You are not logged in.
Pitkästä aikaa olen ihastunut johonkin TV-hahmoon
tää on mun eka todella vakava tv-crush sitten dale cooperin, koville ottaa
briljanteille ja eksentrisille etsiville toki ikuisesti
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
Pilke wrote:Pitkästä aikaa olen ihastunut johonkin TV-hahmoon
tää on mun eka todella vakava tv-crush sitten dale cooperin, koville ottaa
Mut kazzo, se tuntee tuntee mut nimeltä (älä turhaan välitä ylemmästä kuvasta)!
Yes, I am.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
No huh huh miten hyvä, melkoista saiputta esm jotkut Downton Abbeyt tän Tom Stoppardin raastavan kässäriadaptoinnin ja todella tyhjentävän näyttelijäkaartin rinnalla
Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
No huh huh miten hyvä, melkoista saiputta esm jotkut Downton Abbeyt tän Tom Stoppardin raastavan kässäriadaptoinnin ja todella tyhjentävän näyttelijäkaartin rinnalla
Toivottavasti YLEllä ollaan hereillä.
Pope wrote:Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
en tiedä haluanko kertoa tästä tyttöystävälleni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tigrushka wrote:Pope wrote:Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
en tiedä haluanko kertoa tästä tyttöystävälleni
nudge nudge, wink, wink
Olin unohtanut Girlsin ihan kokonaan! Flunssanparantelua tämän ja inkivääri-hunajadrinksujen tahtiin luvassa viikonloppuna.
Btw, millos tuo HBO Nordic nyt oikeen launchaa?
Btw, millos tuo HBO Nordic nyt oikeen launchaa?
KVG: lokakuun puolivälissähän se.
Girls toimii! Vähe yksioikoinen henkilökaarti jättää toivomisen varaa, mutta pätevästi on kirjoitettu ja näytelty (Zozia Mamet vetää pissishahmoaan pikkase äärirajoilla mun makuun, mutta hyvin menee). Henkilöhahmot kolmiuloitteistuvat mukavasti sarjan edetessä, esimerkkinä vaikkapa kämppiksen liimautujapoikakaveri Charlie. Hyvä Lena Dunham! Kompakti vajaa 30 min/jakso -formaatti, joka mun mielestä esim. upotti Apatowin ja kumppaneiden aiemman Undeclaredin, on passeli tähän hommaan.
Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
No huh huh miten haukotuttavasti kirjotettu juoni ja vaivaannuttavaa teatterinäyttelemistä kyl mun mielestä. Sherlokkikin vaan haukkoo henkeään tyrmistyneenä tai masentuneena koko ajan. Kahden jakson perusteella ei jatkoon
Mangojauhe goddamn.
Pope wrote:Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
No huh huh miten haukotuttavasti kirjotettu juoni ja vaivaannuttavaa teatterinäyttelemistä kyl mun mielestä. Sherlokkikin vaan haukkoo henkeään tyrmistyneenä tai masentuneena koko ajan. Kahden jakson perusteella ei jatkoon
voi hele tämmöisten ääripää fiilistelyjen jälkeen kait pakko itsekin kattoo et voi olla asiasta mielipide
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
tiptoo wrote:Pope wrote:Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
voi hele tämmöisten ääripää fiilistelyjen jälkeen kait pakko itsekin kattoo et voi olla asiasta mielipide
mitten wrote:tiptoo wrote:Pope wrote:Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
jos ei muuta niin kandee kattoa edes kahden aikakauden välillä pyristelevän Sylvia Tietjensin tissisillään esitetyn väkevän julistuksen takia:
Higher than the beasts, lower than the angels: stuck between the two in our idiots' Eden. God, I'm so bored of it all, guarding or granting permission to a temple no decent butcher would give room to on his offal tray. I'd rather be a cow in a field.
:peuk:
West Wing -mies Sorkinin uutta sarjaa seurasin kainalot hiessä. Kyseessä siis Newsroom, joka seuraa iltauutisten tekoa,
sellasella ER:stä ja muista vastaavista muistuttavalla överillä dramaattisuudella. ja sit on paljon West Wingistä tuttua kirkasotsaisuutta,
Hyviä Tyyppejä ja Hyviä Asioita, mutta kaiken tämän seivaa törkeän koukuttava käsikirjoitus ja (myös varmasti monien
mielestä ärsyttävän) sukkela dialogi. ihme karkkia. tykkäsin ihan saatanasti ja ny se päätty.
Last edited by MMM (03.09.2012 11:02)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
mitten wrote:tiptoo wrote:Pope wrote:Pope wrote:Mutta tulin toki raportoimaan että eka jakso BBC:n Parade's Endiä latatutununna, KOHTA PERIODISTELLAAN
Mangojauhe goddamn.
jos ei muuta niin kandee kattoa edes kahden aikakauden välillä pyristelevän Sylvia Tietjensin tissisillään esitetyn väkevän julistuksen takia:
Higher than the beasts, lower than the angels: stuck between the two in our idiots' Eden. God, I'm so bored of it all, guarding or granting permission to a temple no decent butcher would give room to on his offal tray. I'd rather be a cow in a field.
:peuk:
— Caitlin Moran (@caitlinmoran) September 3, 2012
@gracedent I love how she's destructive CLEARLY because she's not emancipated. All that unschooled intelligence festering in hats and fucks.
No NYT
@gracedent Once she's had a mile and a half of Cumbercock she'll be right as rain.
@gracedent When you're banging Potty you'll be all "Oh I wish I'd bagged Wangerbatch instead" WELL TOUGH TITTY SISTER.
Last edited by tigrushka (03.09.2012 17:47)
ei vidu mitä hulinointia breaking badin neljäs tuotantokauden etenkin loppupuoli, ja tää vitosen eka jakso (en spoilaa, mut "se" u-haul truck kuvio jumalauta )
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Harmittaa, kun täytyy odotella ens kesään Breaking Badin loppumista. orkl.
Katoin ekan jakson Laiva-sarjasta. Oli kyllä sellasta paskaa ettei taas mitään rajaa. Taksia ja Muuttoa odotellessa.
Borgiain eka jakso oli niin laiskaa läpsyttelyä, että tuskin jaksan ees Ironsin ja Whalleyn takia kattoa jatkossa.
Misfits sen sijaan oli iha hemmetin nasta, jos taso pysyy kovana ni ai jai.
Muuten täl hetkellä seurannassa Banks, Elokuvan tarina, Emmerdale, Vastavirtaan, Myytinmurtajat ja Hubotit. Sekä trekkiboksi kesken, tokaa kautta mennään.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Elokuvan tarina
tää oli aika mainio
bernardblack wrote:Elokuvan tarina
tää oli aika mainio
paas kattoen toi Misfits kans, veikkaan et voisit tykätä, senkin nörtti
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Borgiain eka jakso oli niin laiskaa läpsyttelyä, että tuskin jaksan ees Ironsin ja Whalleyn takia kattoa jatkossa.
Kyllä se siitä paranee, vaikka eihän tuo eka kausi nyt mikään unohtumaton ollut. Aion silti katsoa kakkoskaudenkin, joka alkoi vissiin just Canalilla (vai mikä cmore se nykyään on).
Misfits sen sijaan oli iha hemmetin nasta, jos taso pysyy kovana ni ai jai..
tälle kyllä voisi ottaa uusintakierroksen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Aloin vihdoin katsoa Förbrydelseniä (onnistuin missaamaan sen jo kahdesti aiemmin )