You are not logged in.
http://1.bp.blogspot.com/-tM9PgQZiaVs/T … x_full.jpg
http://static.boomkat.com/images/276743/333.jpg
Jostain syystä luulin, että tämä on jotain keskinkertaista indieräminää, mutta hyvältä kuulostaa
Eipä yks ihanimmista bändeistä
Markku wrote:http://1.bp.blogspot.com/-tM9PgQZiaVs/T … x_full.jpg
http://static.boomkat.com/images/276743/333.jpg
Jostain syystä luulin, että tämä on jotain keskinkertaista indieräminää, mutta hyvältä kuulostaa
Eipä yks ihanimmista bändeistä
Siel ois nyt Yo-La Tengo topikki nostettu ylhäälle kysymyksellä, johon vois asiantuntija vastata
Biz Markie
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Joku joskus jossain kirjotti et tää on vähän niinku ne lautapelit missä lukee 'ikäsuositus 3-99' tai sinne päin. Pitää kyl paikkansa
Älä päästä painiks sitä
^ Kyllä! Aiskriim mään, ding dong!
Mut just nyt parasta on Tryer.
Ja viimeiset puoli vuotta parasta on ollut Doogy Degli Armoniumin Mescaleros:
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Tryer joo. Ootko paise hommannut sen levyn? Mä oon vielä näytebiisien varassa. Parasta
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ja Jenni Vartiainen
Tää biisi:
Kova. Tsekkaanpa vähän lisää tätä bändiä. Mistä kandeis alottaa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ite kuuntelin ekaa kertaa pari päivää sitten, joten empä tiijä. As the Master Sleeps on ainoa minkä oon kuullu tässä vaiheessa. Mainiota bauhaus/birthdayparty -meininkiä.
Last edited by Phlegm (13.10.2012 21:32)
Last edited by barton_funk (14.10.2012 12:28)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En Vogue
Fill Her Up
tuli viime yönä Yöradiossa tää, en kuullu biisin nimeä mut löysin kuiteski youtubesta:
vittu miten mahtava biisi! pitäisköhän ettiä jostain divarista toi Kuosmasen deby
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kiilasit väliin ja oli turha viesti, et missannu mitään
mut siis joo, eiköhän toi tuu ostettua jos jossain sopivassa tilanteessa tulee vastaan
saisko tää metsästämään?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hyvä, metsästäminen on murhaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sufjan perkele
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kerkko Koskinen Kollektiivi
hezma wrote:Kerkko Koskinen Kollektiivi
eri
sä ootkin kova jätkä
en pyydä, vaan vaadin: ghettoselle kepposen tilalle joko "julman näköinen ukko" tai "kova jätkä"!
"urho ghettonen kollektiivi"
awesome