You are not logged in.
Pages: 1
mitä käytätte, jos käytätte?
mulla toimii aggressiivinen tanssimusa, aggressiivinen rap-musa ja aggressiivinen rockmusiikki, ei paljon muu.
tällä hetkellä ipodissa on mm. leevi and the leavingsia (:peuk2:), hercules and love affairia (:peuk:), throbbing gristleä (:peuk2:), rye ryeta (:peuk:) MENiä (:peuk:) lady gagaa (:peuk:) ja hüsker düta (:peuk:). ovat valikoituneet sinne vähän vahingossa, pitäisi tyhjentää soitin ja täyttää se tarkoituksenmukaisemmalla musiikilla, mutta ei ehdi jne.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ei ikinä musaa lenkkeillessä, ei vaan pysty. aluks se ok mut loppua kohden kun alkaa oleen poikki niin musa pistää vituttamaan,
oli se sitten mitä tahansa (kaikenlaista on kokeiltu).
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Brand New'n levyä "The Devil and God Are Raging Inside Me" on tullut kuunneltua paljon. Sopivasti vaihtelee tykittelyosuudet ja rauhallisemmat osuudet koko levyn ajan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En mä kyl juokse vaan sillee lyllerrän.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mä kuuntelen liikkuessani lähinnä äänikirjoja tai podcasteja.
Last edited by barton_funk (31.07.2012 19:17)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kikkeli- ja sankariheavy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kikkeli- ja sankariheavy.
lentäis kyllä ipodi vauhdilla jorpakkoon
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Linnunlaulua, autojen hurinaa, ympäristön ääniä yleensä. Varsinkin keväällä oli todella hyvä soundtrack tuolla yhellä reitillä, ois pitäny äänittää se.
En minäkään juokse, kävelen.
Jos kuuntelen musaa sen täytyy olla joku omat favörit biisiti kokkari. Ei kestä paskoja biisejä kun hikoilee pahasti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
en juokse, mut kuntopyöräillessä on soinut lähinnä motörhead ja high on fire
rockyn soundträk on hyvä
Silloin kun juoksin, en kuunnellut mitään. Ympäristön äänet ja oma sisäinen jukeboxi toimivat parhaiten.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En kuuntele mitään, musiikki sekoittaa juoksurytmin, hengityksen ja ajatukset. Parasta lenkkeilyssä on mielentyhjennys ja uudet ajatukset jotka tulevat päähän. Tämä toki vaatii vähän pidemmän lenkin. Välillä huvittaa vastaantulijat jotka juoksevat aika hassusti napit korvilla.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kraftwerkin Minimum-Maximum ja Daft Punkin Homework.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Daft Punkin Homework.
Tuota olen kuullut muidenkin kehuvan hyväksi lenkkeilymusaksi.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
iPodin "lenkki" soittolistalla tällä hetkellä reilut sata kappaletta ja suurin osa niistä on äänekästä ja/tai ripeätempoista musaa. Ainakin Radiopuhelimet, Sielun veljet, Black flag, Archie bronson outfit, Unsane ja Buzzcocks on edutettuna useammallakin biisillä.
Erityismaininta Built to spillin Goin´ against your mindille, sen avulla on vakioreitin lopussa odottava nousu ja jyrkkä ylämäki selätetty useammankin kerran
ei ikinä musaa lenkkeillessä, ei vaan pysty. aluks se ok mut loppua kohden kun alkaa oleen poikki niin musa pistää vituttamaan,
oli se sitten mitä tahansa (kaikenlaista on kokeiltu).
juokset liian pitkään.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
aggressiivisen musiikin käytön lisäksi muutenkin ajattelen usein urheillessani vetäväni turpaan kaikkia tuttuja ja tuntemattomia ärsyttäviä tyyppejä (esim. jos on uimassa ja joku ÄIJÄ toljottaa tai jotain) olenko normaali? ainakaan ei tarvitse oikeasti vetää.
Ennen tuli kuunneltua usein jotain nykyteknoa tai housea. Pantha du Princen This Bliss, Luomon Vocalcity, Lindströmin Where You Go I Go Too, John Robertsin Glass Eights. Tai sitten jotain miksauksia tai jopa (omg) LCD Soundsystemin 45:33:a, vaikka eihän se oikeasti juoksumusaa oo
Sittemmin jätin musiikin kokonaan pois kun pääsi metsäpoluille juoksemaan. Tuntui turhalta korvien tukkeelta kun saattoi kuunnella luontoakin. Lisäksi kuulokkeet oli vain tiellä kun piti hyttysiä hätistellä.
Nyt oon koettanut jotain äänikirjoja kuunnella lenkeillä. Empä kuule tiijä niistä sitten
Pelaan vaan futista ja juon kaljaa
Joskus ennen ARMEJAA kävin pari kertaa lenkillä. Sillon soi nauhotetut rockmafiat ja räkärodeot, ainakin Screaming Trees ja Walkabouts jääneet mieleen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1