You are not logged in.
Pages: 1
Pannaas perustaen comebackin ja uuden albumin kunniaksi oma topikki näille.
Periaatteessa ei oo niinku ihan sitä mun musaa, mut kuulin joskus 90-luvun lopulla mafiasta jonkun biisin näiltä, tykkäsin et kuulostaa kivalta ja hommasin The Unauthorized Biography of Reinhold Messnerin ja ihastuin ja se oli sit siinä.
Tää näitten pianovetoinen soundi on nasta ja Folds on kyl hyvä biisintekijä. Kaikki kolme levyä on aika hiton hyviä, kuin myös Fear of Pop (muistaakseni). Foldsin soolouran seuraaminen on jäänyt aika vähälle, kaitpa nekin levyt vois jossain vaiheessa hommailla.
Uutta levyä The Sound of the Life of the Mind en oo vielä ehtinyt saada käsiini, mut oon tänään kuunnellut youtubesta sen biisejä ja ihan kelvolta kuulostaa.
Pistetääs jotain videoita tähän vielä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ja pannaan nyt vielä PERUSTIETOJA, eli piano-basso-rummut -trio, joka teki YSÄRILLÄ kolme albumia; Ben Folds Five,
Whatever and Ever Amen ja The Unauthorized Biography of Reinhold Messner sekä kokis Naked Baby Photos.
Ja uudelta levyltä tämmönen video
Se uusi The Sound Of The Life Of The Mind tuli koeajettua eilen ja pakko sanoa, että olen aika pettynyt tohon Way To Normalista tuttuun kompressoituun soundiin.
Soololevyistä vois suositella ainakin Rockin' the Suburbsia ja Ben Folds Liveä. Soolojen materiaali ei hirveästi eroa tosta Fiven meiningistä, tuntuu kyllä siltä että taso on jatkuvasti laskusuuntainen.
Parhaat biisit top 5:
Smoke
Fred Jones Part 2
The Ascent Of Stan
Selfless, Cold And Composed
Narcolepsy
Kahta ensimmäistä levyä kuuntelin 90-luvulla, mutta sittemmin olen niistä hankkiutunut eroon. Nyt kun tarkemmin mietin, niin olisin aivan hyvin voinut ne levyt säilyttää, sillä olihan näillä ihan hyviä ralleja. Bändi muistaakseni levytti myös coverin jostain Built to Spillin biisistä.
Mafian kautta minäkin nämä aikoinaan löysin.
Tästä uudesta vois sen verran mainita, että ihan kiva levy, mut ei kyllä millään yllä noitten kolmen aiemman albumin tasolle ja jää sellanen fiilis, et oliko tää comeback sitten kovinkaan tarpeellinen.
Tästä uudesta vois sen verran mainita, että ihan kiva levy, mut ei kyllä millään yllä noitten kolmen aiemman albumin tasolle ja jää sellanen fiilis, et oliko tää comeback sitten kovinkaan tarpeellinen.
Tosin nyt kun ollut tehosoitossa jokusen päivän, niin täytyy sanoa, että kyllä tältä myös tiettyä hittipotentiaalia löytyy.
Pages: 1