You are not logged in.
frankie ocean
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
frankie ocean
sama. tai tää oli paskinta sillon kun yritin kuunnella sen levyä.
Frankie
slikki ja softi r'n'b on ihanaa, r kelly on ihanaa, periaatteessa joo mut ei missään tapauksessa kyllä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Musen uus sinkku
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Musen uus sinkku
on kyllä aika häkellyttävä biisi
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Hassuttelija wrote:Musen uus sinkku
tai siis unsustainablea varmaan tarkoitat. toi viikko sitten tullut single madness on mun mielestä melkoisen kevyesti paras kappale mitä ovat tehneet. en ikinä arvannut että voisivat tehdä biisin jossa on edes jotain kärsivällistä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Hassuttelija wrote:Musen uus sinkku
jaa tää Madness? ihan hyvä Musen biisiks..
Frontman Matt Bellamy has stated that dubstep producer Skrillex was an influence when writing the final two tracks on the album
Last edited by jookcha (13.09.2012 16:53)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
harva artisti on herättänyt yhtä selittämätöntä vihaa kuin Ital
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
änimäl kölektiv
Itteeni kiristelee toi Subin uuden Ylläs-nimisen sarjan mainoksessa pyörivä biisi, vittu miten ärsyttävää paskaa ja toi soi vielä koko ajan tuolla
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Urho Ghettonen wrote:änimäl kölektiv
ette vaan osaa
Yritin kuunnella Florence + The Machinea. Miks jokaisen biisin pitää olla tollasta samanlaista paisuttelua?
Ehkäpä kun ei oikeesti oo vaan hyvii biisei.
Last edited by Hassuttelija (23.09.2012 14:38)
how they run this show.
Deerhoofin uusi levy.
Yritin kuunnella Florence + The Machinea. Miks jokaisen biisin pitää olla tollasta samanlaista paisuttelua?
Ehkäpä kun ei oikeesti oo vaan hyvii biisei.
Joo tosiaan, tuntuu ettei se musiikki edes mahdu korvista sisään kun koko ajan täytyy kaiken olla niin isoa. Puuduttavaa
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Ostin vähän sokkona tämän. Yh mitä goottipaskaa.
^just hyvää goottipaskaa
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
radiosta tulee just mariskan kukkurukuu
Mokoma.
how they run this show.
Paskinta juuri koskaan: mä VIHAAN sitä vitun hirveää Smooth Operator -biisiä. En tiijä tuleeko mistään muusta biisistä niin hirveät aggressiot kuin tosta, tuun suorastaan vihaseks. Teki mieli karjua, kun toi äänisaaste tunkeutu mun työpäivään.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Paskinta juuri koskaan: mä VIHAAN sitä vitun hirveää Smooth Operator -biisiä. En tiijä tuleeko mistään muusta biisistä niin hirveät aggressiot kuin tosta, tuun suorastaan vihaseks. Teki mieli karjua, kun toi äänisaaste tunkeutu mun työpäivään.
*
:salutpeuk:
*
Jaa niin se on tää biisi. Eipä tässä, hyvä stygehän tämä
Last edited by Kalossimies (17.10.2012 18:37)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Olette NIIN väärässä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Smooth Operator
sama
Saden dissaajille kyllä
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Urho Ghettonen wrote:Smooth Operator
sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ydinaukio wrote:Urho Ghettonen wrote:Smooth Operator
sama
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
No en tiä että olisko sitten ihan kaikista paskinta just nyt mutta en kyllä mitenkään tajua tota Stigiä. Just äsken telkkarissa tuli pätkä jostain livestä missä se veti sitä Puumaa mä metsästän -biisiä ja lähinnä rupes vituttaan