You are not logged in.
hyvä et tuli tällekin sivulle
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Spotifyssa on kans pitkä studioversio. Kuulostaa kyllä edelleen lupaavalta
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
hyvä et tuli tällekin sivulle
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
awesome
Levyn kansi:
<@DBGene> senkin karkki
not so awesome
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muuten hyvä mut toi kyl näyttää enempi saippualta ku pilleriltä
psychedelic soap
katoin et toi on jotain juustoo
Ei tuo nyt mun mielestä mikään ihan paskakaan kansi ole. Jos miettii Youngin parhaiden levyjen kansia niin taso ollut samaa luokkaa eli hyvää lupaa
Uncutissa oli jo arvostelu levystä. Broken Arrowiin verrattiin eli hyvää lupaa!
<@DBGene> senkin karkki
Hiton hieno kansi
Kaveri oli ostanu käytettynä reactorin ja välistä löyty melody maker-lehdestä leikatut haastattelut vuodelta 1985. Sanoi että kannattaa Reagania ja kuinka siistii on että joku hyökkää vastaan kun epädemokraattiset pahikset hyökkää Vapautta vastaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
let's roll for freedom
Nii, tämäkin on ilmestynyt:
jonkin sortin elämäkertahan tuo, mut ilmeisesti aika sekava (ylläri)
jonkin sortin elämäkertahan tuo, mut ilmeisesti aika sekava (ylläri)
Mun käsittääkseni kyseessä on enemmäkin Youngin talteen kirjaamia muisteluita, jotka eivät missään kronologisessa järjestyksessä mene. Pitää varmaan kyllä tutustua.
Uusimmassa Soundissa oli muuten ihan mielenkiintoinen käännös Patti Smithin Young-haastattelusta.
Kuuntelin tänään taas kerran Americanaa ja onhan se hemmetin hyvä levy. Oh Susannah toimii hyvänä lämmittelynä ja Clementine räjäytti tajunnan jo ekalla kuuntelulla ja Tom Dula jatkaa samoilla linjoilla. Kovin aloituskolmikko ehkä ikinä. Innostuin niin, että kävin hakemassa levyn vielä (aiemman cd:n lisäksi) vinyylinäkin tänään Äxästä. Joku Wayfarin Stranger erottuisi monelta levyltä edukseen, mutta uhkaa hukkua massaan näin kovan levyn ollessa kyseessä.
<@DBGene> senkin karkki
kuuntelin americanan ekan kerran. ihan ok.
nyt soi fork in the road ekaa kertaa. täähän on kovaa kamaa! cough up the bucks
Levyn yllättäjä on Cough Up The Bucks, joka kuulostaa ensin todella tylsältä, mutta paljastuu sitten levyn ehkä parhaaksi biisiksi. Hyvin vähäeleinen biisi, joka ei kuitenkaan olekaan niin tylsä kuin ensikuulemalta vaikuttaa. Suosittelen ydinaukiota testaamaan kyseisen biisin.
<@DBGene> senkin karkki
katopas
oli pakko käydä lukemassa kyseisen biisin last.fm-kommentteja. "worst neil song ever"-läpät eivät toisaalta tulleet yllätyksenä
Jaa kukaan ei ole vielä ehtinyt uutta levyä hehkuttamaan. No aloitetaanpas sitten. Ensimmäinen yllätys koettiin kun muoveissa vielä olleesta pakkauksesta paljastuikin kaksi ykkös cd:tä, mutta ei lainkaan kakkosta (joku ironinen hipster-hymiö nyt tähän). Onneksi en ollut vielä kauas levykaupasta ehtinyt ja sain asian helposti hoidettua. Ensimmäinen kuuntelu vasta takana, joten mitään lopullista arviota ei varmaankaan vielä voine tehdä, mutta onhan tämä hyvä. Broken Arrow lienee lähin vertailukohta eli pitkiä biisejä mahtavilla soundeilla. Ensimmäisellä kuuntelulla parhailta vaikuttivat jo aiemmin kuulemani Ramada Inn, Walk Like A Giant sekä uusista tuttavuuksista She's Always Dancing. Driftin' Back on myös hyvä, mutta ekalla kuuntelulla mittaa tuntui olevan jos nyt ei liikaa niin ainakin tarpeeksi. Hieman hämmennystä herätti myös "I used to date Picasso"-lyriikkaa kunnes tajusin, että se varmaankin laulaa "I used to dig Picasso". Vaikka levy onkin hyvin pitkälti tuttua Crazy Horsea tuntuu vuosien saatossa jotain kuitenkin tapahtuneen. Varsinkin Driftin' Backin äänimaailma poikkeaa kuitenkin jonkin verran 90-luvun Crazy Horsesta ja selvästi 70-luvun kamasta. Joku muu lienee parempi analysoimaan mistä on kyse, mutta perusideahan toki on sama. Rytmiryhmä vetää komppia ja Youngin kitara maalailee sekä leijuskelee omassa tajunnanvirrassaan ja välillä lauleskellaan muutama sana.
Ostin tänään muuten Waging Heavy Peacen suomennoksenkin (tylsähkösti vain "Muistelmat"). Saa nähdä koska ehdin lukea...
<@DBGene> senkin karkki
Jaa kukaan ei ole vielä ehtinyt uutta levyä hehkuttamaan. No aloitetaanpas sitten. Ensimmäinen yllätys koettiin kun muoveissa vielä olleesta pakkauksesta paljastuikin kaksi ykkös cd:tä, mutta ei lainkaan kakkosta (joku ironinen hipster-hymiö nyt tähän). Onneksi en ollut vielä kauas levykaupasta ehtinyt ja sain asian helposti hoidettua.
sille, että alxity on niin intona et repii muovit levystä jo kadulla iso
pistetääs levy spotifysta soimaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Alxity wrote:Jaa kukaan ei ole vielä ehtinyt uutta levyä hehkuttamaan. No aloitetaanpas sitten. Ensimmäinen yllätys koettiin kun muoveissa vielä olleesta pakkauksesta paljastuikin kaksi ykkös cd:tä, mutta ei lainkaan kakkosta (joku ironinen hipster-hymiö nyt tähän). Onneksi en ollut vielä kauas levykaupasta ehtinyt ja sain asian helposti hoidettua.
sille, että alxity on niin intona et repii muovit levystä jo kadulla iso
Itse asiassa tein "sen" autossa... Oikeastaan kävi tuuria tuon kanssa kun vähän niinkuin vahingossa ne molemmat cd:t sieltä esiin putkahtivat... Ei muuten ollut eka kerta kun mulla oli ongelmia Youngin levyjen kanssa. Muistaakseni Treasuren mukana en saanut blu-rayta ja johonkin levykoteloon Äxän myyjä oli myös tunkemassa Metallican Garage Incin cd:tä (en tosin ole nyt ihan varma oliko kyseessä Youngin levykotelo). Onneksi tunnistin k.o. cd:n ulkonäöltä ja käskin lopettaa kyseisen toiminnan.
<@DBGene> senkin karkki
Härskiä toimintaa.
Levy tulee varmaan hankittua joulun tienoilla mutta vinkkinä huomasin että myös kaksi suht' tuoretta kahvipöytäkirjaa oli ilmestynyt ainakin Akateemiseen tarjontaan.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ei tunnu levy ihan yhtä mahtavalta kuin mitä Walk Like A Giant antoi luvan odottaa. Eihän tää nyt varsinaisesti hutikaan ole, mut ne levyn alussa olevat maratonin mittaiset biisit ei vaan oikein toimi mulle. Laiskan pulskeaa menoa ilman kovin kummoisia biisejä... Jatkamme perehtymistä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
joku jossain kertoi huhua että neil saattais eksyä suomeenkin ensi vuonna
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Crazy Horse matkassa?
Ehdottomasti paikalla!
bzort glorf bööth
Crazy Horse matkassa?
Ehdottomasti paikalla!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.