You are not logged in.
apau
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
The Fall
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Fall
aina tämä
tigrushka wrote:The Fall
aina tämä
Aina ja ikuisesti. Tällä kertaa aloin kuunnella tuotantoa kronologisesti, sitä se Renegaden lukeminen teettää.
Mulle tuli tänään vahvasti semmonen fiilis, että Riston Rukous on Maailman Paras Biisi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hounds of Love
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Helloweenin ja Running Wildin alkupään tuotanto.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
This Heat
Miks mä kuuntelen tätä vasta nyt??
Vuoden nuori muotoilija.
en ole kolmekybänen emoboy
Folkhälsan wrote:This Heat
jokohan tuo ois itelläkin aika
kannattaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jos tää tulee keikalla niin KUALEN
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ja se oli mahtava!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Urho Ghettonen wrote:Folkhälsan wrote:This Heat
kannattaa
This Heat on kesäkissa. Syksyn tullen unohtuu mielestä. Delayn läpi ajetut rumpuraidat eivät auta arjessa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
barton_funk wrote:Urho Ghettonen wrote:Folkhälsan wrote:This Heat
kannattaa
This Heat on kesäkissa. Syksyn tullen unohtuu mielestä. Delayn läpi ajetut rumpuraidat eivät auta arjessa.
Näihän se o! Iltojen viiletessä suomalainen tukeutuu arkea jäsentävään 4/4-biittiin.
Last edited by Folkhälsan (26.07.2012 10:35)
Vuoden nuori muotoilija.
päivän bruuuuuuuuuuuuce
Lasit päähän!
jookchan Bruce-kiimalle
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Pentagramin First Daze Here & The Swordin Gods of the Earth
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Dr. John, Ali Farke Toure, radio
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
MMM wrote:barton_funk wrote:Urho Ghettonen wrote:Folkhälsan wrote:This Heat
kannattaa
Näihän se o! Iltojen viiletessä suomalainen tukeutuu arkea jäsentävään 4/4-biittiin.
Viimevuotinen Leo Bugariloves ei helvetti rikollisen hyvää menoo. Hei nuoriso, heitä voltti.
Älä päästä painiks sitä