You are not logged in.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ihanaa että myös hesarin kulttuurisivut on lähtenyt mukaan tähän päivittelyn sm-kisoihin.
ylessä on tehty tv-tuotanto melko vähällä rahalla ja se ei ole kovin tasokas. NEWSFLASH!!!
fiktioelokuvassa on tehty ratkaisuja jotka poikkeavat historiallisista tosiasioista. OMG!!!
BADDING-ELOKUVASSA OLI KANSSA JOTAIN HAUDANTAKAISTA LAULUA JA KUOLLEISTA NOUSEMISTA SOPIIKO LAPSILLE.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pistettävä tännekin
ja mun duunikaveri taas vauhdissa
Fantastista että tolla on saatu ravisteltua toi jengi esiin
Tyypit tosissaan, huuli väpättäen, itkee että jotain pyhää on nyt häväisty.
Pyhää, puhdasta ja aitoa suomalaisuutta.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
mutku verommaksajan rahoilla!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mua häiritsee tuon jampan yli-iso SUIKKA. Mannerheimilla oli varmasti istuvampi.
FB:sta bongattua:
Suvaitsevaiset viherstalinistit ne vaan jo alottaa vaalityöskentelyn... Tuollahan jo joku ehdotti, että pitäis rahottaa elokuva Islamin noususta ja Allahista, pääosaan Jope Ruonansuu =) =) Sehän olis tosi taiteellista ja kylttyrelliä =)
=)
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ois kyl pirun kova nähä Ruonansuu Allahina. "Saatammyö senki tehä, ethä oo laittanu bepantheenia?"
Toihan voitas toteuttaa suoraan 6pack-leffana.
Last edited by hrmunoita (16.08.2012 19:10)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No nyt on istuva suikka.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Heitetään ny oma Marski-kontribuutio myös messiin:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kuulin duunikaverilta hauskan teorian tästä.... Että tää koko taidepaukku oliskin kannanotto kaikkea halvalla tekemistä ja ulkoistamista kohtaan. Tiedä sit, oisko noin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kuulin duunikaverilta hauskan teorian tästä.... Että tää koko taidepaukku oliskin kannanotto kaikkea halvalla tekemistä ja ulkoistamista kohtaan. Tiedä sit, oisko noin...
Vois hyvin kuvitella, että varmaan siitä osaksi tämmöstäkin kommentaaria löytyy. Ja itse asiassa mun mielestä Lyytinen jotain ton suuntaista radiossa juttelikin. En oo ihan varma, koska kuuntelin ns. toisella korvalla.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tiedä sit, oisko noin...
ois on
sanotaan nyt tännekin, että sen dokumentin perusteella tästä projektista jäi symppis kuva, elokuva nyt sinällään ei ollut kovin kaksinen, mutta idea sen takana oli hyvä. olen iloinen että verorahojani on käytetty tähänkin projektiin