You are not logged in.
Erinomainen kysymys.
Hectorhan tämän voittaa, koska Hector teki hyvän levyn silloin joskus, ja Hectorilla on punainen pallo levyn kannessa. Oma suhtautumiseni Hectoriin on kuitenkin kylmä. Suurimmat Hector-hitit ovat vähän sellaista "rippikoulussa nuotion äärellä nämä"-tavaraa.
Pepe onkin jo sitten astetta sympaattisempi. Kuvitelkaapa Pepe laulamassa jotain Jormas-hittiä puku päällä ja tikkusuorana, kun ilmapallo-Chiquitat heiluvat yleisössä. Tuokaan mielikuva ei silti riitä, kun oman ääneni annan.
Viimeinen valinta onkin jo vaikea. Kirka on nyt foorumillakin kova sana lähinnä mahtavan äänenkäyttönsä ansiosta. Silti valitsen Paven. Oman kylän poika, joka teki töitä Dingon kanssa. Yamma, yamma!
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Erinomainen kysymys.
Jos kysymys oli erinomainen, niin alustukset olivat sitäkin paremmat! Hieno homma ja päälle.
Ennen vastaukseni antamista odotan toki foorumin Mestarit Areenalla -auktoriteeti, eli Ulviksen inputtia mielipideohjaajan roolissa.
Tero saatana, s'olet gay!
Vitun jees.
hector tai pepe. ehkä pepe nykyään sympaattisin. ok, siis pepeä äänestän.
Äänesti Pavea. Vaikka onkin tehnyt noista ehkä vähiten merkittävää musiikkia (jokainen toki tehnyt paljon hyvää), Pave on jäänyt näkemistäni välähdyksistä eniten mieleen kovimpana show-miehenä. Voi toki olla, että olen vain missannut esim. kaikki Kirkan "johtamat" biisit. Vetääkö se vielä Mami Blueta tai Hey Judea?
Pitäisi joskus tsekata joku konsertti kokonaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tyhmä kysely. En ymmärrä, miksi joku äänestäisi jotakuta muuta kuin Hectoria... :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
oon aina vihannu sitä lumi teki enkelin mun perseeseen biisiä
Jääpuikko persiissä, eiq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olen tylsä ja äänestän Hegeä. Olin muuten joskus pari vuotta sitten Hectorin kanssa risteysajossa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jaa no mä kyl aattelin tolla periaatteella ratkasta myös sen ketä äänestän, mut homostelutopikissa varmaan nämä -späm
Hector ehkä "paras", mutta Pepe aliarvostetuin -> ääni jälkimmäiselle.
This must be what jail / I will scratch
:?
Olin muuten kattomassa Mestareita. Kova meno.
*
muistatteko kun niiden kaikissa mainoksissa luki "mestarit nöyrinä" tms. mistähän sekin johtu?
muistatteko kun niiden kaikissa mainoksissa luki "mestarit nöyrinä" tms. mistähän sekin johtu?
Koska kokoonpanon nimi on "Mestarit". "Suomalainen mentaliteetti" ei kestä liiallista kuuseen kapuamista (tai paremminkin: itsensä kuuseen nostamista) tai tullaan tiputtamaan alas, vaikka väkivalloin. Oli tuollainen nöyristely sitten ironista tai ei, sen on voitu katsoa tarpeelliseksi jonkin tahon toimesta.
Koska kokoonpanon nimi on "Mestarit". "Suomalainen mentaliteetti" ei kestä liiallista kuuseen kapuamista (tai paremminkin: itsensä kuuseen nostamista) tai tullaan tiputtamaan alas, vaikka väkivalloin. Oli tuollainen nöyristely sitten ironista tai ei, sen on voitu katsoa tarpeelliseksi jonkin tahon toimesta.
niinpä kai, mut huvittavaa "se" ainakin oli. "mestarit nyt entistäkin nöyrempinä" etc.
Joko olen kertonut, että todistin mestarien ensimmäistä(?) yhteiskeikkaa kesäkuussa 1998? Olin kesätöissä eräässä suuressa suomalaisessa yrityksessä, jonka kesäjuhliin kokoonpano oli pestattu soittamaan. Valitettavasti en osannut arvostaa tilaisuuden ainutlaatuisuutta, ihmettelin vaan mitä noi ukot tuolla lavalla heiluu ja miksi ihmiset on niin innoissaan.
tuli muuten mieleen pavesta: toisinaan kuulostaa siltä, että pidä huolta rippaa the fallin oh! brotheria sieltä loppupuolelta, tai toisinpäin. kääkkeet?
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
tuli muuten mieleen pavesta: toisinaan kuulostaa siltä, että pidä huolta rippaa the fallin oh! brotheria sieltä loppupuolelta, tai toisinpäin. kääkkeet?
pidä huolta on vanhempi, ja "sitä" rippas sittemmin myös jenkkipändi the mice piisillään second best.
Kirka on selkeesti saanu sympatiapisteitä.
*
Kirka on selkeesti saanu sympatiapisteitä.
ulviksen nikkiarmeijalle
sympatiapisteille
itehän annoin äänen kirkalle sillon kun ääniä oli vasta yksi. eli mulle
Tein foorumille viimeisen Kirka-aiheisen otsikon Kirkan vielä eläessä. Tunnen olevani osa maailmankaikkeutta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Höh, kirjoitin Mestarit-muistoistani kolme tuntia ennen Kirkan lähtöä. (Ja tuossa muutama päivä sitten oli puhetta Paavo Nikulasta, ja heti seuraavana päivänä tuli uutinen aivoverenvuodosta, peelottaa...)
Niin no oli meilläkin DJ Tupoun kanssa puhetta sen Kirkan Hey Jude-version soittamisesta Open Decksissa tiistaina. Olisi ollut aika hurjaa jos se oltais sillon soitettu.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vitun homo kirka menee sympatiaäänillä ohi
Älä päästä painiks sitä