You are not logged in.
Tai eihän tätä siis lueta alusta loppuun. Mainio opus.
Last edited by barton_funk (10.09.2012 18:32)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Saatana miten hyvä tämäkin. Voisin liioittelematta väittää vain kahden ja puolen teoksen perusteella (tämä + Children's Book, Possession) Byattia lempikirjailijakseni.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lukaisin tämän viikonloppuna
ja aloitin eilen ilalla suururakan
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ja aloitin eilen ilalla suururakan
http://3.bp.blogspot.com/-GDYK5VGhEYA/T … ust+1.jpeg
Silmäilin näitä pelon ja uteliaisuuden sekaisin tuntein kirjakaubasa lauantaina, kyl mää viel jkoku päivä. Laitas rapsaa sit kun etenee.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tigrushka wrote:ja aloitin eilen ilalla suururakan
http://3.bp.blogspot.com/-GDYK5VGhEYA/T … ust+1.jpegSilmäilin näitä pelon ja uteliaisuuden sekaisin tuntein kirjakaubasa lauantaina, kyl mää viel jkoku päivä. Laitas rapsaa sit kun etenee.
Olen lukenut kahdesti siihen mennessä suomennetut osat (ekalla kerralla viimeinen oli Guermantesin tie II, tokalla Sodoma ja Gomorra), Vangin luin silloin kun se ilmestyi, mutta kaksi viimeistä osaa (Pakenija ja Jälleenlöydetty aika) ovat vielä lukematta. Mutta jo tälläkin lukemisella suosittelen!
suomalainen duunikaveri toi tän kun lainasin sille Liha tottelee kuria. ja yhhh, ei tällasta ylityyliteltyä ja neuroottista kirjoittamista jaksa lukea. varsinkin kun niiden toistuvien ja liioiteltujen kielikuvien alta paljastui jo alussa aika banaali keskiluokkainen napanöyhdän kaivelustoori. on tässä toki hetkensä mut hirveä taistelu saada loppuun. raja ei uponnut mulle yhtään ja tän jälkeen taidan jättää pulkkisen opukset rauhaan.
Mangojauhe goddamn.
John Le Carrén The Naive and Sentimental Lover
ehkä parasta Carréa mitä oon tähän asti lukenut (ja oon ehtiny jo lukea suurimman osan tuotannostaan), miksei oo enempi duunannu tämmöstä kamaa?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tiptoo wrote:taidan jättää pulkkisen opukset rauhaan.
ETTE SANO RIIKASTA NOIN
En kyllä ole lukenut kirjojaan sanankaan verran.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ehkä parasta Carréa mitä oon tähän asti lukenut (ja oon ehtiny jo lukea suurimman osan tuotannostaan), miksei oo enempi duunannu tämmöstä kamaa?
haa, pitää lukee tää
Pulkkisesta: sanaakaan en oo lukenu enkä aiokaan, koska vaikuttaa niin helvetin ärsyttävältä muijjalta (eikä kukaan täysjärkinen ihminen oo suositellu noita kirjoja)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pulkkisesta: sanaakaan en oo lukenu enkä aiokaan, koska vaikuttaa niin helvetin ärsyttävältä muijjalta (eikä kukaan täysjärkinen ihminen oo suositellu noita kirjoja)
+ naispuolinen Tuomas Vimma: molemmat kitylehden ikiomia maskottikirjailijoita, jotka "haastattelevat" itse itseään.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pope wrote:Pulkkisesta: sanaakaan en oo lukenu enkä aiokaan, koska vaikuttaa niin helvetin ärsyttävältä muijjalta (eikä kukaan täysjärkinen ihminen oo suositellu noita kirjoja)
+ naispuolinen Tuomas Vimma: molemmat kitylehden ikiomia maskottikirjailijoita, jotka "haastattelevat" itse itseään. http://www.ottawahondaclub.com/forum/Sm … cepalm.gif
Panisin. En kerro kumpaa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
varaukseen
Buckleyn Roxy Music kirja oli ainakin varsin viihdyttävä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tigrushka wrote:ja aloitin eilen ilalla suururakan
http://3.bp.blogspot.com/-GDYK5VGhEYA/T … ust+1.jpegSilmäilin näitä pelon ja uteliaisuuden sekaisin tuntein kirjakaubasa lauantaina, kyl mää viel jkoku päivä. Laitas rapsaa sit kun etenee.
No nyt on Combray puolivälissä. Vaikka on tietysti erilaista lukea tätä 25 (ja 20) vuoden tauon jälkeen, lumovoima on entisellään, eikä se, että tietää, mitä tuleman pitää vähennä sitä millään tavalla. Tuskin koskaan on ylenpalttinen tunnepiehtarointi ja napanöyhdän kaivelu ollut yhtä kiehtovaa (ja yhtä aikaa sekä hulvattoman hauskaa että paikoitellen myös riipaisevaa) luettavaa.
Tietysti jos on niukan ja askeettisen ilmaisun ystävä ja inhoaa pitkiä, polveilevia lauseita, voi ottaa vähe vaikeasti.
Sain luettua loppuun:
Martin Rees: Before the Beginning - Our Universe And Others
Aivan sikamaisen loistava kirja.
Aloitin:
Jim Al-Khalili: Mustia aukkoja, madonreikiä ja aikakoneita
Simon Ings: Rautakalan kaupunni
Kesken:
Liian monta mainittavaksi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
gradujuttuja
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kullijuttuja
Pieni korjaus
E:
Last edited by Jean-Babtiste (21.09.2012 22:19)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tigrushka wrote:Pope wrote:Pulkkisesta: sanaakaan en oo lukenu enkä aiokaan, koska vaikuttaa niin helvetin ärsyttävältä muijjalta (eikä kukaan täysjärkinen ihminen oo suositellu noita kirjoja)
+ naispuolinen Tuomas Vimma: molemmat kitylehden ikiomia maskottikirjailijoita, jotka "haastattelevat" itse itseään. http://www.ottawahondaclub.com/forum/Sm … cepalm.gif
Panisin. En kerro kumpaa
Lueppa Pulkkisen kirja niin eiköhän panohalut katoa.
Mangojauhe goddamn.
noiseidea wrote:tigrushka wrote:Pope wrote:Pulkkisesta: sanaakaan en oo lukenu enkä aiokaan, koska vaikuttaa niin helvetin ärsyttävältä muijjalta (eikä kukaan täysjärkinen ihminen oo suositellu noita kirjoja)
Panisin. En kerro kumpaa
Lueppa Pulkkisen kirja niin eiköhän panohalut katoa.
Sen verran pyörrän sanojani, et kyl The Spy Who Came In From the Cold ja The Looking-Glass War on edelleen parhaita, mut olihan tää tosi hyvä.
Nyt luen:
diggailen, suosittelen
Eilen illalla luin tämän loppuun
ja jatkoin tällä
jaksaa jaksaa
Kyllä sinä pystyt siihen!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
V M P
Palahniuk
mä oon sentään tähän asti jaksanut lukea sen kirjoja, vaikka oonkin hävennyt ja silleen, mut tää on kyl jotain ihan uskomatonta paskaa