You are not logged in.
Voisko vähän höllätä myös tota lähettämisdedistä esim viikon kun ei oo tullu viel tietojakaan? .. just lähen viikoksi poijes ja en oo pahemmi miettinyt aihetta.. .. . .. . .
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voisko vähän höllätä myös tota lähettämisdedistä esim viikon kun ei oo tullu viel tietojakaan? .. just lähen viikoksi poijes ja en oo pahemmi miettinyt aihetta.. .. . .. . .
Tämä...
Vuoden nuori muotoilija.
barton_funk wrote:Voisko vähän höllätä myös tota lähettämisdedistä esim viikon kun ei oo tullu viel tietojakaan? .. just lähen viikoksi poijes ja en oo pahemmi miettinyt aihetta.. .. . .. . .
Tämä...
joo dedis laitettu seuraavan viikon puolväliin KE 8.8. (eli koko viikonloppu ja jotain lisää, mut ois seuraavalla viikonloppuna toivottavasti miksit kädes ettei ihan syksyyn ala mennä). kännykäs muistutus et oikeasti hoidan tän sit kun pääsen himaan sit 21 jälkeen tänään 4 tuntia unta jne terrrve
ELI VIELÄ EHTIIIIIII kunhan iltaan mennes tiedot poztis
Last edited by mitten (23.07.2012 11:11)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Folkhälsan wrote:barton_funk wrote:Voisko vähän höllätä myös tota lähettämisdedistä esim viikon kun ei oo tullu viel tietojakaan? .. just lähen viikoksi poijes ja en oo pahemmi miettinyt aihetta.. .. . .. . .
Tämä...
joo dedis laitettu seuraavan viikon puolväliin KE 8.8. (eli koko viikonloppu ja jotain lisää, mut ois seuraavalla viikonloppuna toivottavasti miksit kädes ettei ihan syksyyn ala mennä). kännykäs muistutus et oikeasti hoidan tän sit kun pääsen himaan sit 21 jälkeen tänään 4 tuntia unta jne terrrve
ELI VIELÄ EHTIIIIIII kunhan iltaan mennes tiedot poztis
Mä taidan vetäytyä tästä hommasta. Loma loppuu kohta ja en tartte lisästressiä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kiirekös tässä, valmiissa maailmassa...
Vuoden nuori muotoilija.
mittenin sankaruudelle kun jaxaa ja osaa järkkää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mulla vasta alkaa loma, että ihan rauhassahan tässä miksailee.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
eiku hei, jäänkin pois tästä. sori!
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
moi
konttiaukion äänentoiston pöllimisen takia tässä on päivätyöläisenä ollut täysi stressi ja paska niskassa järkätä viimetipassa korvaavat kamat tänillan keikalle maksamatta maltaita ylimääräinen säätö = en tule ehtimään tekemään miksilähetystä mitenkään ennen huomista. jolloin kyllä vapaapäivä! eli sillon tulee tiedot
oon tosi pahoillani jos haluatte vielä extend tuo dedis tai jättäytyä pois mä ymmärrän
t. stressipallo
Extendaus sopisi mulle. Kesähautajaismixtapelle konseptina muutenkin :peukku: :tuoppi:
Extendaushan sopii ihan hyvin, koska ilmastonmuutos ja lämmin loppukesä. Älä mitteni tätä hommaa stressaa!
Vuoden nuori muotoilija.
HÖÖÖJ
teen nyt vihdoin tätä (LOL) ajattelin et dedis sit MAANANTAIN 27.8. (3+ viikkoa aikaa ja neljä viikonloppua!) ja ollaan sit vielä elokuun puolella kesäbiisit siis kelpaavat, mut jos on jotain syksyn sävel fiiliksiä eiköhän niinkin toimi (meil ei kai koskaan mitään syssymiksiä oo ollutkaan). MOAR OPTIONS.
oon jättänyt nyt MMM ja Alxityn pois
jos nimeäsi ei näy tos ekan viestin listassa niin huudahda. ja koska meni näin voin vielä yrittää sumplia jälkikäteenkin jos tahtoo mugaan ja ilmoittelet vielä päivän sissää
Last edited by ginipoika (03.08.2012 14:32)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä, mitten! NY MIKSATAAN
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vuoden nuori muotoilija.
Onks postitettu/saatu mitään? Mul on viel vähän "tekeillä".
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
deadlinehan on vasta reilun viikon päästä
Sain sen postissa. En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan.
Sain sen postissa. En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan.
Smaa. Omani lähetän vasta viime tipassa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Urho Ghettosen patjapukki on kohdannut realiteetit ja kertoi että miksi myöhästyy hieman. Kuunneltavissa kuitenkin elokuun puolella.
YOU NEED THIS KIND OF PUNISHMENT.
cd tuli, kerran kuunneltu, täydellistä huippumusaa, eiköhän tämä ole ginipojalta? pannaas kunnon raporttia joskus myöhemmin
Erittäin lupaavan oloinen mötkö tuli tänään! Huomenna kuunteluun ja raporttia myöhemmin (saaattaapi mennä viikonlopulle).
Vuoden nuori muotoilija.
Erittäin lupaavan oloinen mötkö tuli tänään! Huomenna kuunteluun ja raporttia myöhemmin (saaattaapi mennä viikonlopulle).
No nyt soi! Äsken tuli ainakin Kasevaa ja Hectoria ja nyt Paavoharjua.
HELEKUTAN kovan oloinen miksi! Suvipukistakin jo hyvä vainu!
Last edited by Folkhälsan (29.08.2012 10:48)
Vuoden nuori muotoilija.
Itsehän sain omani jo melkein heti sen jälkeen kun arvonta oli tehty, mutta älyttömän huonosti olen ehtinyt sitä kuunnella. No, oli miten oli, nyt kuitenkin sen verran, että voin kertoa pitäväni tästä miksistä paljon! Taas kerran tapojeni mukaisesti en tunnistanut yhtään biisiä, mutta jotain noista olen huomannut hyräileväni noin muuten. Suunnittelin, että yrittäisin tehdä tälle jotain tarkempaa analyysiä ajan kanssa, mutta kun nyt tän vastaanottamisesta on jo tän verran aikaa niin äh, ei taida onnata multa. Tosiaan myös sen verran paljon erilaisia biisejä, että ei meinaa pystyä käsittelemään ihan niin suurta kokonaisuutta, missä ei tietty sinänsä mitään vikaa.
Teemaltaan tää miksi on "Kevyet kesähitit", ja erityisesti kasetin A-puoli noudattaa tätä teemaa hyvinkin pitkälti. B-puolella on jo sitten vähän äkkiväärempääkin menoa. Lempparibiiseikseni ovat näiden muutaman kuuntelukerran aikana muodostuneet se joku soul-biisi A-puolelta sekä B-puolelta se joku eksootisemmalla kielellä esitetty rytmisesti varsin eläväinen rypistys sekä se ainakin jossain määrin proge-henkinen pala, jossa on pelkästään lyriikatonta kuorolaulua siitä B-puolen lopulta.
Olisiko tämä nyt Timplexiltä sitten?
Äsken tupsahti "Imporve your Management Skills"-cdr + joku muistitikku megessä. Jännää
edit:Folkhälsan? ghettonen?
Last edited by barton_funk (30.08.2012 13:05)
Tänään tuli kassu postista. Ylivieskasta. Silakan kuvia kannessa? Kohta ehkä kuuntelen, analyysi myöhemmin.
Joo!! Rubiconna, se ol minun tekele. Ja Jouluksi teen sellasen miksin etttette kukaan arvaa prkele!!!!
ei oo näkyny
Äsken tupsahti "Imporve your Management Skills"-cdr + joku muistitikku megessä. Jännää
edit:Folkhälsan? ghettonen?
Megetsiltähän se!
Vuoden nuori muotoilija.