You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mitäs tolle syntikkaprojektille kuuluu?
mutta pannan klassikko:
no tulihan se sieltä
Popklassikot 1988 #1: Dinosaur Jr. Freak Scene
maailman paras biisi no siis yksi niistä
mitäs tolle syntikkaprojektille kuuluu?
näköjään vaivihkaa ilmestynyt:
http://pitchfork.com/reviews/albums/165 … nosaur-jr/
hassua kun tossa tehdään jonkinmoista vastakkainasettelua dinot vs. human league, itsehän diggaan kummastakin ihan sikana
täytynee hankkia kuulolle
Dinosaur Jr. Announce New Album
I Bet on Sky out in September
I Bet On Sky:
01 Don't Pretend You Didn't Know
02 Watch the Corners
03 Almost Fare
04 Stick a Toe In
05 Rude
06 I Know It Oh So Well
07 Pierce the Morning Rain
08 What Was That
09 Recognition
10 See It on Your Side
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
kymmenen biisiä on hyvä, voi pisteyttää suoraan mascisin biisien määrän mukaan. jos "gary" barlow tekee vaan kaks, se on kasin levy!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kymmenen biisiä on hyvä, voi pisteyttää suoraan mascisin biisien määrän mukaan. jos "gary" barlow tekee vaan kaks, se on kasin levy!
Ja sehän johtuu vaan siitä, et Lou säästää parhaat palat tulevalle Sebadoh-lätylle
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Menee tietysti ostoon. Hieno kansi.
bzort glorf bööth
huïg wrote:kymmenen biisiä on hyvä, voi pisteyttää suoraan mascisin biisien määrän mukaan. jos "gary" barlow tekee vaan kaks, se on kasin levy!
Ja sehän johtuu vaan siitä, et Lou säästää parhaat palat tulevalle Sebadoh-lätylle
Jos sebadoh levyllä on 11 biisiä ni meneeks arvosana miinukselle
rc-lungen wrote:huïg wrote:kymmenen biisiä on hyvä, voi pisteyttää suoraan mascisin biisien määrän mukaan. jos "gary" barlow tekee vaan kaks, se on kasin levy!
Ehkä. Mulle tää seba-dog on aika mitäänsanomaton tapaus. Oon kuullu et jotkut tykkää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Uudet housut ja paita wrote:rc-lungen wrote:huïg wrote:kymmenen biisiä on hyvä, voi pisteyttää suoraan mascisin biisien määrän mukaan. jos "gary" barlow tekee vaan kaks, se on kasin levy!
Ehkä. Mulle tää seba-dog on aika mitäänsanomaton tapaus. Oon kuullu et jotkut tykkää
Mä vihaan.
huïg wrote:Uudet housut ja paita wrote:rc-lungen wrote:huïg wrote:kymmenen biisiä on hyvä, voi pisteyttää suoraan mascisin biisien määrän mukaan. jos "gary" barlow tekee vaan kaks, se on kasin levy!
Mä vihaan.
sebadohilla on kaksi aivan uskomattoman upeaa täyden kympin biisiä, "not a friend" ja "mystery man", joiden ultimate (lue demo-) versiot löytyy "4-song cd"-levyltä. kandee tsekkaa
ns. viralliset versiot bakesalelta(?) kandee skippaa.
gimme indie rock on kans ihan hauska biizi :peuk::rokrok::rockhands::pint::ff:
Uudet housut ja paita wrote:huïg wrote:Uudet housut ja paita wrote:rc-lungen wrote:huïg wrote:kymmenen biisiä on hyvä, voi pisteyttää suoraan mascisin biisien määrän mukaan. jos "gary" barlow tekee vaan kaks, se on kasin levy!
Mä vihaan.
sebadohilla on kaksi aivan uskomattoman upeaa täyden kympin biisiä, "not a friend" ja "mystery man", joiden ultimate (lue demo-) versiot löytyy "4-song cd"-levyltä. kandee tsekkaa
En edes muista mitkä levyt multa löytyy, ainakin bakesale ja III. Ehkä bubble and scrape. Joistain olen onneksi päässyt eroon. Tota demolevyä (?) ei ole mutta ehkä mä löydän noi jostain kuulolle.
psykokarkki wrote:sebadohilla on kaksi aivan uskomattoman upeaa täyden kympin biisiä, "not a friend" ja "mystery man", joiden ultimate (lue demo-) versiot löytyy "4-song cd"-levyltä. kandee tsekkaa
En edes muista mitkä levyt multa löytyy, ainakin bakesale ja III. Ehkä bubble and scrape. Joistain olen onneksi päässyt eroon. Tota demolevyä (?) ei ole mutta ehkä mä löydän noi jostain kuulolle.
kannattaa
kyseessähän oli jonkinmoinen minialbumi (tai ep), jolla on nimestä huolimatta 10 biisiä (mm. käsittämätön coltrane-coveri naima), mutta noita kahta lukuunottamatta tais olla ihan kuonaa
EDIT: joo no toi "rebound" tais olla ep:n hitti ja ihan jees biisi
olikos tätä mascisin uutta projektia vielä
Varikset komentavat
Watch The Corners on soinu mun päässä ja spotifyssa aika paljon viime aikoina.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Huhuh mitä sössötystä Sebadohista tällä sivulla
Hantalla sentään jotain järkeä, mut jos vaan noi kaks on sun mielestä täysiä kympin biisejä niin
Ite antaisin noille ehkä vaan ysin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Yritin myydä Sebadoh-levyjä kirpputorilla mutta kukaan ei edes koskenut niihin
Kolmosen ja Rockin the Forestin vois kyllä hommatakin vielä, jos halavalla sais
Sit Bubble & Scrapehan on kans hyvä, Soul & Fire mahtava styge.
Spoiled tai Brand New Love taitaa olla ne suurimmat omat suosikit.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Bubble & Scrape, Bakesale ja Harmacy -kolmikko ovat mun mielestä varsin kelvollisia. Eipä noitakaan tosin ole tullut pitkään aikaan kuunneltua.
Uuden Uncutin mukana tulleella levyllä oleva uusi Sebadoh-biisi ei kyllä hirveästi vakuuttanut.
Kolmosen ja Rockin the Forestin vois kyllä hommatakin vielä, jos halavalla sais
Sit Bubble & Scrapehan on kans hyvä, Soul & Fire mahtava styge.
Spoiled tai Brand New Love taitaa olla ne suurimmat omat suosikit.
kolmosen ja freed manin uusintapainoksia pitäis kyl saada ihan kelpo hintaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
pitäiskö topikin nimeen lisätä sebadoh?
Bakesale ja Harmacy ehdottomat suosikit, Bubble & Scrape soi joskus ja onhan mulla toi Smash Your... kanssa, mutta en ole oikein päässyt sen kanssa tunnelmaan. Liikaa "räminää".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sebadoh-jutut vois tosiaan siirtää hiuksista vittuun täältä.
I Bet On Skyn eka kuuntelu alkaa nyt
Varikset komentavat
Jaa-a, ensikuuntelu jätti ehkä vähän valjuksi. Mutta pyöritetäänpä uudelleen
Last edited by kaakku (18.09.2012 19:25)
Varikset komentavat
MP3:sten pyörittämiselle.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
niin no pyöriihän se kovalevy jos mp3:sia kuuntelee
Varikset komentavat