukemmin.
En suostu uskomaan! Lama kun on noista kasikakkosista ehkä se ainoa, joka oli alkujaankin ihan helvetin tiukasti soitettua ja on sitä vielä comeback-aikoinakin. Siksi mun mielestä Lama on ihan helposti paras "klassikkobändi". Ei sitä muiden aikalaistensa sutimista aina kyllä jaksa, vaikka joku TK kyllä korvaa kaiken sillä ylettömällä kohkauksella.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:2e152c4d21="Jean-Babtiste"]Lamaa ylinopeesti, mut ehkä vieläkin tiukemmin.
En suostu uskomaan! Lama kun on noista kasikakkosista ehkä se ainoa, joka oli alkujaankin ihan helvetin tiukasti soitettua ja on sitä vielä comeback-aikoinakin. Siksi mun mielestä Lama on ihan helposti paras "klassikkobändi". Ei sitä muiden aikalaistensa sutimista aina kyllä jaksa, vaikka joku TK kyllä korvaa kaiken sillä ylettömällä kohkauksella.[/quote:2e152c4d21]
No mä oon just samaa mieltä tosta Lamasta (ja TK:sta), siis levyistä, verrattuna muihin kasikakkosiin. En tosin nähnyt niistä yhtäkään livenä vuonna 1 ja 2. Siis 81 ja 82. Käy kuitenkin tsekkaamassa Omikset livenä ja usko. Noh, välillä niillä kestää biisien välissä liian kauan (niinku alkuaikojen Herodishonestillakin - tosin eri syistä) ja fiilis pikkasen lopahtaa, yleensä joutuvat soittamaan aina vikana, koska ovat niin suosittuja, mutta aina kun musa raikaa, niin meinaa jalat irrota maasta ihan oikeesti.
Yhdistyneiden Paperitehtaiden debyyttivideo on ilmestynyt & hiano
Vaan tässäpä daideellisesti kunnianhimoinen ja pätevä yhdistelmä avant-biittinikkarointia ja indienössöilyä:
www.frank.jossain.com/frank/
Musapojat Records julkaisee jossain vaiheessa CD-R-kokoelman, jolta löytyy hyvää kamaa ja parhaana herkkuna In Danger-niminen garage-orkesteri biisillään Red Bomb. Aivan helmee ja ihq.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Luin ensin ton otsikon et "Parhaat HOMOtason suomalaiset bändit". No enkä lukenu! -spämmeli
Rehtoria lämmittää tällaiset spämmikoulun hedelmämehujen purskahdukset foorumillamme
Rehtoria lämmittää tällaiset spämmikoulun hedelmämehujen purskahdukset foorumillamme
HUIG on vissiin
Mutta mä oon
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Joo Yhdistyneet paperitehtaat on kova. Bändin pojat kertoivat, että nyt ei ihan vielä ens ATP:hen ehi keikalle, mut ehkä sitten ens syksynä.
Mainostan kylmästi meidän touhua. Saatiin koko syksyn ja loppukesän tekemiset vihdoin valmiiksi ja niistä koostettiin kahdeksan kappaleen tuplakolmituumainen Uusi alku / Poppari. Koko touhun kulminaationa voi pitää Pikkulintunen -kappaletta jonka prosessi kesti noin neljä kuukautta mutta sen kyllä kuulee musiikissa. Poppiahan tää on, ja vaikutteet ehkä kuuluu, mutta ei sen väliä kun tästä vuosien tekemisen jälkeen on tullut jopa omasta mielestä hyvää tavaraa. Nyt sit alkaa kaikkien indie-runqqu-levy-yhtiöiden pommitus tuolla paketilla.
Laitanpa ihan spämmätäkseni vielä parit sanat kappaleista
Uusi alku
Pekka Streng on jossain yhteydessä tästä mainittu, taiteellinen hyssyttely jonka alkuun lainattiin Sir Thomas Moren Utopia-teosta. Itse pidän, kitarat onnistuneet vallan mainiosti.
Kuollut?
Intro Pikkulintunen-kappaleelle. Hulinaksnaks.
Pikkulintunen
Pitkä mutta toimiva teos joka alunperin oli vielä enemmän Age of Conset:mainen.
Näkymätön käsi live
Yleisö ei ymmärtänyt kesällä, mutta tämä kiteyttää aika paljon meidän meininkiä ja asennetta. Itseä häiritsee että omassa kitarassa taustalla oli liian paksu kieli joka ei soinut kuten piti.
Poppari
Poppipojille ja -tytöille tarkoitettu siltojenpolttokappale. Saanut yllättävää mikrosuosiota loppukesän lanseeraamisensa jälkeen.
Weight Gain Plan
Turstonin ylävartalon reenaukselle omistettu "dronejyystö"
Razorblade
Entinen "Rokkari" joka sai uudet laulut ja paremman miksauksen viime metreillä. Kokonaisuus toimii mielestäni noisekitaroineen.
Paul Ryder
Tribuutti yhdelle maailman aliarvostetuimmista basisteista.
Mukava tietty jos joku jotain palautettakin antaa. Tässä siis foorumilta minä ja hooky, pitkään väännetty erinäisiä kolinatouhuja, Lihasula EP kait kuuluisin julkaisu.[/b]
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Nyt sit alkaa kaikkien indie-runqqu-levy-yhtiöiden pommitus tuolla paketilla.
pommitatko 267 lattajjaata vai sopiiks joku vaihto? olis ihan kiva kuulla toi.
[quote:9ce75e13e5="aqzu"]Nyt sit alkaa kaikkien indie-runqqu-levy-yhtiöiden pommitus tuolla paketilla.
pommitatko 267 lattajjaata vai sopiiks joku vaihto? olis ihan kiva kuulla toi.[/quote:9ce75e13e5]
Pommit putoilee toki.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Mainostan kylmästi meidän touhua. Saatiin koko syksyn ja loppukesän tekemiset vihdoin valmiiksi ja niistä koostettiin kahdeksan kappaleen tuplakolmituumainen Uusi alku / Poppari.
ei hullumpaa
ja ihan sairaan hienot kannetkin... en uskalla vielä yhden kuuntelun perusteella syvällisempiä, mutta ei muuta ku stadiin keikalle
No sviddu mäkin sitten uskallan omaa bändiä mainostaa kun taso on selvillä. Lockman yrittää löytää sen sokean pisteen Bo Diddleyn ja Televisionin välillä. Tääl on eka demo:
http://www.last.fm/music/Lockman
Ja keikalle erittäin tervetulleita ovat kaikki:
22. 2. 2007 Club Liberté (www.clubliberte.fi) Helsinki (+ The Late)
24. 4. 2007 On The Rocks (www.ontherocks.fi) Helsinki (+ Mother Goose, Cheerleaders United)
23. 5. 2007 Torvi (www.torvi.com) Lahti (+ Mother Goose)
[quote:9f100077e8="Feggy"]No sviddu mäkin sitten uskallan omaa bändiä mainostaa kun taso on selvillä. Lockman yrittää löytää sen sokean pisteen Bo Diddleyn ja Televisionin välillä. Tääl on eka demo:
http://www.last.fm/music/Lockman
Ja keikalle erittäin tervetulleita ovat kaikki:
22. 2. 2007 Club Liberté (www.clubliberte.fi) Helsinki (+ The Late)
24. 4. 2007 On The Rocks (www.ontherocks.fi) Helsinki (+ Mother Goose, Cheerleaders United)
23. 5. 2007 Torvi (www.torvi.com) Lahti (+ Mother Goose)[/quote:9f100077e8]
Tais kuulostaa enemmän Televisionilta ku mikään aiemmin kuulemani. Onhan tuo saavutus, mutta samalla se pakostakin vähän häiritsee. Eipä silti, esim. soitto on kaikkien osalta mielenkiintoista, ja soittimet erottuu mikä on nykyään popissa ja rokissa kai aika harvinaista. Hyvä klangi.