You are not logged in.
onhan tää nyt ihan älyttömän hyvä ja sopivalla tavalla koukuttava & raastava
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
jookcha wrote:McDonaldin Dervish House.
laitas rapsaa mitä tykkäsit
en saanu tätä sit ikinä ees aloitettua täytyy yrittää vaikka syksyllä uudestaan. en oo nyt viime aikoina jaksanu lukea oikein mitään loppuun asti koska kesä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Twilight-kirja Uusikuu
Varikset komentavat
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Oslo-matkaopasta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Iain Banks: Muista Flebasta
luin tän joskus 15 vuotta sitten, nyt uusiksi
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Siirryn tästä parvekkeelle ja alan lukea tätä.
Jouko Turkka: Häpeä
So far, so good.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaikki lukee niin asiallisen oloisia kirjoja että mua hävettää että luen kolmatta kertaa ja todella pätkittäin tätä (joka ei tosin ole huono)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hätä-Bellan toilailut jatkuu.
Varikset komentavat
Pitkään aikaan, en ole lukenut mitään näin nautittavaa!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Last edited by noiseidea (27.08.2012 15:17)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onpahan ehkä oivaltavin ja syvääluotavin Juice-kuvaus, johon olen törmännyt.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Luin eilen loppuun tämän
ja aloitin tämän
kunhan se on luettu, jatkan tällä
Mangojauhe goddamn.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.