You are not logged in.
Joo täytyy kyl sanoa, että melkosesti nykyään pyytävät lipuista hintaa. Ei sitä tämmösiä vielä markka-aikana sentään! Mut ehkä bänditkin nykyään sit vaan pyytää enemmän?
Niin ja sitten on semmoinen juttu kuin inflaatio, joka on iskenyt myös Musen musiikkiin ainakin omasta mielestäni.
[quote:1756901e25="stratum"]uuh[/quote:1756901e25]
Ei kannattais harkita noiden turhien spämmiviestien poistoa tuosta välistä? Nimen muutokselle sentään varovainen
Eihän ss:ää perinteisesti ole juuri moderoitu topikkien sisällön osalta enkä katso siihen tarvetta nytkään. Vaikka nämä mukahauskuudet vituttaa itseäkin.
Paskin bändi ikinä?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
homomusiikkia
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Paskin bändi ikinä?
Haluatko perustella?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
öhöm. yritetääs sit asiakeskustelua... *duck and covers*
ennen viimosta levyä ei herättänyt täällä juur mitään reaktioita suuntaan tai toiseen. pientä huvitusta sai tietty tosta kitarasankariaspektista. vähän ku joku steve vai olis pamahtanu soittaan ja laulaan radioheadiin.
black holes and revelationsin taas tsekkasin parin kaverin itsepintaisen hehkutuksen johdosta ja sehän on jo aivan toista maata. ei tuosta mitään aution saaren bändiä tullut mutta tuolla levyllä homma laitetaan säännöllisin väliajoin jo niin läskiksi että huh huh. lähtien vaikka levyn nimestä. tuskin edes punk floyd kehtaisi laittaa jotain noin pompöösiä platan kanteen.
keikka saattas olla "viihdyttävä". pitänee harkita. kyllähän porvarilta aina neljä kybää löytyy.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jep. Uusin levy vetää kyllä kaiken niin överiksi, ettei kenelläkään varmaan jää epäilystäkään etteikö bändi tekisi musiikkia aika kieli poskessa. Keikalta on varmaankin lupa odottaa ainakin hienoa valoshowta ja uskoisin että se muutenkin ihan viihdyttävä on. Itse olen siis menossa.
<@DBGene> senkin karkki
Menossa myös.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jep. Kohta olis keikkakin.
Oottekos muuten kuulleet, että Knights Of Cydonia tulee myös Guitar Hero 3:een? Mitäs ootte siitä pelistä mieltä? Onko paskaa?
<@DBGene> senkin karkki
Kääk, se keikkako onkin jo tänään?? Ei millään jaksais, ja Heroesin eka jakso tuloo telkusta - kumpi kandeis valita? Ja jos Heroes - kuka haluis Muse-lipun esim kolmel kympil?
Hyvät oli avaruus-iltamat juu.
Hyvä keikka. Soittivat kaikki parhaat biisit kolmelta uusimmalta ja kait siltä Showbitziltäkin tuli ihan hyviä. Uusimmat toimivat kuitenkin ehkä parhaiten ja ainakin Stockholm Syndrome oli minusta yllättävän laimea. Map Of Problematique oli muuten saanut lisämausteeksi kasarirumpusoundit. Keikan päätti odotetusti Knights Of Cydonia.
Visuaalisestikin keikka oli hieno ja nähtiinpä ilmapallot tälläkin kertaa. Eniten harmitti se, että aika kaukana olin ja ei tuollaista keikkaa ole kiva paikallaan istuen katsoa.
Lämppärinä oli käsittääkseni Manboy, mutta ei siitä täällä enempää.
<@DBGene> senkin karkki
Menossa myös.
Olin tällä samalla keikalla myöskin.
Oikeestaan tohon keikkaan mun fanitus vähän niinku huipentukin eikä nää oo vuosiin kiinnostanut spåm
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pope wrote:Menossa myös.
Olin tällä samalla keikalla myöskin.
Oikeestaan tohon keikkaan mun fanitus vähän niinku huipentukin eikä nää oo vuosiin kiinnostanut spåm
Aika lailla sama. The Resistance oli aika tylsää ja nyt kun pistin tän uuden soimaan niin ei tämäkään pahemmin innosta. Harmi.
Vielä vähemmän tosin kiinnostaa lukea enää ikinä tätä topicia läpi.
<@DBGene> senkin karkki
nyt kun pistin tän uuden soimaan niin ei tämäkään pahemmin innosta
vahva eri. Kuvittelin että ei vois vähempää kiinnostaa, mutta täähän on todella riemukasta "Itkenkö? Oksennanko? Kreisibailaanko? Kuolenko nauruun?" -matskua. Hommat selkeessä nousussa jälleen ja toki lähteneet vahvemmin lapasesta kuin koskaan ennen
Toistaiseksi levystä jäänyt sellainen kuva, ettei tässä oikein tiietä halutaanko olla Queen vai U2.
On muuten eka Muse-levy jota kuuntelen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Äh, olipas vähän lame kuuntelukokemus. Jotenkin kuvittelin tän olevan vieläkin poskettomampaa hulinaa. Ehkä en kuunnellut tarpeeksi lujalla.
Last edited by Kalossimies (04.10.2012 21:16)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Näiltähän tulee taas uus levy "Drones"
Tos kansi
Yritin kuunnella vähän Abslolutionia, jonka joskus laskin suosikkilevyihini. Ei jaksanyt oikein edes nostalgiamielessä innostaa. Äärimmäisen tylsän, paskan ja yhdentekevän kuuloinen levy nykyään
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En taida kehdata käydä RYM:ssä katsomassa paljon olen antanut näille vanhoille levyille.
En taida kehdata käydä RYM:ssä katsomassa paljon olen antanut näille vanhoille levyille.
Mulla näin:
Showbiz 3
Origin of Symmetry 3.5
Absolution 3
Black Holes and Revelations 2
En muista olenko tiputellut pisteitä jossain vaiheessa. Origin of Symmetrystä tykkäsin joskus enemmänkin. Absolution kiertueella kävin Nosturissa näiden keikalla. Jotkut kaverini ovat käyneet myöhemmillä stadionkeikoillakin - olen yrittänyt kännissä selittää niille kuinka paskaa Musen musa nykyään on, vaikka en varmaan ole edes kuullut mitään tuon Black Holesin jälkeen En kyllä aio kuunnellakaan.
Last edited by Firon (04.05.2015 17:36)
muse röyhkäilee:
Rockyhtye Muse tuo uuden formaatin virallisille listoille, ennustetaan ”musiikin tulevaisuudeksi”
Musiikkiteollisuudessa on pitkään puhuttu ”tulevaisuuden” formaatista, NFT-julkaisuista. Musen tulevan NFT-albumin painos rajoitettu tuhanteen kappaleeseen.