You are not logged in.
Loppukesän odotetuin keikka täl viikolla. Ty Segall nosti riman eilen korkeelle, katotaan pääseeks nää pojut siitä yli. Tai no toi kitaristi ei kyl ainakaan pääse mut ehkä muut.
Älä päästä painiks sitä
Aijai, ei tarvitsekaan lähteä mokaamaan itseään ulkomaille, joten pääsee torstaina katsomaan Kusifarkkuja!
Tai no toi kitaristi ei kyl ainakaan pääse mut ehkä muut.
ei hele jaksaiskohan tänne sittenkin raahautua. aika hulinaa tää viimeaikainen meno ja jaksaminen koetuksella kun pitää vittu töissäkin käydä mut tuo soittoaikakin saattais olla do-able :peuL:
jippuja vielä jäljellä, emmitään nyt vielä
Last edited by mitten (30.07.2012 17:25)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Unohdin tän ja lauantain Satyriconin ja menin sopiin mökkireissusta kavereiden kanssa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Torstaina Helsinki ja Kuudes Linja!
19.00 ovet auki
19.30 HERO DISHONEST
20.15 FUN
21.00-> PISSED JEANS (US)
22.00 mesta kiinni ja jengi pihalle
23.00-> Törstdag-klubi
PJ live @ Primavera-festival 2011:
http://www.youtube.com/watch?v=aGuO9dbw … re=related
PJ live @ ATP "Release The Bats" 2008:
http://www.youtube.com/watch?v=j6Z5To29 … F49749933D
ei pääse. oma gaykka pääl. ei kyl oo rahaakaan. höh.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
harmi sinansa et menee paallekain konttiaukion kanssa, mut toisaalta taitaa ehtia lepixeen jossa death with a dagger ja diskelma tuon jalkeen...puistohengailujuttuja varmasti tiedossa, tulukaa kahtoo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tänään Kuudes Linja!
Tulkaa ajoissa, eka bändi eli Herot lauteilla jo tosiaan klo. 19.30. Ja täältä ehtii hyvin esim. Lepakkomiehen Death With A Dagger/Diskelmä-keikalle.
http://www.nrgm.fi/artikkelit/small-tal … sed-jeans/
ihan ok keikka, mut ei ny mitenkään RÄJÄHTÄNY. joku tyyppi kävi stagedaivaamassa, mut kukaan ei ottanut kiinni ja kaveri mäsähti suoraan lattiaan, heh.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hero dishonest, death with a dagger ja diskelma oli illan parhaat. pissed jeansin jannun lapat rasittavia ja liikayrittavia mut muza parani loppua kohden. fun oli fun mut setlist ei ollu talla kertaa ihan mun makuun...
pissed jeansin jannun lapat rasittavia ja liikayrittavia mut muza parani loppua kohden.
sama.
Tänään Klubi ja Manse! Menkäähän mestoille, aikataulu tässä:
20.00 ovet auki
21.00 HERO DISHONEST
22.00 FUN
23.00-> PISSED JEANS (US)
Musta toi nokkamies on hauska ja viihdyttävä. Ehkä tää on enemmän semmonen festaribändi tai viikonloppuveto, eihän tuol semmoista kunnon hulinaa ollu mut kiva silti. Thinking Man's Andrew WK
Älä päästä painiks sitä
Thinking? Niinku ne nerokkaat kalsariläpät? Pikemminkin poor man's. Thinking man's AWK =
Rytmimiehenä aattelin sitä et niissä biiseissä on vähän enemmän tarttumapintaa aivokuorenkin funktioille. Boring Girls ja jotkut muut ekan levyn biisit muistaakseni on tietty poikkeus.
Älä päästä painiks sitä
Toi uusi Why Love Now on aika hiton hyvä levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Aika hyvää tylytystä. Hope for men on ainoa näiltä, mikä hyllystä löytyy ja muutaman vuoden takaisen keikan menin missaamaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Aika hyvää tylytystä. Hope for men on ainoa näiltä, mikä hyllystä löytyy ja muutaman vuoden takaisen keikan menin missaamaan.
Hope for men on kova. Toisiks uusin Honeys ei jotenkin vaan iskenyt, siksi nasta ylläri toi uusin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.