You are not logged in.
digisinkku wtf? no sen kai voi ladata tosta youtubesta sitten
Piti tuosta Suljettu-vinyylistä mainita, että aivan jumalaiset soundit sille on saatu Itse en olis kuitenkaan laittanut Yhteistä väliseinää siihen väliin kun se kuitenkin rikkoo kerronnallisen kokonaisuuden. En myöskään ole täysin samaa mieltä Martikaisen saatesanoissa esitetyn väitteen kanssa siitä, että monilla Absojen esikuvilla, esim. Wigwamilla teemalevyt eivät oikein onnistuneet. Mun käsittääkseni suurin osa progelevyistä on tehty ainakin jonkin löyhemmän teeman ympärille ja olen myös ajatellut että esim. Nuclear Nightclub on myös jonkinasteinen teemalevy.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Joen Silmät Orkesteri esittää: Suljettu
Panu Ahtinen: laulu ja kitara
Antti Saarilampi: kitara ja taustalaulu
Jonne Aho: basso ja taustalaulu
Lasse Junnila: koskettimet
Jussi Voutilainen: rummut
Ville Mikkola: perkussiot
Keskiviikko 30.5. klo 22:00 - 3:30
Nuclear Nightclub
Uusikatu 23, 90100 Oulu
Juma mitä tykitystä.
Absoluuttinen Nollapiste 2012: Poimin joen takaa kieloja
Absoluuttisen Nollapisteen kaksiosaisen teema-albumin ensimmäinen osa ilmestyy lokakuun alussa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
"Pisara ja lammas" näyttää ilmestyvän ajan hengen mukaan myös LP-formaatissa.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
"Pisara ja lammas" näyttää ilmestyvän ajan hengen mukaan myös LP-formaatissa.
biisilista:
1. Alkusoitto
2. Planeetta Hyvä
3. Juhlija
4. Nainen lentää
5. Kohtaaminen
6. Pisara
7. Paimenen uni
8. Lampolan aamu
9. Lammas näkee naisen
10. Lampaan etsintä
11. Lammas saa vainun
Absoluuttinen Nollapiste: Pisara ja lammas 1
Pisara ja Lammas 1 on Absoluuttisen Nollapisteen kaksiosaisen teemalevyn ensimmäinen osa. Kronologisesti etenevä scifi-tarina tapahtuu läheisessä tulevaisuudessa. Planeetta Hyvästä lähetetään liikkeelle pahaa sisältävä pisara. Se liitää halki avaruuden kohti Maata, ja
DIUCD010 / DIULP010 12.10.2012
Mä näin viime yönä unta että tältä levyltä oli julkaistu sinkku joka kuulosti huonolta Tungos on lavaste -pastissilta. Videolla tyypit heilui jossain tiiliseinän edessä ja Tommi Liimatta rääkyi ja hyppi. :biggrin:
Last edited by Kalossimies (27.09.2012 11:39)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En tiiä... Jotenkin pelottaa tuo konsepti. Toisaalta ei kyllä ihan hirveästi edes kiinnosta...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
jotenkin taas hieman semmonen fiilis, että saattais jopa kiinnostaa. kaksi vai kolme edellistä albumia olen suosiolla skipannut, mutta taannoinen demo 3 oli jonkinlainen askel oikeaan suuntaan, ehkä nyt taas uutta intoa päällä, mutta katsotaan.
odotan mielenkiinnolla, ehkä jopa innolla
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No mitäs helvetin Musea tämä nyt sitten Paitsi että parempaa, olihan toi mielenkiintoisempi biisi kuin se Lupaan etten huku. Selkeästi kyllä semmosen teemalevyn meininkiä, että toikin kuulosti tarkoituksella sellaiselta "osaselta", sen sijaan että olis ihan itsenäinen biisi. Tollaiset ratkaisut tietenkin on vähän vaarallisia välillä (Suljetulla kun mun mielestä joka biisi toimii itsenäänkin), mut kieltämättä ehkä jopa parempaa mitä odotin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kuulostaa erittäin hyvältä
Nosti huomattavasti odotuksia levyä kohtaan, pitääkö jopa hakea Äxästä heti ilmestyspäivänään kuten aina ennen vanhaan. Jyväskylän keikka tällä kertaa Kynnyksessä, joka on tietysti parempi vaihtoehto kuin esim taannoinen Katse, mutta kyllähän tämä yhtye Lutakon lavan aina ansaitsisi.
---
Erittäin wtf. Levy toki on tilattu jo ennakkoon ja tänään putkahti Liimatan nimissä Äxältä joku promoposti. Harmittavasti Espoon keikka meni ihan ohitse mutta Korjaamolle tähdätään.
Tommi huomenna runoraadissa
wow kuulosti muuten aika hyvältä toi pätkä. taidanpa tsekata tän uuden. seitsemännen sinetin jälkeen en oo juuri seurannut näiden tekemisiä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Repsäytti vähän pari lapsuudenkaveria tuossa toukokuun sarjiksessa
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Pistin täs Mahlanjuoksuttajan soimaan, ku se on jostain syystä jäänyt niin etäiseksi meitsille. Mut nyt kävi taas sillain, et toisesta sisään, toisesta ulos. En tiiä mikä siinä sit on, et en niinku pääse ineen. Ihan hyviä biisejä ja sillain, mut ei vaan.
Nää kohta tai nyt henry's pubissa.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Miksen huomannu aiemmin. Feseen tämmöset ilmot!
Miksen huomannu aiemmin. Feseen tämmöset ilmot!
siellähän se olikin, luetaan sitä feseä
Huh, no on tässä levyssä kyllä sulattelemista. Alkusoitto on kyllä ihan tajuttoman kova biisi.
Enpä ennättänyt levykauppaan, mutta juuri päättyneessä Radio Rockin nelituntisessa Wallu Valpion isännömäissä show´ssa soitettiin ehkä viisi-kuusi piisiä levyltä ja todella hienolta kuullostivat noin kertakosketuksella. Lempilevyjään soitellut Tommi oli siis vieraana ja osan aikaa myös Aake. Ihan kiinnostavaa jutustelua enimmiltä osin, mitä nyt illan isäntä taisi olla viimeisellä tunnilla jo hieman kaljoissaan, oli pikkuisen liikaa äänessä ja kertoi huonoja juttuja joille itse höhötteli.
---
Ehkä kymmenes läpikuuntelu on tässä käynnissä. Tarinasta en osaa sanoa yhtään mitään koska en todellakaan tajua. En erota Uusivirtaa ja Seppästä toisistaan.
Tämä ei silti ole moite koska kyllähän tämä musiikki puskee sisimpään. Kosketinvetoista progea sieltä parhaimmasta päästä. Levy loppuu kesken kuten ilmeisesti on tarkoituskin.
-
Korjaamolla ensi viikolla keikka. Harmittavasti soitto lähtee keskiyön aikaan.
Tommihan muuten soitteli eilisillan ohjelmassa myös suosikkipiisejään, Deep Purplen comeback-levyltä poimimansa raidan spiikkasi "Tuhkaluukkusi kolkuttajaksi".
---