You are not logged in.
Ei tainnu olla omaa topicia näillekään.
Lo-fi indie-popia sanoo Allmusic ja taitaa aika lailla olla oikeassa. Kaksi vuotta sitten ennen Roskildea tutustuin ja innostuin Chutes Too Narrowsta oikein kunnolla. Siitäkin hieno levy, että viimeinen biisi on niin hyvä, että levy on aina pakko kuunnella useamman kerran putkeen. Roskilden keikkakin oli parhautta ja bändi kävi soittamassa vielä nopeasti encorenkin, vaikka ilmeisesti oli jo kiire lentokoneeseen... Roudarit olivat jo alkaneet kantaa kamojakin pois. tuollaiselle toiminnalle.
Oh, Inverted Worldista en ole samalla tavalla innostunut, vaikka sekin toki hyvä on. Ehkä kaipaisin enemmän menoa. Eka biisi on kuitenkin loistava ja levystä on ehkä selvemmin kuultavissa 60-lukuzombiesvaikutteet.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Debyytti Oh, Inverted World on näiden levyistä se parempi mielestäni. Tosin, voi johtua pitkälti siitä, että sitä oon kuunnellut ensin ja myöskin enemmän. Debyllä puolet biiseistä on todella loistavia, ja se toinen puolisko vähän heikompaa tasoa. Chutes.. on ollut kirjastosta lainassa, mutta ei oo säväyttänyt niin paljoa. Lyhyestä virsi kaunis...
"A repo man's always intense"
Aluksi olin kovasti innostuksissani Oh, Inverted Worldista, mutta eipä sitäkään enää oikein jaksa kuunnella. Chutes Too Narrowlla (vai Narrow'lla? pedanta hjeeelp!) on pari loistavaa kappaletta (kuten edelliselläkin levyllä), mutta en minä siitä koonaisuutena ikinä ole liiemmin innostunut.
Chutes Too Narrowlla (vai Narrow'lla? pedanta hjeeelp!) on pari loistavaa kappaletta
Narrow'lla. En nyt jaksa muistaa kumpi noista oli se parempi levy, mutta eipä silti kovin aktiivisesti jaksa kuunnella, vaikka toisinaan bongatut irtobiisit ilahduttavatkin.
This must be what jail / I will scratch
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrakastan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chutes Too Narrow on yksi tärkeimmistä levyistä ikinä koskaan.
Kaksi keikkaa oon nähnyt. Leedsissä oli musallisesti parempaa, mut Roskilden hulina yleisössä tuo pisteet kotiin. Kohtahan joskus tässä keväällä/kesällä tulee uusi levy ja kaikkee. Toivottavasti saadaan Suomeenkin keikalle tai sitten on vaan pakko käydä Tukholmassa.
Minun mielestäni Chutes too Narrow on parempi, vaikka Oh, inverted worldistäkin tykkään. Innostuin silloin pari vuotta sitten näistä aika nopsasti, aamulla suolestin ja iltapäivällä olin jo fani! Leedsin keikka oli parhutta ja olin jopa eturivissä ja hulisin, mistä sain paheksuvia katseita joltain jäykkispojalta (ei ollu leposi). Saisivat vaan tehdä vaikka uuden levyn tai tulla Suomeen keikalle, kun ovat jo melkein päässeet unohtumaan.
Leedsin keikka oli parhutta ja olin jopa eturivissä ja hulisin, mistä sain paheksuvia katseita joltain jäykkispojalta (ei ollu leposi). Saisivat vaan tehdä vaikka uuden levyn tai tulla Suomeen keikalle, kun ovat jo melkein päässeet unohtumaan.
Nii, uusi levy on tulossa lähiaikoina.
Vittu ne olikin aika tylsii siellä Englannissa. Kunnon nysväreitä. Muistan kun laitettiin hulinaksi Fighting in a Sackin aikana, ja kaikki oli vaan, että mitä vittua nuo tuossa riehuu. Onneksi se yksi lyhyt tuntematon tyttö oli sentään mukanamme hulinoissa.
[quote:addf9a7219="anzut"]Leedsin keikka oli parhutta ja olin jopa eturivissä ja hulisin, mistä sain paheksuvia katseita joltain jäykkispojalta (ei ollu leposi). Saisivat vaan tehdä vaikka uuden levyn tai tulla Suomeen keikalle, kun ovat jo melkein päässeet unohtumaan.
Nii, uusi levy on tulossa lähiaikoina.
Vittu ne olikin aika tylsii siellä Englannissa. Kunnon nysväreitä. Muistan kun laitettiin hulinaksi Fighting in a Sackin aikana, ja kaikki oli vaan, että mitä vittua nuo tuossa riehuu. Onneksi se yksi lyhyt tuntematon tyttö oli sentään mukanamme hulinoissa.[/quote:addf9a7219]
Muutan Englantiin.
Yhtyeestä: uudempi on paljon parempi, mielestäni, ainakin joskus.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tätä voinee suositella:
James Mercer of the Shins - Solo Acoustic Set 10/10/2004:
1. Caring is creepy (First try)
2. Caring is creepy
3. When I goosestep
4. Young pilgrims
5. Girl inform me
6. Won one too many fights (New song)
7. Harvest (Neil Young cover)
8. Pink bullets
9. Gone for good
10. Sphagnum esplanade
11. The past and pending
12. New slang
13. Saint Simon
http://www.nellmedia.com/mercer/live/mo … -04-10-10/
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kiitos tuosta! Aika hemmetin hyvä setti. Ihana ääni! Uusi levy tuleeeee jooo mun luokse rakkaani.
Peruuttivat kaksi Englannin keikkaa, jotta ehtivät paremmin ahertaa uuden levynsä kanssa. Jännittää!
Peruuttivat kaksi Englannin keikkaa, jotta ehtivät paremmin ahertaa uuden levynsä kanssa. Jännittää!
Peruivat myös Dublin keikan.
en ole kolmekybänen emoboy
Jos on yhtään niin hyvä kuin edellinen levy niin menee varmasti ostoon!
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f0aec49afe="Alxity"]:peuk:
Jos on yhtään niin hyvä kuin edellinen levy niin menee varmasti ostoon![/quote:f0aec49afe]
smaa!
Jee vihdoinkin uudelle levylle ja ei-jee sille vanhalle eli uudelle eli tokalle, joka hyppii. (Tähän hyppivä hymiö.)
Plussaa kans sille keikan lopulle, jonka kuulin jostain rekkojen seasta parisen vuotta sitten.
Plussaa kans sille keikan lopulle, jonka kuulin jostain rekkojen seasta parisen vuotta sitten.
Tosta tulee aina mieleen meidän ensimmäinen tapaaminen
[quote:5bf9829c57="yoshimi"]Plussaa kans sille keikan lopulle, jonka kuulin jostain rekkojen seasta parisen vuotta sitten.
Tosta tulee aina mieleen meidän ensimmäinen tapaaminen [/quote:5bf9829c57]
Olen tainnut kans kuulla tuon jutun joskus ennenkin...
Täytyy vielä sanoa, että en ehkä itsekään olisi kovin innoissani uudesta levystä ilman sitä mahtavaa Leeds-keikkaa. Chutes too narrowista on kuitenkin jo vierähtänyt aika pitkä aika ja Shins on sellainen bändi, johon hurahtaa aina välillä ja sitten taas unohtaa.
Oh inverted world pitäis varmaan ostaa joskus ihan oikeena levynä. Kuuntelin sen silloin joskus ämpäreinä ja cdr:nä aika puhki enkä sitten koskaan jaksanut ostaa.
[quote:75629c9091="anzut"]Olen tainnut kans kuulla tuon jutun joskus ennenkin...
Täytyy vielä sanoa, että en ehkä itsekään olisi kovin innoissani uudesta levystä ilman sitä mahtavaa Leeds-keikkaa.[/quote:75629c9091]
Ainiin sieki olit siellä ja SIELLÄ!
Miksei sitä uutta sinkkua näy missään levykaupassa? Hermi. Tahtoo!
Wincing the Night Away on ainakin saatavilla jo jenkeissä Insoundin ja Sub Popin kautta.
SE ON IHAN MIELETTÖMÄN HYVÄ. pyörryttää.
Phantom Limb EP'n versio split needlesistä on myös todella huikea.
x 10
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Onko kellään tietoa, koska tuota uutta saa Suomesta?
Onko kellään tietoa, koska tuota uutta saa Suomesta?
NYT (tiistaista lähtien sai jo)! Ainakin vinyylinä, cd kuulemma myöhästyy tai jotain. Emmä tajuu. Mut ainakin Turun kaupan mukaan näin.
Ja mitä tulee tuohon Wincing the Night Awayn sisältöön...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x 100
Jotenkin niin erilainen, mutta sitten kuitenkin niin The Shinsiä kuin olla ja voi. Mä en olisi ikinä uskonut, että se on tollanen ja että se aiheuttaisi sellaisen tunnevyöryn ensikuuntelulla. Kylmiä väreitä, itkua, tanssia, naurua jne. Australia on täydellinen tanssibiisi. Turn On Me on niin herkkä, että kostutin Laatokan lattialleni. Tässä levyssä muhii jotain suurta. Emmä tiiä. Oon aika sekasi vieläkin tosta ensikuuntelusta...
Parasta ikinä jne.
Tekee mieli mennä viltin alle jonku kaa, mutta ei oo vilttiä eikä jonkuuu Nää on päällimmäiset fiilikset levystä.
no mieluummin painun vittuun kun shinsiä laitan soittimeen homo
Et vaan osaa.
<@DBGene> senkin karkki
Shinsin uutta levyä verrattiin Rumbassa Wheat-yhtyeeseen, joten tuskin se tosiaan huono voi olla (vaikka se mainittiinkin siihen sävyyn, että Wheat on tehnyt saman homman vähän paremmin tms.). En ole edelleenkään kuullut Shinsiltä kuin kakkoslevyn, mutta ehkä pitäisi.
En ole edelleenkään kuullut Shinsiltä kuin kakkoslevyn, mutta ehkä pitäisi.
Ei välttämättä. Tai ehkä tuon uusimman kannattaa kuunnella, mutta kuten jo varmaan olenkin maininnut debyytti ei herättänyt minussa yhtään niin positiivisia fiiliksiä kuin kakkoslevy. Ehkä en vaan antanut niille mp3:lle tarpeeksi aikaa. Niinhän noiden kanssa tapaa usein käydä, että kuunnellaan kerran läpi ja tuomitaan keskinkertaiseksi vain, koska keskittyminen ei ollut parasta mahdollista.
<@DBGene> senkin karkki
Tai ehkä tuon uusimman kannattaa kuunnella, mutta kuten jo varmaan olenkin maininnut debyytti ei herättänyt minussa yhtään niin positiivisia fiiliksiä kuin kakkoslevy.
Mulla meni vähän toisin päin. Minun korviini Oh, Inverted Wolrd oli ja on kultaa ja timanttia ja ihan klassikkotason levy, Chutes too Narrow ei sitten kuulostanutkaan yhtä loistavalta, vaikka kelpo levy onkin.