You are not logged in.
hetken aikaa oli aika woot woot -fiilis
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tuplabasari ja kaikki
200e kyl jo aika maksimi.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Äxässä postikuluton viikko kaikissa tuotteissa joita on varastossa. Myös esim. vinskoissa siis.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Cdon.comissa on siirretty Outlet-osion alle halvalla mielenkiintoista kamaa. Tarjoukset voimassa vielä tänään ja maanantaina.
Mm.
Ville Leinonen - Suudelmitar cd 2.95e
Plain Ride - Stonebridge cd 4.74e
Hertta Lussu Ässä - s/t lp 5.73e
Vesa-Matti Loiri - 4+20 cd 3.95e
Jontti - Yhden miehen kultti cd 4.23e
Joensuu 1685 - s/t cd 2.95e
Circle feat Verde - Tower lp 11.47e
Es - Sateenkaarisuudelma / Maailmankaari 2cd 4.48e
Shogun Kunitoki - Tasankokaiku cd 2.98e
Anssi Kasitonni - Kyplops vs Svesse cd 2.95e
Kemialliset Ystävät - Ullakkopalo cd 4.73e
Last edited by sheino (13.05.2012 20:08)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
6y9NHiQ68
Tuolla pitäis lähteä 5 pois CDON-tilauksesta.
how they run this show.
6y9NHiQ68
Tuolla pitäis lähteä 5 pois CDON-tilauksesta.
ja sehän lähti, kiitos
http://cdon.fi/fiksuja_kauppoja/
5:n koodia taas tarjolla CDON:iin. Pitää tommottis uutiskirje tosin tilata sen saadakseen.
how they run this show.
cQTgkj80
Ilmaiset postit cdonista 30.8. saakka voimassa. (kertakäyttöinen)
en löytäny vapaalta ostosvinkki-otsikkoa mutta tarjoustalossa starbarit 50 centtiä kipale
ei täällä ole mitään tarjoustaloja
Oon torstaina myymässä Kallion puistokirppiksellä cd-levyjä. Nyt jo kolme kenkälaatikkoa täynnä ja tuplat tai triplat olisi tarkoitus jaksaa roudata sinne. Takaisin en halua raahata, joten kandee tulla hakemaan hyvät levyt pois edulliseen hintaan. Yhdestäkään levystä en pyydä kolmea euroa enempää. Kaikki tuotto käytetään englantilaisen kulttuurin tukemiseen marraskuusta eteenpäin. (Tosin jos sataa vettä niin tuskin tulee lähdettyä. )
Oon torstaina myymässä Kallion puistokirppiksellä cd-levyjä. Nyt jo kolme kenkälaatikkoa täynnä ja tuplat tai triplat olisi tarkoitus jaksaa roudata sinne. Takaisin en halua raahata, joten kandee tulla hakemaan hyvät levyt pois edulliseen hintaan. Yhdestäkään levystä en pyydä kolmea euroa enempää. Kaikki tuotto käytetään englantilaisen kulttuurin tukemiseen marraskuusta eteenpäin. (Tosin jos sataa vettä niin tuskin tulee lähdettyä. )
Ilmoittelepa mihin aikaan oot menossa mestoille, niin tuun ostamaan parhaat pois.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
leposi wrote:Oon torstaina myymässä Kallion puistokirppiksellä cd-levyjä. Nyt jo kolme kenkälaatikkoa täynnä ja tuplat tai triplat olisi tarkoitus jaksaa roudata sinne. Takaisin en halua raahata, joten kandee tulla hakemaan hyvät levyt pois edulliseen hintaan. Yhdestäkään levystä en pyydä kolmea euroa enempää. Kaikki tuotto käytetään englantilaisen kulttuurin tukemiseen marraskuusta eteenpäin. (Tosin jos sataa vettä niin tuskin tulee lähdettyä. )
Ilmoittelepa mihin aikaan oot menossa mestoille, niin tuun ostamaan parhaat pois.
Oon siellä todennäköisesti heti alusta saakka, eli olikohan se nyt klo 14 ku alkaa. Niillä hujakoilla.
sheino wrote:leposi wrote:Oon torstaina myymässä Kallion puistokirppiksellä cd-levyjä. Nyt jo kolme kenkälaatikkoa täynnä ja tuplat tai triplat olisi tarkoitus jaksaa roudata sinne. Takaisin en halua raahata, joten kandee tulla hakemaan hyvät levyt pois edulliseen hintaan. Yhdestäkään levystä en pyydä kolmea euroa enempää. Kaikki tuotto käytetään englantilaisen kulttuurin tukemiseen marraskuusta eteenpäin. (Tosin jos sataa vettä niin tuskin tulee lähdettyä. )
Oon siellä todennäköisesti heti alusta saakka, eli olikohan se nyt klo 14 ku alkaa. Niillä hujakoilla.
Oon kans varmaankin myymässä tuolla, sekä vinyyliä että cd:tä. Halvalla lähtee. Ja grasskirt kans.
12k:n verkkokaupassa on näemmä kesäalennusmyynti!
http://shop.12k.com/categories/2012-summer-sale
Sheinoa voi ehkä ainakin kiinnostaa...
Vuoden nuori muotoilija.
huvittaa kyl toi 12k-lafkan levynkansien tyyli. Miten nää eroaa Tiimarin sisustustauluista i wonder. kohteliasta eurooppalaista mitäänsanomattomuutta
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tiimarin sisustustaulut, 12K, joku satunnainen Flickr-tili - kaikki tutkii arjen banaaliuden estetiikkaa.
Vuoden nuori muotoilija.
^sigun paikka mut meen tällä palefacella vielä hetkisen
Kiitti vinkistä.
leposi wrote:sheino wrote:leposi wrote:Oon torstaina myymässä Kallion puistokirppiksellä cd-levyjä. Nyt jo kolme kenkälaatikkoa täynnä ja tuplat tai triplat olisi tarkoitus jaksaa roudata sinne. Takaisin en halua raahata, joten kandee tulla hakemaan hyvät levyt pois edulliseen hintaan. Yhdestäkään levystä en pyydä kolmea euroa enempää. Kaikki tuotto käytetään englantilaisen kulttuurin tukemiseen marraskuusta eteenpäin. (Tosin jos sataa vettä niin tuskin tulee lähdettyä. )
Oon kans varmaankin myymässä tuolla, sekä vinyyliä että cd:tä. Halvalla lähtee. Ja grasskirt kans.
Huomiseksi on luvattu epävakaista säätä. Saa nähdä sataako.
Tamperelaiset huomio! Hämeenkadun Antikva 17 (se monttudivari) lopettaa kahden viikon päästä, siellä on kaikki -50% nyt.
xY38jwFB
CDON 5 alekoodi.
how they run this show.
Tamperelaiset huomio! Hämeenkadun Antikva 17 (se monttudivari) lopettaa kahden viikon päästä, siellä on kaikki -50% nyt.
Itte asiassa vinyylit/CD:t/DVD:t jopa -70%, mikä kyl kompensoi 2000-luvun indievinyylien n. 20 euron hintoja.
"No more mistakes, like the last one."
oliks kellään cdon-alennuskoodeja?
oliks kellään cdon-alennuskoodeja?
Tänään tuli: eJXYdA17
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
psykokarkki wrote:oliks kellään cdon-alennuskoodeja?
Smaa
Tässä, olkaa hyvä: cbT6c688 (voimassa 5.12. saakka ja kertakäyttö)
Last edited by leposi (09.10.2012 12:02)
psykokarkki wrote:oliks kellään cdon-alennuskoodeja?
käytin
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Tässä, olkaa hyvä: cbT6c688 (voimassa 5.12. saakka ja kertakäyttö)
shinne meni, thänks