You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kikke wrote:http://www.rosebud.fi/img/kannet/9524717298.jpg
Tää oli hyvä, pitää lukee 2. osakin
Joo kandee
Sainkin "sen" jo tänään käteeni
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Todella kova tää toka kirja
Olikos tästä vielä kolmaskin?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Todella kova tää toka kirja
Olikos tästä vielä kolmaskin?
Pitäs tulla, mutta ei ole ilmestynyt.
Itse luin Vacuum Horror - Kosminen puhdistus pläjäyksen. Tässä oli mm. puhuvia pölynimureita.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tää berliini ei oikein mulla lähteny. Piirrostyyli on niin tönkkö.
Scott Pilgrimeja aloin lukemaan. Aika jees ainakin toi ensimmäinen osa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hellboy-binge menossa pitkästä aikaa, pakko ostaa noi loputkin library editionit
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tää berliini ei oikein mulla lähteny. Piirrostyyli on niin tönkkö.
Sama juttu. Tarinakin töksähteli, joten kesken jäi.
Tämä sensijaan oli mainio:
sarjisvinkki:
eli Leslie Steinin Eye of the Majestic Creature. Post-hippiä hippeilyä, tommone nainen ja sen kitarakaveri, ne polttaa pilvee ja juopottelee ja tekee juttuja. Erittäin sympaattista meininkiä. Nastasti piirretty ja silleen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
barton_funk wrote:Tää berliini ei oikein mulla lähteny. Piirrostyyli on niin tönkkö.
Sama juttu. Tarinakin töksähteli, joten kesken jäi.
Tämä sensijaan oli mainio:
http://boingboing.net/wp-content/upload … -cover.jpg
Kirjastosta löytyi ja oli miellyttävä.
Last edited by barton_funk (09.09.2012 16:03)
Oli kiva toi Jarla valitsee parhaat PIF-Fingerporit-tilaisuus.
Oli kiva toi Jarla valitsee parhaat PIF-Fingerporit-tilaisuus.
kerroppa lisää, ja mitkä oli parhaat?
Feggy wrote:Oli kiva toi Jarla valitsee parhaat PIF-Fingerporit-tilaisuus.
No, Jarla tykkäsi kovasti pif-versioista ja kehotti tekemään lisää. Eipä paljon muuta sitten kuin että näytti suosikkejaan ja Vesa Kataisto lisää. Sitten vähän yleisökysymyksiä. Niitä parhaita ei ole missään netissä, mutta googlaa 'tee ite paska fingerpori-tsoukki' ja sit selaamaan (yli 200 sivua)
psykokarkki wrote:Feggy wrote:Oli kiva toi Jarla valitsee parhaat PIF-Fingerporit-tilaisuus.
No, Jarla tykkäsi kovasti pif-versioista ja kehotti tekemään lisää. Eipä paljon muuta sitten kuin että näytti suosikkejaan ja Vesa Kataisto lisää. Sitten vähän yleisökysymyksiä. Niitä parhaita ei ole missään netissä, mutta googlaa 'tee ite paska fingerpori-tsoukki' ja sit selaamaan (yli 200 sivua)
täällä lisää jorinaa ja jokunen kuvakin
(tästä näytettiin parikin versiota)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
en tiedä oliko tätä, mutta tää on kyllä mun ehdoton suosikki, koska niin totta:
en tiedä oliko tätä, mutta tää on kyllä mun ehdoton suosikki, koska niin totta:
ei ollu, mutta ois pitäny olla
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
psykokarkki wrote:Feggy wrote:Oli kiva toi Jarla valitsee parhaat PIF-Fingerporit-tilaisuus.
Tämä oli Sarjisfestareiden kohokohta! En ollut hoksannut koko juttua, mutta onneksi satuin paikalle edellisen Kasperin esitelmöinnin takia. Olis voinu fanittaa ja palvoa piffin tekijöitäkin, mutta kukaan ei esittäytynyt. Ainut mikä vähän latisti, oli ATK-sähellys. Jarla oli ihan fiiliksissä, which was nice.
Feggy wrote:psykokarkki wrote:Feggy wrote:Oli kiva toi Jarla valitsee parhaat PIF-Fingerporit-tilaisuus.
Tämä oli Sarjisfestareiden kohokohta! En ollut hoksannut koko juttua, mutta onneksi satuin paikalle edellisen Kasperin esitelmöinnin takia. Olis voinu fanittaa ja palvoa piffin tekijöitäkin, mutta kukaan ei esittäytynyt. Ainut mikä vähän latisti, oli ATK-sähellys. Jarla oli ihan fiiliksissä, which was nice.
Jäi tää väliin, mut väittäisin silti, että festareiden kohokohta oli Comics in Concerts! Hyvää Kylli-täti meininkii
samulj wrote:Feggy wrote:psykokarkki wrote:Feggy wrote:Oli kiva toi Jarla valitsee parhaat PIF-Fingerporit-tilaisuus.
Jäi tää väliin, mut väittäisin silti, että festareiden kohokohta oli Comics in Concerts! Hyvää Kylli-täti meininkii
jäi koko fetsarit väliin
Mun kohdalla tätä kohokohtaa latisti oma poissaolo. Toivottavasti ens vuonna uusiksi!
Ed, the Happy Clown-uusintapainokselle
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tajusin viime viikolla, että KAIKKI ElfQuestit löytyy nykyään ilmaiseksi netistä. Teininostalgia haastaa jo työntekoa aika pahasti...
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Tajusin viime viikolla, että KAIKKI ElfQuestit löytyy nykyään ilmaiseksi netistä. Teininostalgia haastaa jo työntekoa aika pahasti...
LINKKI!!!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Voi kiitos!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.