You are not logged in.
aika huisaa käninää tää Remun uus sinkku
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Raimo ruuvattuna etenki Takaisin ylös Ylikseen ja Biitti on läski
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
neil young & crazy horse - cowgirl in the sand (fillmore live)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Canin The Lost Tapes senkus jatkaa antamistaan.
harvemmin (no okei en koskaan) kuuntelen mitään levyä kahdesti putkeen mut tää menee nyt tokaa kertaa tässä
http://static.boomkat.com/images/72632/333.jpg
harvemmin (no okei en koskaan) kuuntelen mitään levyä kahdesti putkeen mut tää menee nyt tokaa kertaa tässä
aika järjettömän isoa peukkua tässä yks näiden kolmesta mahtilevystä. (avec laudenum ja tired sounds yhtä läheisiä)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Canin The Lost Tapes senkus jatkaa antamistaan.
Tää on kyl hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
maailman paras biisi^. hieno versio
Vuoden nuori muotoilija.
^ Hienoa ja tärkeää nähdä, että Lil B:n vaikutus alkaa näkyä täällä pohjolassa. Ei toki varmasti ole ainoa vaikute, mutta vois kuvitella että ratkaisevin tolle kamalle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^ Hienoa ja tärkeää nähdä, että Lil B:n vaikutus alkaa näkyä täällä pohjolassa. Ei toki varmasti ole ainoa vaikute, mutta vois kuvitella että ratkaisevin tolle kamalle.
Kyllä! Positiivisuuden globalisaatio!
Vuoden nuori muotoilija.
En edes muistanut, että mulla oli tämä. Hyvää jytinää
Radiopuhelimet: Tähti ja Metsärosvo
Mennyt ohi aiemmin, kun ei ole Viittä tähteä tullut juuri kuunneltua. Tarttuva kitarakuvio
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Rautainen pop-kappale
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
S. ALBERT KIVINEN aina ja ikuisesti
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
godspeed you! black emperor - we drift like worried fire
Sonja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pixies - Gigantic
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mustat Kalsarit
bzort glorf bööth
vaikkapa tää
HECTOR
tää Keijon ja kulkiyan Olkoot kaikki olennot vapaita kärsimyksestä ja kärsimyksen syistä -kassu
aika kauan lojunu tossa kuuntelematta, nyt pistin pyörimään ja täähän on erittäin nastaa kamaa
Jostain syystä luulin, että tämä on jotain keskinkertaista indieräminää, mutta hyvältä kuulostaa