#1 29.08.2012 10:02

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011

yliestä tantsumusasta keksustelua

sori toi kamala termi mut hei.

huomasin Junon sivuja selatessani, kuinka tolkuttomia määriä tanssimusiikkia julkaistaan.
kyseisessä nettikaupassa voi selata kaikkia uusia julkaisuja jonkin tietyn geren alla. valitsin
deep housen ja ajanjaksoksi 8 viikkoa, ja formaatiksi ainoastaan digitaaliset julkaisut.
niitä oli yhteensä 2620 kappaletta. Yläkategoriassa ("House") uusia julkaisuja kaikille
formaateille oli samaan aikaan ilmestynyt 15769, josta vinyylejä ja cd-levyjä oli 983 kappaletta.

Kaikissa genreissä uusia vinyylejä oli ilmestynyt 8 viikon aikana 2617 kappaletta, uusia julkaisuja
oli kaikissa formaateissa yhteensä 29434 (joukossa myös hieman miksereitä ym kamaa).
Ja tämä on kauppa joka erikoistuu pääosin tanssimusiikkiin.

Kuuntelen juuri viimeisen kahdeksan viikon ajalta niitä deep house -julkaisuja. Päässää huimaa kun mietin
että näiden kaikkien takana on joku tyyppi taj poppoo ja ne kaikki ovat kelanneet että tulipa hyvä biisi,
tämän voisi julkaista. Ja sitten on ne levy-yhtiöt joiden mielestä nämä kaikki levyt kannatti (tai, noh, piti) julkaista,
ja Junokin halusi ottaa nämä myyntiin. Se luovan työn, soitinten äärellä valvottujen öiden ja eri variaatioiden kokeiluiden
määrä mitä näihinkin levyihin on mennyt, se on hurja satsi energiaa.

http://www.juno.co.uk/all/eight-weeks/all/

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#2 29.08.2012 10:39

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

Re: yliestä tantsumusasta keksustelua

MMM wrote:

kyseisessä nettikaupassa voi selata kaikkia uusia julkaisuja jonkin tietyn geren alla.

1729.jpg

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#3 29.08.2012 10:49

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011

kikke poimi ton mun tupperware-momentin biggrin

Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

#4 29.08.2012 16:58

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

Joo ei mulla oo käsitystäkään ton avauksen asiasisällöstä, bongasin vaan ton ja reply ja washingmachine

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#5 01.09.2012 17:59

Johan Nyttån DJ
Member
From: Nyslott
Registered: 12.07.2011
Website

A1dGE9gCMAAJxcM.jpg:large

Board footer