You are not logged in.
Maailman neljänneksi paras pop-bändi aina välillä..
Deby ja s'homore ansaitsevat helposti kaiken kehun, mutta "Sci-Fi Lullabies" -kokiksen erinomaisuus iski tajuntaani vasta hiljan! Se, miksi Brett & Bernard jättivät tällaisia helmiä pois albumeiltaan menee yli ymmärrykseni, mutta käyhän se näinkin..
- "My Insatiable One"
- "Where The Pigs Don't Fly"
- "Europe Is Our Playground"
Pannans vielä FSA:n "The Drowners" -koveraamiselle
Sci-fi Lullabiesin kuulin ekaa kertaa ihan pari päivää sitten, kiitos Spotifyn. Tuon levyn ostaminen taitaa olla mulle ikuisuusprojekti. Täyttä hintaa en suostu maksamaan! Vielä ei oo oikeen auennu, mutta Sueden tuntien, siihen menee muutama kuuntelu vielä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Sci-Fi Lullabies on tosiaan erittäin hieno paketti, vaikka taso hieman kakkoslevyllä putoaakin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Coming Up oli ensimmäinen levyn minkä olen ikinä ostanut. 11-vuotiaana nassikkana Film Star ja Saturday Night oli parasta mitä tiesi. Muuten Sueden tylsä brittipop tai brittipop muutenkaan ei ole ikinä kiinnostanut edes vähää alusta.
Brett Anderson on nyt julkaissut muutaman soololevyn joista uusimman eilen. Ensimmäinen niistä oli self titled joka julkaistiin 2007. Sai vissiin aika paskan vastaanoton, ja onkin vähän vaisu mitä nämä ekat soolot usein taitavat olla.
Toinen soololevy Wilderness sen sijaan kuulostaa aika hyvältä. Kauniita ja romanttisia balladeja ilman mitään paskaa rock-meininkiä. Uusin kuulostaa aika hyvältä myös, mutta kaipaisi jotain kokeellisempaa ja rohkeampaa noustakseen esille tuosta valjuhkosta balladisuosta. Parempaan suuntaan mennään kuitenkin. Talk Talk - Mark Hollis -linjoilla.
Täähän on tosi hieno bändi, miten en oo ennen tajunnut
Deby lähtee ainakin tosi hyvin, pitänee kollata muutkin levyt läpi. Europe Is Our Playgroundille tosiaankin vielä erityis-:sydan:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mikä on The Tears?
Suede toimii edelleen. Harvoin, mutta silti.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
The Tears on paska bändi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kuulin ton päässäni Seren sanomana. Oh dog.
Sere on asiasta varmasti samaa mieltä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eikö Serelle ollutkaan omaa topsua? Piti linkittää yks video sinne.
Olen tykkäillyt Brettin sooloiluista edelleen. Wilderness edelleen paras.
Eikös Suede ole jotain comeback-levyä harrastellut viime aikoina?
Pitäis kyllä noita Brettin sooloja yrittää. Tais tosiaan se eka olla pettymys enkä sit myöhempiin kai ole jaksanut tutustua. Sueden kahta ekaa tulee välillä kuunneltua ja onhan ne aika lähellä viiden tähden levyjä edelleen. B-puolikokis toimii kans ihan kohtuullisesti.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eipä ole käynyt mielessäkään kuunnella Suedea pitkään aikaan. Nyt kun asiaa miettii, ajatus tuntuu vähän vastenmieliseltä. Harmittaa kyllä vähän että hommasin Sci-fi Lullabiesin oikeasti vasta sitten kun kiinnostus böndiä kohtaan oli lopahtanut. Voisin kuvitella että olisin tykännyt siitä, mutta ostaessa (aika monta vuotta sitten sekin) oli jo liian myöhäistä kun olen levyn tainnut kuunnella kerran läpi, ja sekin tapahtui väkipakolla.
Voin ostaa pois
Komeeltahan se We are the pigs kuulosti lauantain leffaillan päätteeks Turussa
Tais olla niitä viimesiä biisejä missä Bernard Butlerin soitot jäi levylle ihan julkaisuun asti.
Älä päästä painiks sitä
Mikä on The Tears?
Sama kävi itsellänikin mielessä. Olenkohan itse sen tuohon topiciin kuitenkin laittanut? Kenties.
Aika äärimmäisen harvoin tulee Suedea kuunneltua, mutta toka levy muistaakseni kuulosti viimeksi parhaalta. Sci-fi Lullabiesin kanssa vähän sama kuin stratumilla. Taisin sen joskus jostain halvalla löytää ja en viitsinyt ostamattakaan jättää.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Bloodsports:
1. Barriers
2. Snowblind
3. It Starts and Ends With You
4. Sabotage
5. For the Strangers
6. Hit Me
7. Sometimes I Feel I'll Float Away
8. What Are You Not Telling Me?
9. Always
10. Faultlines
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei tämä kyllä Brett Andersonin sooloilun tasolle nouse, ei sitten millään. Pitänee kuitenkin tsekata vielä itse levy.
Diskografiat: Suede 21 vuotta rakkautta ja myrkkyä
tämän jutun mukaan (hieman rivien välistä lukemalla) oikeastaan tuo pari vuotta sitten ilmestynyt best of on kaikki mitä näiltä tarvitsee, vois jopa heikkona hetkenä hankkia, vaikken varsinainen fani ole koskaan ollutkaan.
p.s.
topikin otsikko naurattaa, älkää ikinä muuttako, vaikkei kukaan tearsia enää muistakaan
Suede oli / on mun lempibändi jo 6v asti, eli täs sellaset 19 vuotta ollut sellasta ps. tykitellään -menoa
nimmaritkin löytyy, samoin fanclub -zinet ja kaikenmoista krääsää
koko tuotanto neljässä eri formaatissa, alkuperäispainoksia kaikki
tänään tanssin ja lauloin tamperkeleen klubilla beautiful onesin tahtiin ja bergmani katsoi mua oudosti
Uutta levyä tulossa.
p.s.
topikin otsikko naurattaa, älkää ikinä muuttako, vaikkei kukaan tearsia enää muistakaan
Ite en o koskaan kuulutkaan
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Animal nitrate säväyttää joka kerta. Hieno biisi, parhaimmillaan nousuhumalassa
Varikset komentavat
Eipä ole käynyt mielessäkään kuunnella Suedea pitkään aikaan. Nyt kun asiaa miettii, ajatus tuntuu vähän vastenmieliseltä. Harmittaa kyllä vähän että hommasin Sci-fi Lullabiesin oikeasti vasta sitten kun kiinnostus böndiä kohtaan oli lopahtanut. Voisin kuvitella että olisin tykännyt siitä, mutta ostaessa (aika monta vuotta sitten sekin) oli jo liian myöhäistä kun olen levyn tainnut kuunnella kerran läpi, ja sekin tapahtui väkipakolla.
no emmä viitsi myydä poiskaan, kai tässä on kuitenkin joku sellainen "ehkä vielä joskus" -ajatus takaraivossa.
Nyt on joskus! Ainakin tää ykköslevy on mainio. Eikä Sueden kuunteleminen muutenkaan tunnu vastenmieliseltä, vähän tätä silti on tullut kuunneltua.
Mitäs mitäs!
Suomennos tulossa ihan justiinsa, julkaistaan ilmeisesti samaan aikaan alkuteoksen kanssa.
Ihmeen hiljaista täällä siihenkin nähden, kuinka hyviä Sueden molemmat 2010-luvun levyt ovat olleet.
Suedesta on kuin varkain tullut yksi pisimpään seuraamistani ja diggaamistani bändeistä. Vuosituhannenvaihteen notkahdus ja sen jälkeinen tauko eivät juurikaan himmennä kokonaiskuvaa.
Syksyllä julkaisivat kolmannen levynsä paluun jälkeen. The Blue Hour on saanut varsin kelpo arvosteluja ja onkin mielestäni paluun jälkeisistä levyistä paras. Tutuista aineksista tämäkin koostuu; dramatiikka, ulkopuolisuus, yksinäisyys..Ensi kesän Sideways-keikka on hyvä syy kuunnella levy tai vähintään biiseistä Beyond the outskirts, Life is golden tai Dont be afraid if nobody loves you.
Syksyllä julkaisivat kolmannen levynsä paluun jälkeen. The Blue Hour on saanut varsin kelpo arvosteluja ja onkin mielestäni paluun jälkeisistä levyistä paras. Tutuista aineksista tämäkin koostuu; dramatiikka, ulkopuolisuus, yksinäisyys..Ensi kesän Sideways-keikka on hyvä syy kuunnella levy tai vähintään biiseistä Beyond the outskirts, Life is golden tai Dont be afraid if nobody loves you.
satuinpa voittamaan tämän sidewaysin insta-kilpailussa. en mikään varsinainen fani ole, mutta pitääpä tsekkailla kunhan levy saapuu.
Syksyllä julkaisivat kolmannen levynsä paluun jälkeen. The Blue Hour on saanut varsin kelpo arvosteluja ja onkin mielestäni paluun jälkeisistä levyistä paras.
Minulle se oli pettymys, jotenkin en vaan meinaa jaksaa kuunnella sitä ollenkaan. Bloodsportsin ja Night Thoughtsin kanssa ei todellakaan ollut sitä ongelmaa.