You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Folkhälsan wrote:Veep on kyllä yllättävän :pelu: Jostain syystä odotukset olis voineet olla korkeammallakin.
Monilla olikin odotukset korkeemmalla. Itellä meni aikalailla just kohilleen, vaikka alku oli vähän kankea ja vika jaksokaan ei tainnu ollu ihan parasta. Mut puolivälissä oli hyvää hulinaa
Joo, aika huikeeta hulinaa ollut tossa jossain nelos-vitosjakson kieppeillä.
Vuoden nuori muotoilija.
Dekalogin aloitin lopultakin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
BREAKIN GAB ALKAA TAAS VIIDES KAUSI. Huh nyt menn'ään tuskin floppaa vaikka ei tÄÄ MIKÄÄN WIRE ole
noiseidea wrote:Southlandin kolmoskausi pyörinyt näköjään MTV3:lla jonkin aikaa. Saatanan paskanaamat, kun hylkäävät parhaat sarjansa tällaisiin aikoihin. Vitoskausi on tuotantoyhtiöltä USA:ssa tilattu, joten tämä ilo kuitenkin jatkuu vielä pitkään. Ladattuna.
Otin testiin. Kahden ekan jakson perusteella vakuutti, joten eiköhän tuota tule loppuun saakka vahdattua. Ilmeisesti vaan paranee ajan kanssa.
Joo, kiitos noisis kun spämmit tästä. Olen nyt kolmannen kauden puolivälissä ja täysin koukussa. Todella hieno sarja. Nyt tekisi mieli kattoa myös NYPD Blue ja Hill Street Bluesia.
Katsoin Hill Street Bluesia pari-kolme vuotta sitten ja isoissa annoksissa se ei toiminut yhtään (oon selittänyt tästä ennenkin). Siinä on sellaisia ärsyttäviä toistuvia asioita, jotka alkoivat lyödä tosi pahasti vastaan. Eniten ehkä Furillon entisen vaimon pyöriminen jaloissa ja jatkuva NALKUTUS. Jäi sitten aika pahasti kesken toiseen tuotantokauteen, ja on vieläkin kesken.
Otapa tuosta sitten seuraava (jos ei ole tuttu)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katsoin Hill Street Bluesia pari-kolme vuotta sitten ja isoissa annoksissa se ei toiminut yhtään (oon selittänyt tästä ennenkin). Siinä on sellaisia ärsyttäviä toistuvia asioita, jotka alkoivat lyödä tosi pahasti vastaan. Eniten ehkä Furillon entisen vaimon pyöriminen jaloissa ja jatkuva NALKUTUS. Jäi sitten aika pahasti kesken toiseen tuotantokauteen, ja on vieläkin kesken.
Otapa tuosta sitten seuraava (jos ei ole tuttu)
Joo, emmäkää kyllä tosissani lähde tota Hill Streettiä kattomaan, kun on näköjään kaikkea muutakin tarjolla. Ja noissa vähän vanhemmissa sarjoissa ei ole sellaista vetoa mikä näissä nykyisissä. Tv on muuttunut niin paljon, mikä on hienoa kyllä.
Pannan Boomtown katsomislistalle.
Ihme hillaripilkkaa täällä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ihme hillaripilkkaa täällä
Onhan se vanhentunu aika kehnosti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Louie on kyl parasta piiiiiitkään aikaan
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hit & Miss eli clooi sevinji esittämässä transseksuaalia supertehokasta hitmania.
tästä traileria , tosin tossa paljastuu heti asioita
joita en itse tiennyt kun aloin katsoon ekaa jaksoa, verkkainen tahti. eli ehkä kandee vaan ladata se eka jakso and then paukuttaa.
louie edelleen paras tv-sarja ever.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
oon pienessä hetkessä jo puolvälissä pretty little liarsin kakkoskautta
aiva parsaa viihdettä
Jep, Gilmore Girls meets Beverly Hills 90210 meets Twin Peaks
Itse verkkaiseen tahtiin tsiigailen kans Hit & Missiä. Tykkään kyl. Chloe on aina ihana.
Uus Project Runwaykin kiinnostaa yhtä, vaikka joka viikko vituttaa, kun tuomareilla on silmät katsojaluvuissa enemmän ku siellä runwaylla. The Real L Wordin uus kausi on, uskomatonta kyllä, vielä sekavampi kuin edellinen ja joka kerta aloitan myös urheasti katsomaan True Bloodia ja nukahdan kesken jakson.
Alkaispa syksyllä jotain mahtavia sarjoja. Greyn teete repsää anatomian jatkumista odotan kans
Mangojauhe goddamn.
Katselin just työn puolesta muutaman jakson The Story of Film An Odyssey -nimistä 15-osaista dokkarisarjaa, joka alkaa syyskuussa Teemalta. Tää on ihan mahtis kamaa!
newsroomiin oon sitten jäänyt koukkuun.
sorkin.
Louie on ollu toki hyvä viime aikoina, mut viimesin jakso oli ehkä PARAS IKINÄ tms.
+parasta: huomasin just et BOSSin toisen kauden eka jakso tuli perjantaina! Tänään siis BB sekä Boss!
tosiaan en oo kahtonut louien kolmatta kautta vielä ollenkaan. ei tässä oikeastaan muuta kun et uskon sen olevan vitun päräyttävä niin oon jotenkin "säästellyt" kun sitä on helppo tehdä kun ei oo vielä ees korkannut.
paljastuksissa nämä?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Hehkutinko jo Burning Lovea? Party Down -diggareille ainakin tämä. Poikamies-tositv-parodiaa...yahoon webbisivuilta löytyy striiminä mutta jossain vaiheessa geoblokattiin eli kannattanee etsiä youtubesta. Demonoidissa oli paketti mutta R.I.P.
Lähes yhtä hyvä on toinen big brother-tyylinen parodia SEX HOUSE, joka löytyy youtubestakin (ja on edelleen kesken)
Toi Louie pitää ottaa haltuun.
Walking Dead -sarja on alkanut myös snadisti kiinnostaa, ku tykitin ne kaikki sarjikset parin viikon sisään.
Kuulemma tähän mennessä stoorissa ei oo päästy parii ekaa albumii pidemmälle ja ei silleen innostais kattoo, ku juonenkäänteet jne. tiedossa jo.
Katotaan nyt jos jaksais yytsii.
Kuulemma tähän mennessä stoorissa ei oo päästy parii ekaa albumii pidemmälle ja ei silleen innostais kattoo, ku juonenkäänteet jne. tiedossa jo.
Katotaan nyt jos jaksais yytsii.
Spoilaan sen verran että sarjassa menee jotkut jutut aika eri tavalla ku sarjiksessa...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Skeletonni wrote:Kuulemma tähän mennessä stoorissa ei oo päästy parii ekaa albumii pidemmälle ja ei silleen innostais kattoo, ku juonenkäänteet jne. tiedossa jo.
Katotaan nyt jos jaksais yytsii.Spoilaan sen verran että sarjassa menee jotkut jutut aika eri tavalla ku sarjiksessa...
Okei, hyvä, muuten ei taitais olla katselussa mitään mieltä.
Yritin postaa skeletonnia innoittaakseni uusimman jakson masshole / boston ignoramus -osiota koska jumalauta, mutta en löytänyt yo-tubesta. Kannattaa vaan tarttua koukkuun.
Varovainen peukku uudelle Boss-jaksolle. Ei ollut ees yhtään noloa seksikohtausta!
The Newsroom vaikutti ihan pl:ltä ekan jakson perusteella. Tulee katottua koko eka kausi varmaan.
The Newsroom vaikutti ihan pl:ltä ekan jakson perusteella. Tulee katottua koko eka kausi varmaan.
Sarja on hyvä, ärsyttää vaan jonkin verran että jokaisen hahmon on pakko olla niin saatanan hauska, nopea ja älykäs. Jeff Daniels tuota kyllä kannattelee.
Terra Nova lopetettiin ekan tuotantokauden jälkeen, Luck tokan. Mitä mä tässä katon?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pitkästä aikaa olen ihastunut johonkin TV-hahmoon.
Tulis jo seuraava jakso, jäi niin jännäksi!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
katoin ekaa kertaa uuden sherlockin (kun fanittavat lapset pakotti) ja hyvä oli, toisaalta tais olla vika jakso
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
katoin ekaa kertaa uuden sherlockin (kun fanittavat lapset pakotti) ja hyvä oli, toisaalta tais olla vika jakso
Mitä, eikä oikeesti??!!
*
psychocandy wrote:katoin ekaa kertaa uuden sherlockin (kun fanittavat lapset pakotti) ja hyvä oli, toisaalta tais olla vika jakso
Mitä, eikä oikeesti??!!
Oli tällä erää. Uusia jaksoja aletaan kuvata tammikuussa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pilke wrote:psychocandy wrote:katoin ekaa kertaa uuden sherlockin (kun fanittavat lapset pakotti) ja hyvä oli, toisaalta tais olla vika jakso
Mitä, eikä oikeesti??!!
Oli tällä erää. Uusia jaksoja aletaan kuvata tammikuussa.
Oh, helpotus. Pelästyin jo, että se loppu kokonaan, ja tuolla tavalla.
*