You are not logged in.
http://www.vee.fi/tyypit/artikkeli/tuoretta_verta/
[quote:4bcbcd00dc="Lauri Koski / The Orders"]Olen ylpeä siitä, että... Vaikea olla ylpeä mistään, kun on koko ajan vitun masentunut.
Kun join liikaa... seuraavana päivänä oli vitun luova olo.
Lapsena kuvittelin, että... isä tulee ajoissa kotiin.[/quote:4bcbcd00dc]
---
Onko kellään vielä kuulohavaintoa levystä? Kovasti nuo kriitikonplantut ovat siellä-täällä hehkutelleet, mutta meikällä on ainakin aika voimakkaita ennakkoluuloja, eikä nuo vokalistin draamakuningatar-lausunnot haastatteluissa kyllä pahemmin kiinnostusta herätä.
Onko tässä meillä uusi Wiidakko?
Tero saatana, s'olet gay!
Parasta oli kun joku bändin jätkä istui haastattelijaa odottamassa ja luki Oscar Wildea. Signifiersit hallussa, y0!
Niin makeasti en ole nauranut sitten sen haastiksen kun Flylow:n jätkiä ei päästetty Alcatraziin kun ei ollut ikää... Se siitä strippibaarissa pidettävästä, synnillisestä rock'n'roll-haastiksesta...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
kuulematta paskaa
Elintaso vittu painaa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo, repsäsin kanssa sille Rumban haastattelulle. Hasitan kyllä todellista paskaa. Ei näillä leveysasteilla, ei näillä markkina-alueilla.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tosin sanottakoon tässä ja nyt, että bändissä on ainakin yksi hyvä puoli: Sen rumpali. Jäbä soittaa kyllä tyylikkäästi, on oikeasti hyvä tyyppi ja ymmärtää vielä ihan oikeastikin Oikean Musiikin päälle. Eikä ole mikään mainostoimistotyyppi.
En vaan tajuu, mitä se tossa bändissä tekee...
Mä aion nokittaa tuon jätkän, haastattelijan ja koko Suomen ottamalla mukaan Paul Muldonin The End of the Poem-opuksen. Sitä eivät edes mainostoimistojätkät lue.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Aika kusipäitä jo tässä vaiheessa, ainakin mitä oon kuullu juttuja. Ja hauskinta on, että nämä taitavat olla aivan tosissaan tämän jutun kanssa. Vaatteita ja nimeä myöten Suomen paskin bändi. Vaikka eihän ne biisit oikeastaan paskoja ole, mutta kun niissä ei ole mitään omaa.
Lisäksi kotisivujen englannille
Näinpä näistä muuten yks yö untakin, siitä ehkä enemmän unettaa-ketjussa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
"The Orders tunnettiin aiemmin nimellä Dive. Sen kappale Stars soi elokuvassa Koti-ikävä. Yhtyeen nimi muuttui keväällä 2006"
ei vittu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Näitten myspace-osoitekin on hino
Oho! Onko ne pöllineet jonkun teinipissixen runovihon?
Voi saatanan saatana.
On taas joillakin tainnut lähteä äitin tissi liian aikasin suusta kun ahistaa niin maan paljon.
En ole uutta levyä kuullut, mutta vanhojen ep:itten ja yhden nähdyn keikan (Candy Darlingin kanssa Semissä, emmää vartavasten noita mennyt..) perusteella ihan täyttä ilmaa mulle, tietyllä tapaa tyylikästä, mutta ei mitenkään sellaista musiikkia mitä jaksaisin kuunnella. Ehkä vois auttaa jos musassa ja maneereissa olis edes hitusen verran jotain omaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ex-bändikaveri soitti tossa bassoa vielä kun se oli nimeltään Dive. Ostin siltä muutaman ep:n. Ihan kivaa Interpolia sinänsä, mutta vasta kehityskelpoista. Sen jälkeen ei sitten sen enempää levy- kuin keikkahavaintoakaan.
Tämä on vielä huonompi kuin Skandinavian pojat. Ketä vittu kiinnostaa suomalainen kopio Interpolista vuonna 2007?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Tämä on vielä huonompi kuin Skandinavian pojat. Ketä vittu kiinnostaa suomalainen kopio Interpolista vuonna 2007?
No Skandipojilla on sentään kattaus aika oman kuuloisensa. Jotenkin tuntuu valjulta verrata bändiasetelmaan nojaavaa Interpolia ja totaalisen elektronista BoS:ää toisiinsa, vaikka BoS:llä kitarapuolella aika paljon Interpolia onkin, mutta Ordersia saa toki potkia ihan mielin määrin sen sijaan.
No ehkä mä en ole päässyt vieläkään yli siitä Skandipoikien tankerosta englannin kielen lausumisesta. Boys of Skandinavia oli juttunsa kanssa noin vuoden myöhässä, mutta tämä orders on sellaiset kolme vuotta. Säälittävää.
Miksi muuten (lähes) aina asiantunteva Samuli Knuuti kirjoitti taannoin kehuvaan sävyyn ordersista Imagessa?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Miksi muuten (lähes) aina asiantunteva Samuli Knuuti kirjoitti taannoin kehuvaan sävyyn ordersista Imagessa?
Koska Knuuti on jotenkin käsittämättömän kritiikitön ton ilmiön suhteen. Sen mielestä joku Editors on oikeasti bändi, joka muistetaan vielä 10 vuoden päästäkin...
http://www.rockmusica.net/knews/index.p … NewsID=912
Ja jos yhtyeen kotisivujen biografiassa mainitaan eräs Joy Division, on pumpulta lupa odottaa melko paljon.
Arvostelijalle
Jos biografiassa lukee "Joy Division" on pumpulta lupa odottaa lähinnä raivostuttavaa trendien apinointia ja turhanpäiväistä keekoilua, sekä lausuntoja, kuten "Vaikea olla ylpeä mistään, kun on koko ajan vitun masentunut".
arvostelija wrote:Ja jos yhtyeen kotisivujen biografiassa mainitaan eräs Joy Division, on pumpulta lupa odottaa melko paljon.
Jäisköhän kohta kakkoseksi Rumban klassikko "taustavideolla pyörineet vähäpukeiset naiset olivat ristiriidassa Stingin sademetsäfilosofioiden kanssa" Vai mikä tuon lauseen muoto oli arvostelussa, oli kyllä hauskempi!
[quote:e5ea086f51="arvostelija"]Ja jos yhtyeen kotisivujen biografiassa mainitaan eräs Joy Division, on pumpulta lupa odottaa melko paljon.
[/quote:e5ea086f51]
niillä näkyy olevan myös biisi nimeltä Desperation Takes Hold
"jos yhtyeen kotisivujen biografiassa mainitaan eräs Joy Division, on pumpulta lupa odottaa melko paljon. "
Tarkoittaa täällä: on aika taas poistaa varmistin aseestani ja ampua.
I'm higher than the sun
Tuo enkku on kylä aika kovaa... Todistaa, että:
Ö LITTUL KNOLITS IS Ö TEINTSÖRES TING
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Oon samaa mieltä forrston kanssa, BoS omaa oikeasti hienoja juttuja, erityisesti konetaustojen loppuunasti hiottu tarkkuus ja basson melodiasoittimena käyttö. Eihän Kuusi oo muuta kuin aukomassa suutaan yhtyeen levyllä. Tämä taas on aivan hirveetä paskaa.
Oon samaa mieltä forrston kanssa, BoS omaa oikeasti hienoja juttuja, erityisesti konetaustojen loppuunasti hiottu tarkkuus ja basson melodiasoittimena käyttö. Eihän Kuusi oo muuta kuin aukomassa suutaan yhtyeen levyllä. Tämä taas on aivan hirveetä paskaa.
Kyllä Tuomo on ihan vakijäsen nykyään, mutta mun mielestä Tuomon dramaattinen ja osittain vähän fraseeraukseltaan kömpelö vokalisointi on aivan mahtavaa. Tähän kun yhtistyy miehen nolouden ja mahtavuuden rajalla hiuksenhienosti jälkimmäisen puolella taiteileva estoton lavashow, niin nannaa on.
[quote:bbe70af28d="aqzu"]Oon samaa mieltä forrston kanssa, BoS omaa oikeasti hienoja juttuja, erityisesti konetaustojen loppuunasti hiottu tarkkuus ja basson melodiasoittimena käyttö. Eihän Kuusi oo muuta kuin aukomassa suutaan yhtyeen levyllä. Tämä taas on aivan hirveetä paskaa.[/quote:bbe70af28d]
Kyllä Tuomo on ihan vakijäsen nykyään, mutta mun mielestä Tuomon dramaattinen ja osittain vähän fraseeraukseltaan kömpelö vokalisointi on aivan mahtavaa. Tähän kun yhtistyy miehen nolouden ja mahtavuuden rajalla hiuksenhienosti jälkimmäisen puolella taiteileva estoton lavashow, niin nannaa on.
Sinä ymmärrettävästi tiedät paremmin.. Niin ja eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, se laulu tosiaan toimii. Itse nähnyt nää vaan sillon kun ekaa kertaa Tampereella olivat ja teki vaikutuksen ja voin kuvitella että tietty touhu parantunut. Koskas uutta BoS:aa?