You are not logged in.
Sinä ymmärrettävästi tiedät paremmin.. Niin ja eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, se laulu tosiaan toimii. Itse nähnyt nää vaan sillon kun ekaa kertaa Tampereella olivat ja teki vaikutuksen ja voin kuvitella että tietty touhu parantunut. Koskas uutta BoS:aa?
Tuomo vaan paranee keikka keikalta. Ämyrockissa oli hienoa, kun paita lähti veks ja jäljelle jäi vaan anoreksian portteja kolkutteleva ylävartalo + kekelasit nenällä. Se yhdistettynä BoS:n musiikin ryppyotsaiseen totisuuteen oli parasta.
Me ei enää julkaista BoS:ää, enkä jaksa kaivautua tuon asian syihin. Ovat vissiin tällä hetkellä vähän tauolla, mutta BoS-Jussi on tehnyt juuri Pansies-Mian kanssa Mia Darling -nimellä levyn, joka tulee vissiin kohta pihalle. Olivat aiemmin nimeltään A Maze, jos joku on sattunut törmäämään.
Tero saatana, s'olet gay!
Pitäydytäänpä nyt ketjun aiheessa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
... sanoi Wallu Valpio.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
It all started with a car drive.
Lauri and Joel headed to the eastside of Helsinki. Lights were out as they drove to an abandoned studio they knew. They listened to Joy Divisions Shadowplay. They shared no words. They knew. That was exactly what they wanted.
Legendaarista!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jäin miettimään (kun luin tota bioa) että millä autolla ajoitte kohti itä-helsinkiä ja tuliko shadowplay radiosta vai esim. cd:ltä?
Okei, kuka tää oli?
onks niillä oma foorumi? tehdäänkö invaasio?
ankeen näköstä ja hyi mikä kuva. taidan jättää spämmimättä tällä kertaa.
ankeen näköstä ja hyi mikä kuva. taidan jättää spämmimättä tällä kertaa.
adblockkaa kuva.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
mietteliään töölöläisen kyssärille
Vedän jalkaani Helmut Langin harmaita vakosamettihousuja, tummennan silmäpussejani, teen new wave-kotipermiksen, pitkä poplari päälle ja rössi palaamaan ---> hengaan porttikongissa ja odotan että kohdalle osuu joku samanlainen ja kysyn "haluatko tehdä mahtavaa musiikkia?". Sit kävellään mun kämpille, ei vaihdeta kertaakaan sanoja, jos se lähtee meneen ku pitää mua ihan huru-ukkona, too bad, mut jos se seuraa niin tuon tosiaan kämpille, paan Closerin soimaan, eikä vaihdeta sanaakaan ennenku levy on loppu. Voi olla että katotaan toisiamme kokoajan silmiin ja sitten levyn loputtua kysyn "tajuuksä mitä mä haluun?".
Oliko tämä Ulvarin romaanin ensimmäinen sivu vai palopuhe suomalaisen miehen puolesta?
I'm higher than the sun
[quote:1544d89ea2="aqzu"]Sinä ymmärrettävästi tiedät paremmin.. Niin ja eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, se laulu tosiaan toimii. Itse nähnyt nää vaan sillon kun ekaa kertaa Tampereella olivat ja teki vaikutuksen ja voin kuvitella että tietty touhu parantunut. Koskas uutta BoS:aa?[/quote:1544d89ea2]
Tuomo vaan paranee keikka keikalta. Ämyrockissa oli hienoa, kun paita lähti veks ja jäljelle jäi vaan anoreksian portteja kolkutteleva ylävartalo + kekelasit nenällä. Se yhdistettynä BoS:n musiikin ryppyotsaiseen totisuuteen oli parasta.
Ai, sinäkin olit paikalla?
Tyttöystävä ei oikein sen sijaan lämmennyt Ämyssä bändille, vaan meni mieluummin juttelemaan kavereiden kanssa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:fe0e678c05="forssto"]BoS-Jussi on tehnyt juuri Pansies-Mian kanssa Mia Darling -nimellä levyn, joka tulee vissiin kohta pihalle.[/quote:fe0e678c05]
hitto, katoinkin että onpas Pansies-Mian näköinen Mia, kun näin mainoksen lehdessä -späm
Mikäs projekti tämä on? Olen kyllä kuullut Pansies-Mian sooloprojektista, mutta milloin toi on tulossa ulos?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mikäs projekti tämä on? Olen kyllä kuullut Pansies-Mian sooloprojektista, mutta milloin toi on tulossa ulos?
Mun mielestä ihan just. Olikohan Poko, kun julkaisee.
Mutta tää on kyllä Orders-topikki!!!
[quote:3302091fb7="HUIG"]http://www.myspace.com/unfortunatelydead[/quote:3302091fb7]
Oho! Onko ne pöllineet jonkun teinipissixen runovihon?
On niillä ainakin paljon emopissiksiä kavereina..
hehe, otan vastuun tuosta autokyssäristä. Vastauskin on jo näköjään tullut. Löytyykö mietteliäs töölöstäkin täältä?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:ecfa052565="forssto"]
[/quote:ecfa052565]
Toihan on Silvia Modig.
Homma kyllä vaikuttaa kaikkinensa provokatiiviselta kertakäyttövitsiltä. Kirjallisuussnobbailulle sinänsä lähtökohtaisesti , mutta kotimaiset artistit voisivat poseerata vaikkapa Salaman tai Seppälän teos kädessään. Oliko muuten Turun Romantiikalle topiccia?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Toi nimenvaihdos johtuu varmaan siitä, että SubTV oli ostanut oikeudet jo aikoja sitten Turun Romantiikka nimeen tosi-TV -sarjaa varten, jossa helsinkiläisen "Jarmon" elämää seurataan entisen pääkaupungin villien poppiklubien pyörteissä.
TUROMO
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
SubTV oli ostanut oikeudet jo aikoja sitten Turun Romantiikka nimeen tosi-TV -sarjaa varten, jossa helsinkiläisen "Jarmon" elämää seurataan entisen pääkaupungin villien poppiklubien pyörteissä.
EI NÄY
This must be what jail / I will scratch
EI NÄY
Alkaa lähiaikoina. Piti alkaa jo aiemmin, mutta ilmeisesti kuvaukset venyivät, kun päähenkilön elämästä ei riittänyt tarpeeksi materiaalia kuvattavaksi, jotta ohjelman nimi oikeutettaisiin.