You are not logged in.
ihan pakko vilkaista, alkoi oitis kiinnostamaan
en oo kyllä palahniukkia jaksanu sitten 2000-luvun alun lukea
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jaakko Yli-Juonikas : Neuromaani
600 sivuinen postmodernistinen MÖTKÖ. Alaviitteitä, pseudoakateemistä tyyliä.. Jos tää ei saa finlandia-palkintoa niin tässä maassa ei tajuta kirjallisuudesta mitään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kyllä sinä pystyt siihen!
Eilen aloitin jo neljännen niteen
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Moraalitalous-artikkelikokoelma viimeinkin luettu. "Alotin" ton monta vuotta sitten, lopulta luin sen melkein kokonaan vessassa muutamassa kuukaudessa.
Hyvä kirja, mutta tuskin ne näitä asioita pohtivat, keiden pitäisi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jaakko Yli-Juonikas : Neuromaani
600 sivuinen postmodernistinen MÖTKÖ. Alaviitteitä, pseudoakateemistä tyyliä.. Jos tää ei saa finlandia-palkintoa niin tässä maassa ei tajuta kirjallisuudesta mitään.
Oli näemmä tullu kirjastoon - panin varauksen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hämeenlinnasta lähti mukaan. 20-luvulle sijoittuva, tositapahtumiin pohjautuva romaani miehestä, jolle tehtiin yksi maailman ensimmäisistä sukupuolenvaihdosleikkauksista. Vaimo on toinen päähenkilö. Mielenkiintoinen tarina.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
paras kriisiselitys toistaiseksi, otteeltaan aika populaari, historiallinen ja nopealukuinen kaupan päälle. välillä ärsyttää snadisti kirjoittajan "keynes oli oikeassa" -maneerit, mutta toisaalta olihan se vaikka mistä. ainakin maailmantalous tarvii mekanismin, jolla yli- ja alijäämät tasataan, ja sen pitäisi perustua jonkinlaiseen taloussuunnitteluun. ja vähintäänkin tämä 1973-2008 jälkeinen jenkkien alijäämille perustunut ja ylijäämäisten maiden wall streetin kautta rahoittama viritys oli katastrofaalinen. nyt kun mekanismia ei ole, eikä sen vaatimaa poliittista suuntaa, niin kriisit venyy ja paukkuu.
viime viikolla luin parilta istumalta tyler hamiltonin tuoreen douppikirjan the secret race. OK, mutta ei siinä ollut hirveesti mitään muuta uutta kuin ex-kuskin ekan persoonan näkökulma asioihin. paikoin hyvin kirjoitettu, paikoin "jenkki".
Last edited by fassu (04.10.2012 20:09)
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nyt siirryn viidenteen niteeseen
^ Onko jotkut osat ollu selkeästi muita parempia / huonompia?
Ite luen nyt pääasiassa tätä:
Risto Kangas : Yhteiskunta
Last edited by jookcha (10.10.2012 16:23)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ Onko jotkut osat ollu selkeästi muita parempia / huonompia?
Kyllä ne aika tasalaatuisia ovat, ykkös- ja nelosniteessä on ehkä omaa ekstraviehätystään miljöökuvauksen osalta (eka osa sijoittuu "maalle" ja neljäs rantalomakohteeseen )
Nyt siirryn viidenteen niteeseen
http://www.antikka.net/imagesproduct/10 … e_1164.jpg
A ton of Proust isn't worth an ounce of Ray Bradbury.
- J. G. Ballard
tigrushka wrote:Nyt siirryn viidenteen niteeseen
http://www.antikka.net/imagesproduct/10 … e_1164.jpg
A ton of Proust isn't worth an ounce of Ray Bradbury.- J. G. Ballard
ballard sekä bradbury fäninä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jookcha wrote:Jaakko Yli-Juonikas : Neuromaani
pretty krazy shit
barton_funk wrote:jookcha wrote:Jaakko Yli-Juonikas : Neuromaani
pretty krazy shit
khyl
barton_funk wrote:barton_funk wrote:jookcha wrote:Jaakko Yli-Juonikas : Neuromaani
pretty krazy shit
khyl
Tää keksi oma tarinasi aspekti tuli aika puskan takaa. Pelevinhän tälle musta ois lähin vertailukohta.
Tän kanssa oli vähän niin ja näin. Ekaks tuntu että Chabon kirjoittaa Lethemin uutta romaania, sit ku pääsi alkuhämmennyksestä ohi niin jäin odottamaan, että tapahtuisi jotain mut vaikka ei sitte tapahtunutkaan niin loppuun asti päästyä rakastin ja olin liikuttunut. Siitä huolimatta täytyy sanoa, että heikonpuoleinen esitys. En oikein jaksa noita popkulttuuriviittauksia, ainakaan näin loputtomana virtana ja toisekseen jäin kaipaamaan jotain fantastista aspektia (tää oli jotenkin liian arkista, niinku Lethemin Chronic City) kun kerta Chabon sen homman taitaa niin hyvin. Että ei sieltä parhaasta päästä, mut ihan mieluusti tän kuitenkin luki (koska Chabon on kuitenkin niin taitava sanankäyttäjä).
Last edited by bernardblack (18.10.2012 00:40)
Vuoden nuori muotoilija.
Tähän on tultu.
alku vaikuttaa ainakin aika hyvältä tämmönen kampusmeininki ja opiskelijaelämänostalgia toimii aina meikäläiselle
Parade's Endin lopetin. Kuuluu sarjaan JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ, mut vittu miten hyvä mötkö
Aloitin eilen kuudennen niteen!
*
Mietin, pitäskö ottaa foorumistien kesken 50 Shades of Grey -kimppalukusessiot. Jostain pitäis ensin varastaa ne kirjat. En keksi mitään muuta siedettävää tapaa tutustua tähän nykykulttuurin "merkkiteokseen".