You are not logged in.
Pages: 1
tehdäänpä nyt topikki tälle fonal-sensaatiolle. onks kukaan jo tsekkaillu?
http://www.fonal.com/pressmaterial_eeliksen.php
http://desibeli.net/arvostelu/5921
http://www.nrgm.fi/kritiikit/flying-lot … re-teiter/
En oikein tiiä miten pitäisi suhtautua. Kuka tän faija on, ja onko se tullu sanomaan, että täs ois tämmönen ja sekoileppa vähän. Sinänsä aktiviteettina ihan jees. Mut ei tommosista sit kuitenkaan kukaan ulkopuolinen mitään saa. Kuuntelin yhden biisin ja ajattelin just näin. Ihan sama kuin nää jutut välillä, missä jonkun pikkupenskan suherruksia on modernin taiteen museossa, ja sit jengi ihastelee, kun on niin vapautuneita siveltimen liikkeitä, vaikka oikeesti kyse on kehittymättömästä motoriikasta. Tämä sitä taustaa vasten, että tiedän tyyppejä, jotka 13-14-vuotiaina tekivät huikeita biisejä kotikoneillaan täysin omaehtoisesti. Vanhemmat ei varmaan edes tienneet, että koneella voi tehdä musaa, ja sit niiden jälkikasvu tekee biisejä, jotka voi helposti soida jossain Avaruusromua-ohjelmassa. Sitä taustaa vasten olen aika skeptinen tällaisista 7-vuotiaiden luomuksista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Äh, joo, toki, mutta yritin semmosta pointtia, että on helpompi arvostaa vähän vanhempia, joista tietää, että ne tosiaan ovat tehneet sen musansa ja hankkineet laitteet ja tietotaidon, millä voi väsätä. Tätä en osaa odottaa 7-vuotiaalta, ja siksi oon vähän skeptinen, että kuinka iso osuus vanhemmilla tai jollain muulla on siihen, että tyyppi musisoi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
En oikein tiiä miten pitäisi suhtautua. Kuka tän faija on, ja onko se tullu sanomaan, että täs ois tämmönen ja sekoileppa vähän. Sinänsä aktiviteettina ihan jees. Mut ei tommosista sit kuitenkaan kukaan ulkopuolinen mitään saa. Kuuntelin yhden biisin ja ajattelin just näin. Ihan sama kuin nää jutut välillä, missä jonkun pikkupenskan suherruksia on modernin taiteen museossa, ja sit jengi ihastelee, kun on niin vapautuneita siveltimen liikkeitä, vaikka oikeesti kyse on kehittymättömästä motoriikasta. Tämä sitä taustaa vasten, että tiedän tyyppejä, jotka 13-14-vuotiaina tekivät huikeita biisejä kotikoneillaan täysin omaehtoisesti. Vanhemmat ei varmaan edes tienneet, että koneella voi tehdä musaa, ja sit niiden jälkikasvu tekee biisejä, jotka voi helposti soida jossain Avaruusromua-ohjelmassa. Sitä taustaa vasten olen aika skeptinen tällaisista 7-vuotiaiden luomuksista.
musaa kuunnellessa mitä väliä on millään muulla kuin sillä miltä se musa itse asiassa kuulostaa?
Kokemuksesta tiedän että suunnilleen lapsi kuin lapsi tekis tällaista musaa jos iskis välineet kouraan. Siinä mielessä en ole vaikuttunut.
Ja toisaalta taas olen, koska oikeastaan KAIKKI luova toiminta mitä "pilaamattomat" (eli ei-vielä-liian-itsetiedostavassa-vaiheessa-olevat) skidit tekee, on helvetin hienoa. Oli se tarinankerrontaa, piirtämistä, musantekoa, näyttelyimproa, nykytanssia. Lähinnä tavallaan naurattaa, koska en lainkaan pidä kuuntelumielessä tuollaisesta musasta (oli se hienoa tai ei), ja tää asettaa kaikki aikuiset vastaavanlaisen matskun tekijät sellaiseen keisarin uudet vaatteet -vertailuasemaan. "Lapsikin osaisi tehdä tuollaista musiikkia". MOT.
Last edited by Pope (19.10.2012 15:52)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pages: 1