You are not logged in.
[quote:8d486a8291="silvawhale"]tämähän on yliarvostetuinta paskaa koskaan missään.[/quote:8d486a8291]
Tarkotatko vanhaa vai uutta (joilla on aika vähän yhteistä), ja kuka uutta edes arvostaa?
kaikkea mihin nää runkkarit on ikinä sormellaan koskeneet...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:773551f15f="Jean-Babtiste"][quote:773551f15f="silvawhale"]tämähän on yliarvostetuinta paskaa koskaan missään.[/quote:773551f15f]
Tarkotatko vanhaa vai uutta (joilla on aika vähän yhteistä), ja kuka uutta edes arvostaa?[/quote:773551f15f]
kaikkea mihin nää runkkarit on ikinä sormellaan koskeneet...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:aa8ce8ebd7="silvawhale"]tämähän on yliarvostetuinta paskaa koskaan missään.[/quote:aa8ce8ebd7]
Tarkotatko vanhaa vai uutta (joilla on aika vähän yhteistä), ja kuka uutta edes arvostaa?
turston taitaa kuunnella heppi jäykkänä uutta kamaa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:73a1c4381e="Jean-Babtiste"][quote:73a1c4381e="silvawhale"]tämähän on yliarvostetuinta paskaa koskaan missään.[/quote:73a1c4381e]
Tarkotatko vanhaa vai uutta (joilla on aika vähän yhteistä), ja kuka uutta edes arvostaa?[/quote:73a1c4381e]
turston taitaa kuunnella heppi jäykkänä uutta kamaa?
No, en silti väittäisi bändiä yliarvostetuksi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tää yliarvostettu/aliarvostettu-keskustelut on niin nähty.
"A repo man's always intense"
Tää yliarvostettu/aliarvostettu-keskustelut on niin nähty.
smaa
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:430ba35f70="Leif Erikson"]Tää yliarvostettu/aliarvostettu-keskustelut on niin nähty. [/quote:430ba35f70]
smaa
Mitäköhän pojat nyt meinaa?
[quote:6ef44111e9="ex-kolja"][quote:6ef44111e9="Leif Erikson"]Tää yliarvostettu/aliarvostettu-keskustelut on niin nähty. [/quote:6ef44111e9]
smaa[/quote:6ef44111e9]
Mitäköhän pojat nyt meinaa?
en kerro
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:473aea7d53="Jean-Babtiste"][quote:473aea7d53="ex-kolja"][quote:473aea7d53="Leif Erikson"]Tää yliarvostettu/aliarvostettu-keskustelut on niin nähty. [/quote:473aea7d53]
smaa[/quote:473aea7d53]
Mitäköhän HOMO-pojat nyt meinaa?[/quote:473aea7d53]
en kerro
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mercury Revin livee: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=3343&p=4
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No nyt siel on lisää infoo nOObi!!!
äsfäfäfäfääfääfäffff
Last edited by tomitarmo (02.07.2011 00:23)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kaksi ekaa levyä ihan ässää kamaa, sen jälkeen ei jaksa seistä. Sain myytyä ne jälkipään levyt poies. See You on the Other Sidea en tosin ole koskaan kuullut, onko se sitten enemmän kallelaan vanhaan vai uuteen Reviin? Secret Migrationin jälkeisetä tuotantoa en ole kans kuullut eikä ole varmaan tarviskaan.
JUMALAUTA!! MERCURY REVIN KULTA-AIKOJEN VOKALISTI DAVID BAKER PALAA UUDEN BÄNDIN KANSSA!!
Meininki vaikuttais olevan tuttua usvaista psykedeliaa, mutta analogisyna-pohjalta. Ja koko levyhän löytyy spotifysta!
https://www.facebook.com/VarietyLights
http://www.varietylights.net
http://www.firerecords.com/site/index.p … 0000000805
Last edited by tomitarmo (02.09.2012 19:17)
Ja mehän kuunnellaan!
Hyvältä muuten kuulostaa. Sell Your Soul tällä hetkellä suosikki. Siihen saakka olen levyssä jo päässyt. Alotus oli myös aika vahva.
Hyvältä muuten kuulostaa. Sell Your Soul tällä hetkellä suosikki. Siihen saakka olen levyssä jo päässyt. Alotus oli myös aika vahva.
Ei tää minusta Mercury Revin alkuaikojen tasolle yllä, mutta hauskaa silti, että tyyppi on kuitenkin voimissaan. Oli vaan shokkiylläri, kun tajusin, että jässikkä tekee taas musaa. Ekat uutisethan tästä "paluusta" on julkaistu lehdissä toki jo alkuvuodesta, mutta mä kuulin ne tosiaan vasta nyt...
Silti on kivaa!
See You on the Other Sidea en tosin ole koskaan kuullut, onko se sitten enemmän kallelaan vanhaan vai uuteen Reviin?
Vanhaan, sanoisin, mutta jos Deserter's Songs on myös mennyt kiertoon niin tuskin tuohon kannattaa kajota.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kuulohavaintoja Harmony Rocketsin Paralyzed Mind Of The Archangel Voidista? Mercury Rev äänitteli levyn 1995 kyseisellä salanimellä.
Kuulohavaintoja Harmony Rocketsin Paralyzed Mind Of The Archangel Voidista? Mercury Rev äänitteli levyn 1995 kyseisellä salanimellä.
Kyseessä on runsaan 40 minsan mittainen "dronekaaos", ei mikään must-hankinta edes fanille, mutta ihan ok.
stratum wrote:See You on the Other Sidea en tosin ole koskaan kuullut, onko se sitten enemmän kallelaan vanhaan vai uuteen Reviin?
Vanhaan, sanoisin, mutta jos Deserter's Songs on myös mennyt kiertoon niin tuskin tuohon kannattaa kajota.
Joo, kyllä se vanhaa meninkiä huomattavasti enemmän muistuttaa. Sanoisin, että kokonaisuutena about samaa tasoa kuin Deserter's Songs, mutta kovaäänisempi ja sekoilevampi.
noiseidea wrote:stratum wrote:See You on the Other Sidea en tosin ole koskaan kuullut, onko se sitten enemmän kallelaan vanhaan vai uuteen Reviin?
Joo, kyllä se vanhaa meninkiä huomattavasti enemmän muistuttaa. Sanoisin, että kokonaisuutena about samaa tasoa kuin Deserter's Songs, mutta kovaäänisempi ja sekoilevampi.
Jep. Avant-purkkaa. Empire State on bändin kahjoimpia, eritoten se kohta kun dumbo liittyy bändiin ja loppuu muuttuu huilupunkiksi. Young Man's Striden kitarat on jotain valkopippurilla täytettyjä kazooviritelmiä. Sudden Ray of Hope on kuin jotain Deserter'sin aikaista mut sekin muuttuu rähjäiseksi funkiksi. Everlasting Arm viittais siihen että Brian Wilson paneskeli New Yorkin osavaltion pohjoisosissa kiertueella. Racing the Tide on bändin parhaita pitkiä biisejä mutta siinä on aivan liian iso käyrätorvi - mutta se on tietysti hyvä asia. Kiss from an Old Flame on varhaispuliukkojen yritys tehdä runotyttövalssi. Se ei luonnollisestikaan ole valssi, ei varhaispuliukot sellaisia osaa. Peaceful Night on niinku biisin nimi.
Siellä on suht paljon torvia, meteliä ja kummallinen acid house-välibiisi. Mun mielestä ehkä just ja just Desertersiä parempi.
Last edited by Bricolage (04.09.2012 16:24)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
tomitarmo wrote:noiseidea wrote:stratum wrote:See You on the Other Sidea en tosin ole koskaan kuullut, onko se sitten enemmän kallelaan vanhaan vai uuteen Reviin?
Jep. Avant-purkkaa. Empire State on bändin kahjoimpia, eritoten se kohta kun dumbo liittyy bändiin ja loppuu muuttuu huilupunkiksi. Young Man's Striden kitarat on jotain valkopippurilla täytettyjä kazooviritelmiä. Sudden Ray of Hope on kuin jotain Deserter'sin aikaista mut sekin muuttuu rähjäiseksi funkiksi. Everlasting Arm viittais siihen että Brian Wilson paneskeli New Yorkin osavaltion pohjoisosissa kiertueella. Racing the Tide on bändin parhaita pitkiä biisejä mutta siinä on aivan liian iso käyrätorvi - mutta se on tietysti hyvä asia. Kiss from an Old Flame on varhaispuliukkojen yritys tehdä runotyttövalssi. Se ei luonnollisestikaan ole valssi, ei varhaispuliukot sellaisia osaa. Peaceful Night on niinku biisin nimi.
Siellä on suht paljon torvia, meteliä ja kummallinen acid house-välibiisi. Mun mielestä ehkä just ja just Desertersiä parempi.
Kuuntelin just See You On The Other Siden läpi, ja kyllähän se kokonaisuutena Desertersin hakkaa. Mulle on aina tullut sen saundista jostain syystä mieleen "happoa napannut Beach Boys" (mitä taisivat tosin tehdäkin ), tai "jos Beach Boys olis kuunnellut (free)jatsia Four Freshmenin sijaan"... Pet Soundsin aikainen Beach Boys joka tapauksessa.
Oikeen sieppaa ne menetetyt mahdollisuudet, kun menivät uudistumaan tohon sinfoniseen suuntaan...
EDIT: Jonathan Donahue kertoilee See You On The Other Sidesta:
Last edited by tomitarmo (05.09.2012 17:32)
Mites tääkin video on jäänyt näkemättä?? Eihän tässä kehtaa edes tituleerata itseään fanipojaksi...
Popklassikot 1998 #11: Mercury Rev Holes
taas meni biisiarvaukseni metsään mut itse asiassa sou not, tää saattaa olla jopa parempi
Variety Lights on ylihuomenna täällä Pere Ubun lämppärinä. Aika hyvä kattaus! Lippua ei vielä ole, mutta kai sellasen vois huomenna käydä hakemassa tai sitten tilata luukulle etukäteen, ettei käy hassusti.
Variety Lights on ylihuomenna täällä Pere Ubun lämppärinä. Aika hyvä kattaus! Lippua ei vielä ole, mutta kai sellasen vois huomenna käydä hakemassa tai sitten tilata luukulle etukäteen, ettei käy hassusti.