You are not logged in.
Ööh, musta Tina Turner ja Bono on aika helvetin hyviä laulajia.
Helvetin hyvät laulajat voivat toki myös olla ihan helvetin rasittavia/ärsyttäviä laulajia.
esmes Jänis Jöplin
Last edited by tigrushka (03.06.2012 12:31)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Feggy wrote:Ööh, musta Tina Turner ja Bono on aika helvetin hyviä laulajia.
Helvetin hyvät laulajat voivat toki myös olla ihan helvetin rasittavia/ärsyttäviä laulajia.
![]()
esmes Jänis Jöplin
Nojuu...mutta ei musta bonon rasittavuus koske sen laulua.
tigrushka wrote:Feggy wrote:Ööh, musta Tina Turner ja Bono on aika helvetin hyviä laulajia.
![]()
esmes Jänis Jöplin
Nojuu...mutta ei musta bonon rasittavuus koske sen laulua.
Ei mustakaan.
Oikean rytmin kiinni
Bono on joo ihan ok (teknisesti laulajana siis), mutta sen meiningissä häiritsee se, että joka helkkarin biisissä ilmeisesti täytyy kiekua keuhkot pihalle.
Matthew Bellamy on kyllä joo suht ärsyttävä kans. Cedric Bixler-Zavalaan on ollut sellanen viharakkaus-suhde, mut tietyllä tapaa oon kyllä aina digannutkin sen meiningistä. Erottuu ihan edukseen, ja kykenee laulamaan suht vaihtelevasti.
Last edited by Kalossimies (03.06.2012 18:17)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Feggy wrote:Ööh, musta Tina Turner ja Bono on aika helvetin hyviä laulajia.
![]()
esmes Jänis Jöplin
Joo, Joplinista en kans tykkää yhtään. Piece Of My Heart vaan on niin hyvä biisi, et siinä siedän, mut muuten eiei. Sitä en lainkaan ymmärrä mikä Tina Turnerissa viehättää, kamala noita-akka. Se ääni siis.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Paula Koivuniemi. Kuulostaa ihan tuhkakupilta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Katri Helena - kylmä, metallinen ja kimakka
Oikean rytmin kiinni
king diamondin kiekuja
Kim Gordon on kyl aika kauhee, myönnetään. Matti "Sig" Inkinen ei kans koskaan oikein iskeny
Mike Patton
jenni vartiainen. etenkin festarikeikalla kun se yrittää huudattaa yleisöä kesken biisin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli