You are not logged in.
Kuuntelen vierestä kun jotkut matkaoppaat suunnittelee jotain reissua. Ne puhuu Vesteråsista ja koko ajan kuvittelen että ne puhuu Westerosista
nyt ne oli että "kannattaako sinne Westeråsiin mennä syyskuussa" ja mun tekee mieli huutaa ELEKEE MENKÖ WINTER IS COMING
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pope wrote:Kuuntelen vierestä kun jotkut matkaoppaat suunnittelee jotain reissua. Ne puhuu Vesteråsista ja koko ajan kuvittelen että ne puhuu Westerosista
nyt ne oli että "kannattaako sinne Westeråsiin mennä syyskuussa" ja mun tekee mieli huutaa ELEKEE MENKÖ WINTER IS COMING
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huh hulinaa!
Kiimainen kauden lopetus.
Olixe viimmene? Voi viulu.
Tykkäsin lohikäärmetädistä erityisesti tossa vikassa jaksossa.
pari viimeistä jaksoa olleet parasta tähän mennessä. ei nyt jaksais odotella ensi vuoteen vai millonkas tuo nyt jatkuu.
edit: house of the undying oli kyl kova pettymys.
Last edited by ydinaukio (05.06.2012 00:17)
Oliks house of undying pettymys ku se oli niin helppo vastus vai kuin?
Pikkulohikäärmeet on edelleen parhautta.
Edit: ja naamaa vaihtava mies!
Last edited by mummeli (05.06.2012 23:15)
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
EI JUMALAUTA MITÄ COCK TEASEA TAAS. MÄ KUALEN ANTAKAA LISÄÄ SAATANA.
Hot vink: Akateemisen pokkari-alesta saapi halavalla noita kirjoja. Kesälukemiseksi läks 3. ja 4. -osiot!
Sain viimoisen osan luettua tuossa viime viikolla. Oon näitä koko kevään ahminut, ja nyt en osaa aloittaa mitään muuta lukemista. EROAHDISTUS
Hot vink: Akateemisen pokkari-alesta saapi halavalla noita kirjoja. Kesälukemiseksi läks 3. ja 4. -osiot!
Onks ne suomeks vai enkuks? Joudun kyllä vakavasti harkitsemaan kirjojen aloittamista, mutta vasta juhannuksen jälkeen, kun tentit on ohi.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
samulj wrote:Hot vink: Akateemisen pokkari-alesta saapi halavalla noita kirjoja. Kesälukemiseksi läks 3. ja 4. -osiot!
Onks ne suomeks vai enkuks? Joudun kyllä vakavasti harkitsemaan kirjojen aloittamista, mutta vasta juhannuksen jälkeen, kun tentit on ohi.
Enkuksi otin omani. Näkyis nuo olevan suomeksikin pokkarina:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tulen_ja_j … %A4n_laulu
Suomenkielinen on kuulemma poikkeuksellisen huonosti käännetty. Parikin kaveria vaihtanut ensimmäisen kirjan jälkeen englanninkieliseen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Urho the Unwashed
Meera ja Jojen
No nyt on kesäkirjat eli A Storm of Swords, A Feast for Crows ja A Dance with Dragons luettu. Pitäisi varmaan lukea ne kaks ekaakin. Ja löytää joku asialle pyhitetty foorumi, jossa voi SPEKULOIDA tulevia juonenkäänteitä, vai olisko se tämä threadi?
Aika totaaliselta vaikuttaa. Pistin heti nickin pystyyn! Noiden ylläpitämä Wiki on aika kattava pläjäys.