You are not logged in.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
John Murry: Southern Sky
Murryn uusi Graceless Age alt.kantri, American Music Club tyylistä menoa. Välillä vois rokata vähän enemmän, mutta muuten kuulostaa hyvältä. Spotifysta löytyy.
Animal Collective - Alvin Row
Vittu miten kova biisi tää on
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tosin kobehärillä ei mee niin kovaa
Running on Empty ja The Pretender
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tori Amos - Hey Jupiter :')
onneksi Spotifysta löytyy jotain 200 eri liveversiota
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ikävä ystävää.. pidä klabbi paikka varattuna!
kyljykset syön kun poliisi kansan reitit sulki
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jim Capaldin "Summer is Fading"
soi äsken Levynpyörittäjän kylässä, aika hyvä jamimeno
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Aavikko
bzort glorf bööth
Aavikko
kyllä
hiirimattona wrote:Aavikko
kyllä
Erinomainen esimerkki.
bzort glorf bööth
Puccini - La Boheme
jäänyt elävästi mieleen ilmestyskirja nyt -dokkarista kohtaus jossa Coppolan vaimo kertoo kuinka Francis jonku
pahimman stressin aikana tuli käntille pisti La Bohemen täysille soimaan ja kokkas pastaa. Tapahtumapaikkana
tulitaisteluissa kytevä Filippiinit, ympärillä citusti huumeisia taiteilijoita ja järkyttävä stressi.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
:peuk
kukahan soittaa ton diskohomostelukitaran?
Last edited by barton_funk (12.09.2012 09:21)
bernardblack wrote::peuk
kukahan soittaa ton diskohomostelukitaran?
albumilla taitaa olla ite Nile Rodgers
edit: vai onkohan sittenkin Knopfler?
Last edited by bernardblack (12.09.2012 19:28)
Vuoden nuori muotoilija.
en ole kolmekybänen emoboy
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^Wedding Song
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?