You are not logged in.
Tuntuu kuin keräis muovijätettä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
CD:n 30-vuotispäivän kunniaksi kaivoin Sony CDP-101:n esiin ja laitoin Lil B:tä soimaan.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
ONNEA CEEDEE
hyviä cd-diilejä tarjolla kaupankäynti-osiossa
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Tuo toi ponterosa leffavisaan. Saat oluen.
en ole kolmekybänen emoboy
neljän erissä / ei punk-postia tms.
Tiedän, mut en jaksais ostaa kasaa paskaa kultakimpaleen toivossa
en ole kolmekybänen emoboy
Phlegm wrote:Tuntuu kuin keräis muovijätettä.
tähän joku berliini-läppä
CD ONNEA
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pelko ja rakkaus
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kiitos ja kunnia
bzort glorf bööth
Miten noiden cd-salkkujen taskuihin mahtuu sälää? aattelin, että mitä vittua mä noita muovikoteloita oikein pidän hyllyllä, jos noi levyt ja lipareet vois änkee johonkin kompaktiimpaan lootaan.
Ei mahdu hirveän hyvin. Mulla on pelkästää Mr. Music kokoelmat sun muut taskuissa.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ostin meille tänään uuden cd-soittimen.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kanyen cd soi!
Vuoden nuori muotoilija.
Oon ostanut viimeisen 1½ vuoden aikana joku 30 cd-levyä, vinyyliä en lainkaan. Ja nuistakin 15 on sellasia, jotka ostin käytettynä tyyliin 2/kpl. On alkanut kyllä vähän fyysinen äänite tuntumaan turhalta kapistukselta. Aiemmin niitä tuli ostettua sellanen n. 100 vuodessa.
Mitä mieltä jengi on? Onko jo saavuttanut musanörttipiireissä saman retroiluaseman kuin c-kassu? Itse kyllä diggaan, oikeastaan mitä hyvänsä löytää kirppiksiltä jne kolmella eurolla tai alle. Anttilan alelaarista tuli ostettua Stooges 2*2cd collectionin 4.99euroa, elikkäs tää missä on alkuperäisten versioiden lisäksi näitä Cale-mixejä, vaihtoehtoisia otoksia, jne, jne. Siis viis euroa vittu täydellisestä musiikin lahjasta! Tää on kuitenkin konkreettinen formaatti, eikä mikään virtuaalipaska tai muuta hinttarimeininkiä.
Tässä voi keskustella, millä mielellä zeedeitten kanssa pulaatte just tällä hetkellä.
Kyllähän tää on aika jeppis formaatti. Erityisesti klassista tulee nykyään arvostettua CD:nä koska se dynamiikka on niin ylivertanen vinyyliin nähden, plus eihän uusia levytyksiä löydy vinyylinä.
oon kyl funtsinu että pitäis ostaa cd-soitin, kun ei noita jaksa poiskaan myydä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kohta on kaikki myyty tai annettu pois. ja sitten voikin alkaa ostamaan niitä nostalgiahuumassa takasin.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Kuuntelen justiinsa Wagnerin Siegfriediä ja tässä 4CD boxissa on kyllä sen verran järee 285 sivuinen vihkonen et ei vastaavaan mitkään download-höpötykset pysty.
Oon hämmästelly jo jonkun aikaa, miten kollektiivisesti jengi tuntuu yht'äkkiä ajattelevan, että cd:t on menneen talven lumia ja silkkaa paskaa, joista pitää päästä eroon hinnalla millä hyvänsä. Tulee ihan mieleen se aika, kun cd oli uusi uljas formaatti ja vinyylistä ajateltiin samoin. Itsehän ostan edelleen hymy huulilla kumpaakin formaattia.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
cd-soitin hajoilee :/
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oon hämmästelly jo jonkun aikaa, miten kollektiivisesti jengi tuntuu yht'äkkiä ajattelevan, että cd:t on menneen talven lumia ja silkkaa paskaa, joista pitää päästä eroon hinnalla millä hyvänsä. Tulee ihan mieleen se aika, kun cd oli uusi uljas formaatti ja vinyylistä ajateltiin samoin. Itsehän ostan edelleen hymy huulilla kumpaakin formaattia.
Heh, muistelinkin, että tästä oli topsu entuudestaan...Mut just näin. Jos hinnat pyörii euron ja kolmen välillä, niin mitä järkeä on olla ostamatta.
cd-soitin hajoilee :/
Tämä kuutisen vuotta sitten. Pöytäkoneen cd-asemalla levyjen kuuntelu tuntuu melko turhalta puuhalta, eikä uutta soitintakaan jaksaisi alkaa etsimään. Ankea formaatti.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
onhan tää nyt paras formaatti, vinyylit ostan lähinnä koristeiksi ja juhlakuunteluun
barton_funk wrote:cd-soitin hajoilee :/
Tämä kuutisen vuotta sitten. Pöytäkoneen cd-asemalla levyjen kuuntelu tuntuu melko turhalta puuhalta, eikä uutta soitintakaan jaksaisi alkaa etsimään. Ankea formaatti.
hyviä ceedeesoittimia saa muutamalal kympillä käytettynä.
onhan tää nyt paras formaatti, vinyylit ostan lähinnä koristeiksi ja juhlakuunteluun
Pitäiskin lkähettää sulle pari pakettia zeedeit
juurikin näin