You are not logged in.
mulle tuli jostain syystä joku muse-remixi mieleen
ei muuta
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Liveversio
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Animal Collective to Premiere Centipede Hz on Animal Collective Radio Next Week
Plus: Avey Tare debuts three new solo tracks
Avey also debuted three new solo songs: "Excaliber" with Angel Deradoorian (who is presently on hiatus from Dirty Projectors), "Mr. Funny Man" with the Deradoorian Sisters, and "Bobby's Loop".
stupidon mukaan centipede hz ilmestyy jo 31.8.
pitää varmaan ostaa heti cd, deluxe-vinyyli kuitenkin tulee koska tulee lol
video
Listen to Animal Collective's Centipede Hz In Full
taidan kuitenkin odotella että levy ilmestyy tai katotaan ny
Tuo avausraita jo
onks muuten avey joku juggalo nykyään
mmm. joo. feels yhä ainoa levy näiltä minkä voi kuunnella kerralla, tää ei muuttanut asiaa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
olen pahoillani
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
äxän sivuilla olevien kuvien perusteella deluxe-vinskassa olis se vanha huonompi kansikuva, toivottavasti ei pidä paikkaansa
saa myös nähdä koska suoraan julkaisijalta tilattu deluxe-hässäkkä saapuu perille, joten varasin varmuuden vuoksi cd-version tuolta
EDIT: nyt tuli dominolta viestiä että DELUXE-MÖTKÖ lähetetty
mitä ac-forumin tyypit pitää uuden levyn parhaana biisinä:
Moonjock 8% [ 15 ]
Today's Supernatural 2% [ 4 ]
Rosie Oh 5% [ 10 ]
Applesauce 14% [ 26 ]
Wide Eyed 6% [ 12 ]
Father Time 2% [ 3 ]
New Town Burnout 27% [ 50 ]
Monkey Riches 12% [ 23 ]
Mercury Man 3% [ 6 ]
Pulleys 2% [ 4 ]
Amanita 17% [ 32 ]
en oo vieläkään kuunnellu levyä, tsekkaan sit perjantaina
Valitettavasti tukku ei ole saanut ajoissa Animal Collectiven Centipede HZ- levyä varastoonsa joten se ei ehdi sinulle ilmestymispäiväksi. Toimitamme sen sinulle niin pian kuin mahdollista! Pahoittelut viiveestä!
viikonloppu pilalla jos ei sit vinyyli kerkeä tänne rapakon yli
pitäsköhän kokeilla tätäkin si.
jostain syystä oon kuunnellut kaikki ac:n levyt to date, ja useimmat soololevyistäkin yms. projekteista.
lempibiisi on who could win a rabbit -seiskatuumasella b-puolelta löytyvä baby day. sieppaa vieläkin kun
muistelen postissa hajonnutta kopiotani tosta julkaisusta.
sung tongsista jäi ihan ok viba, vähän ohuen ja yksitoikkoisen oloinen. ei kyl herätä ihan hirveesti
tunteita, tosin tykkään siitä että haastatteluissa nää usein korostaa hengittämisen tärkeyttä. ja muutenkin
hyviä hippijuttuja.
panda bear on tavallaan hyvä mut vähän sillee ku joku läheinen kaveri joka kokeilee kreisejä pukeutumistyylejä mut ei
ihan saa ikinä mitään juttua kunnolla haltuun.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Kuuntelin sitä uutta ja puolivälissä tuli semmoinen ei kestä sekuntiakaan enempää-fiilis. Nyt kävi näin.
Kuuntelin sitä uutta ja puolivälissä tuli semmoinen ei kestä sekuntiakaan enempää-fiilis. Nyt kävi näin.
sama. ton bändin (ja erityisesti laulajan) transformaatio latter day Jane's Addictioniksi alkaa oleen loppusuoralla.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Feggy wrote:Kuuntelin sitä uutta ja puolivälissä tuli semmoinen ei kestä sekuntiakaan enempää-fiilis. Nyt kävi näin.
sama. ton bändin (ja erityisesti laulajan) transformaatio latter day Jane's Addictioniksi alkaa oleen loppusuoralla.
Toi kuvailu saa bändin kyllä kuulostamaan mielenkiintoisemmalta ku mitä se oikeesti on.
MMM wrote:Feggy wrote:Kuuntelin sitä uutta ja puolivälissä tuli semmoinen ei kestä sekuntiakaan enempää-fiilis. Nyt kävi näin.
Toi kuvailu saa bändin kyllä kuulostamaan mielenkiintoisemmalta ku mitä se oikeesti on.
joo ny on perjantai mää tiedän, mut pitääks sun Uhjp korkata jo tähän aikaan
siirryppä MMM provoilemaan johonki huonompaan topikkiin
noitten laulajissa on musta aika selvästi samaa sointia, molemmat on vähe psykedeelisii bändejä, ja joo toki lopulta musiikillisesti ei niin saatanasti tekemistä keskenään. voin vaan kuvitella kuinka toi uus AC vois yhtä hyvin olla JA:n viimeinen epätoivoinen yritys olla ajankohtainen.
TÄS MITÄÄ PROVOILLA SAATANA
Ihan hyvä biisihän tuo End of the lies on /
Nyt kun tätä uutta on kuunnellut jonkun viisi kertaa niin alkaa ehkä tulla vähän ähky. Liian täyteenahdettua jopa, imelää karkkia jota ahmii innoissaan puoli pussia ja sitten tulee äklö olo. Moonjock ja Today's Supernatural toimii edelleen kuin sata volttia mutta jo nelosbiisi Applesaucella alkaa päässä heittää kuin olisi kunnon sokerihumala.
ei jäänyt yhdellä kuuntelulla mitään käteen tuosta. tykkäsin kyl honeycombista ja gothamista, mut tällanen elektroninen rock-soundi ei ole se mitä haluaisin näiltä kuulla, palaisivatpa joskus vielä sung tongsin akustisuuteen.
aa muutkaan ei tykkää tästä, pitääpä alkaa diggaileen
aa muutkaan ei tykkää tästä, pitääpä alkaa diggaileen
Haukkukaas hei tyypit vähän Jane's Addictionia kans.
MMM wrote:aa muutkaan ei tykkää tästä, pitääpä alkaa diggaileen
Haukkukaas hei tyypit vähän Jane's Addictionia kans.
mutta tehkää se täällä
en aio kuunnella
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
kuuntelisin jos sen levyn sais jostain
tai latailin sen kyl koneelle, mut oli liian hiljasella verrattuna today's supernatural -ennakkoon joten en viittiny ees laittaa kännykkään