You are not logged in.
Viime aikoina tullut hankittua näitä taas vähän lisää, muun muassa pari Carcassonnen minilisäriä (kaivokset & lautturit - suosittelen molempia), Politix (voi suositella kaikille, hauska politiikka-teema ilman mitään knoppitietotarvetta) yms yms.. Lautapelit.fi:n alepöytä on myös ollut hyvä ja antoisa - viimeksi viikko sitten hain todella hauskan kahden tai neljän pelaajan taktiikkanikkaroinnin PlateauX kympillä ja Blokus-klooni Nexoksen myös kympillä. Noista nyt tarjouksessa olevista voisi tuon Mallorcan käydä noutamassa.
Pitääpä herätellä lautapeli-skeneä tre-rotsien keskuudessa - eilenkin tuli pelattua muussa porukassa viisi tuntia Carcassonnea ja Politixia helposti putkeen.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ehtisikö peli-illan vielä ennen leposin lähtöä?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ehtisikö peli-illan vielä ennen leposin lähtöä?
Eiköhän tässä vielä pari iltaa saada aikaiseksi. Mulle passaa ekan kerran vasta ens viikon perjantaina (21.9.). (Lauantaina on aamulla duunia, mutta jos sitä ennen puoltayötä lopettelee/on kotona, niin hyvin jaksaa painaa.) Samalla täytyy noita mun pelejä ruveta levittelemään lainaksi halukkaille. On tässä vielä seitsemän viikkoa aikaa.
Hei jou.
Kuka meidän lautapelijengistä tahtoo jotain mun pelejä lainaan ja mahdolliseen käyttöön? En tiä miten pitkäksi aikaa, mutta vähintään n. vuodeksi.
Tarjolla olisi:
Scrabble
Bandu (varattu barton_funk)
Kimble
Menolippu (Eurooppa) (varattu ILR)
Zooloretto (varattu ILR)
Toledo (varattu ILR)
Ja tosiaan näitä voidaan sitten diilailla viimeistään tossa viikolla 43.
Last edited by leposi (14.10.2012 20:30)
mua kiinnostais bandu! ehkä muutakin mut joo
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Menolippu, zooloretto & toledo kiinnostaa
Älä päästä painiks sitä
Menolippu on hauskaa ehkä sen kaks kertaa, sit toistaa jo pahasti itseään
Varikset komentavat
Elämäni ensimmäinen Livingstone-voitto eilen. Paras peli ikinä! Tosin voitto oli kyseenalainen, joten uusintaottelua odotellessa.
Ei mitenkään kyseenalainen Zooloretto-voitto. Viisi pelaajaa ja silti tyhjä talli lopussa.
Kolmen pelaajan Livingstone-voitto meni tosiaan kyseenalaisesti.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Suomeksi on Scrabble. En muista muuten, että olikohan tosta Carcassonnesta puhetta anzutin ja bedderin luona viikonloppuna. Jos oli ja ne sen haluu ni menee, mutta muuten sulle. Diilataan hei nämä pelit vaikka sitten tossa viikolla 43.
Ja täytyy tota Livingstone pelata vielä kerta ennen kun lähden. Pakko!
meidän luona on pitkään hengaillut yks Zooloretto se on vissiin joko ILR:n tai leposin
Last edited by mitten (14.10.2012 20:27)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
meidän luona on pitkään hengaillut yks Zooloretto se on vissiin joko ILR:n tai leposin
Ei oo mun ainaskaan ja kohta ILR:llä on mun, ainakin tämän listan perusteella. Ja tosiaan beddelle meni Carcassonne.
mitten wrote:meidän luona on pitkään hengaillut yks Zooloretto se on vissiin joko ILR:n tai leposin
Ei oo mun ainaskaan ja kohta ILR:llä on mun, ainakin tämän listan perusteella. Ja tosiaan beddelle meni Carcassonne.
Hehe on toi mitskulla oleva mun. Mietinkin tota mun pelihyllyä syynätessä et eiks mulla muka ollu Zoolorettoa. Voin mä sen ottaa varastoitavaks mut jos joku muu haluu napata sitä ennen (tai sen jälkeen) ni siitä vaan
Älä päästä painiks sitä
Hävisin tänään Kimblessä kaksinpelin niin pystyyn, etten saanut ensimmäistäkään nappulaa pelilautaa kiertämään
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kevyet 9h pelit tuli pelailtua kuuden pelihahmon kaveriporukassa Eclipseä
Ihan julmetun paljon opittavaa alkuun, mutta kyllä taktiikoista jotain sai kiinni pelin loppupuolella. Ultimaattinen nörttikokemus, kaikki rpg-pelit mitä oon pelannu on tuntunu ihan nössöltä tohon verrattuna.
Dominion
Varikset komentavat
Dominion
On kyllä hyvä. Pakko hommata itelle
Varikset komentavat
En tykkää. Aivan höpö peli.
Älä päästä painiks sitä
Merrim
Varikset komentavat
Ois kiva taas pelta täsä näin jotain. kiinnostuneita?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Teenpä tämmösen sneakyn ehdotuksen mut jos Beddzuttilan väki on mestoilla viikonloppuna niin mites sillä suunnalla onnistuis lautapeli-ilta sunnuntaina? (mihin voi vaik yhdistää pulkkamäen)
Älä päästä painiks sitä
Meillä on menoa 17.30 - 19, mutta sitä ennen toki mahdollista, jos pelaajia löytyy?
turston wrote:
Yritetäänpä täälläkin. Oli hyvää viritystä saada lauantaille (viikon päästä) pelejä kasaan, mutta petturi- ILR pelaa vain sunnuntaisin. Muuttaako ILR mieltään tai onko kukaan muu kiinnostunut?
turston wrote:
Oon kiinnostunu mut en todnäk oo Helsingissä. Buukatkaa pelit vaan lauantaille jos se nyt on juryn valinta ja mä tuun sit kans jos oon maisemissa.
Last edited by ILR (20.04.2013 21:25)
Älä päästä painiks sitä
Kolmella pelaajalla voi olla vähän ankeeta.
turston wrote:
Oon Helsingissä sunnuntaina klo 15 eteenpäin
Älä päästä painiks sitä
Nonii, puhuttiin viikonlopun synttäreillä et pelikauden avaus ois kahen viikon päästä perjantai 4. päivä. Pitopaikkaa ei lyöty lukkoon mut tää ILR Building vois olla hyvä lähtökohta.
Älä päästä painiks sitä