You are not logged in.
aivan mahtava brunssi mutta ei kyllä vegaanista nähnytkään..
tigrushka wrote:Feggy wrote:Soitetaan Tiikerin kanssa levyjä 10-15 lauantaina tuolla Galleria Keitaan brunssilla (täysin vegaaninen). Tulkee sinne!
Tänään!
Sorry, mä ymmärsin sitten jotenkin väärin. Mutta tässä lohdukkeeksi playlista meitin dj-setistä.
Last edited by Feggy (15.09.2012 20:56)
JD Samson 5.10. vitun Razzmatazzissa. No, pakkohan se on mennä ihastelemaan
Mangojauhe goddamn.
So this young girl walks up to the DJ booth and ask how am I playing music without a Laptop
— Egyptian Lover (@thegyptianlover) September 22, 2012
en ole kolmekybänen emoboy
So this young girl walks up to the DJ booth and ask how am I playing music without a Laptop
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
börjeslandet wrote:So this young girl walks up to the DJ booth and ask how am I playing music without a Laptop
no miten??? kännykälläkö soittelee
Egyptian Lover
Kovimmin rokkaavia DJ:tä mitä oon koskaan todistanut.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lauantaidisko kiittää kuluneista kolmesta vuodesta ja mahtavista synttäreistä! Kova meno Tavastialla jatkuu joka lauantai tästäkin eteenpäin. Huomenna soittovuorossa ovat Erkko ja Harvest, Semifinalissa Avalon ja Lady Sannox (Club Anvil) kasarisoundeineen.
Last edited by antti (28.09.2012 18:24)
Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:So this young girl walks up to the DJ booth and ask how am I playing music without a Laptop
— Egyptian Lover (@thegyptianlover) September 22, 2012no miten??? kännykälläkö soittelee
Juggalo pojan piti soittaa musat kännykästään, mutta musa tulikin läppäriltä
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
psykokarkki wrote:Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:So this young girl walks up to the DJ booth and ask how am I playing music without a Laptop
— Egyptian Lover (@thegyptianlover) September 22, 2012no miten??? kännykälläkö soittelee
...joka levisi ratkaisevalla hetkellä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Rukoile kuolemaa wrote:psykokarkki wrote:Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:So this young girl walks up to the DJ booth and ask how am I playing music without a Laptop
juggalo poika = egyptian lover
Rukoile kuolemaa wrote:psykokarkki wrote:Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:So this young girl walks up to the DJ booth and ask how am I playing music without a Laptop
Joku veti johdon seinästä :x
Adams 12/10/12: JOY DIVISION (DOCUMENTARY) + ANDREW WEATHERALL
LCMDF (DJ set) @ TAVASTIAN LAUANTAIDISKO
La 20.10.2012
23:30 - 04
6
Klikkaa itsesi "attending" ja osallistu kilpailuun: jaossa on kymmenelle avec-vaparit lauantaille ja juomayllärit.
Voittajille ilmoitetaan henk. koht. la 20.10. klo 16 mennessä. Vapareilla pääsy myös jonon ohi.
Ihan vaan tiedoks kaikille nugeteille, että Need a Freak palaa lähes vuoden tauolta, eli minä ja Joe Caligula soitetaan musiikkia "talvisodan" hengessä Pacificossa tuolloin. Alkuillasta leffanäytös, leffa selviää sit kun selviää.
Ihan vaan tiedoks kaikille nugeteille, että Need a Freak palaa lähes vuoden tauolta, eli minä ja Joe Caligula soitetaan musiikkia "talvisodan" hengessä Pacificossa tuolloin. Alkuillasta leffanäytös, leffa selviää sit kun selviää.
Kadulla kuiskivat että tarjolla NEROKKUUTTA
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Suunnittelin eilen nerokasta homoeroottista Hi-NRG settiä naffiin! Homot huom! Myös muut tervetuloa!
Mun unelma on, että saisin joskus bileisiin yhtä kovan meiningin kuin mitä on Cruisingin "kellaridiscossa".
en ole kolmekybänen emoboy
bzort glorf bööth
:peuk:
Mun unelma on, että saisin joskus bileisiin yhtä kovan meiningin kuin mitä on Cruisingin "kellaridiscossa".
No mutta tuollahan soi MinkDeVille ja narikassa jaetaan ilmaista poppersia, joten homoyleisöstähän tämä on vain kiinni
Rukoile kuolemaa wrote:Mun unelma on, että saisin joskus bileisiin yhtä kovan meiningin kuin mitä on Cruisingin "kellaridiscossa".
No mutta tuollahan soi MinkDeVille ja narikassa jaetaan ilmaista poppersia, joten homoyleisöstähän tämä on vain kiinni
pari homoa on jo ilmoittautunut bileisiin [-o<
Suunnittelin eilen nerokasta homoeroottista Hi-NRG settiä naffiin! Homot huom! Myös muut tervetuloa!
Tänään klo 20:00 alkaen. Saavu ajoissa, niin näet tuon huippuleffan!
Rukoile kuolemaa wrote:Suunnittelin eilen nerokasta homoeroottista Hi-NRG settiä naffiin! Homot huom! Myös muut tervetuloa!
Tänään klo 20:00 alkaen. Saavu ajoissa, niin näet tuon huippuleffan!
missannut koska itse soittamas levyjä muualla tämä ois kiinnostanut! settilistaa esim. kehiin?
tuli eilen taas niin tykillä "palautetta" ihmisiltä, jonka mielestä DJ = ihmisjukeboksi, jonka pitäis soitaa vaan _niiden_ ennestääntuntemia rakkaimpia (mainstream) biisejä, ja jos näin ei tee on "paska" eikä tietenkään esim. tarkoin valinnut linjansa ja musansa? lol
oon miettinyt tämmöistä kylttiä noihin tietyntyyppisiin mestoihin (jos enää ikinä suostun semmoisissa soittaan)
SOITAN JO! OMASTA MIELESTÄNI IHAN SAAATANAN TANSSITTAVAA MUSAA - TSEKKAA KUN KREBAAN TÄÄLLÄ KOPIN TAKAA! - ELI JOS REQUESTISI KOSKEE TÄTÄ TEEMAA VALMISTAUDUTHAN OLEMAAN HELVETINPALJON SPESIIFISEMPI?
PS: EN OLE MAINSTREAM DJ EIKÄ SEMMOISTA OLE MUKANA KUIN POIKKEUKSELLISESTI - AINA VOI YRITTÄÄ!
Last edited by mitten (18.11.2012 21:12)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ensi lauantaina muuten Dj:t Fegs & Tigs Galleria Keitaan brunssissa 10-15. Vinyylimusaa soitellaan.