You are not logged in.
Ja harmi et jäi Leinosen performanssi väliin, vaikuttaa kuvailun perusteella mielenkiintoiselta.
Juu, kyllä toi sen parin vuoden takaisen flown bändikeikan päihitti mennen tullen. Vaikkei tuo outoilu mun mielestä ehkä Villen ominta alaa olekaan, niin nostan kyllä hattua rohkeudelle tehdä just sitä mikä tuntuu itestä kiinnostavalta tai hauskalta
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Jason-naamari oli lavalla, mutta ei muistaakseni pukenut sitä päälle.
en ole kolmekybänen emoboy
niin ja myytiiks tuolla niitä levyjä, ILR?
Ei näkyny ennen keikkaa, keikan aikana, eikä sen jälkeen. Lähin tuolta aika nopeesti shown loputtua mut nakitin ton levyjen kyyläämisen yhelle sun työkaverille kun te kuulemma tunnette toisenne. Se ottanee yhteyttä jos on aihetta.
Älä päästä painiks sitä
thänks
Dealin' with it
hezman levy taitaakin olla kuvassa
Mä en tosta ny sen kummemmin tykänny. Välillä Villekin kurottaa vähän turhan kauas, ei ny sinällään että tosta mikään sydänverellä ja huolella kokoon nysvätyn taidepläjäyksen vaikutelma vaan lähinnä semmonen kokeilemisen arvoinen juttu. Mut ei tommonen rikotun bensakanisterin hinkkaaminen verhotangolla ny oo kuiteskaan mun kuppi teetä.
Älä päästä painiks sitä
juu. ihan pätevä arvio.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Toivoonne toteutuu:
VILLE LEINONEN
Camp Crystal Lake LP
(Karkia Mistika Records)
out fall 2012
Eat your greens, especially broccoli.
Oli hyvä keikka. Doors -covereille aina
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Leinosen Doors-musikaalille.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tätä ei ollu vielä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
vois kuvitella että vähän popimpaa/iskelmämpää jutskaa seuraavalla levyllä
mut toisaalta niin ois voinu kuvitella majakanvartijastakin jos ois kuullu niitä demoversioita ennen albumia
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tää Majakanvartijan uni on kyllä ihan mahtava levy. Joskus, kerran vuosikymmennessä löytyy tälläinen levy, jota kuunnellessa ajattelee vaan että tää kaveri on tajunnut elämästä tms. hölmöistä jutuista jotain joka ei ole itselle tullut koskaan edes mieleen.
Myös O'Connelssin keikka oli hyvä. Estotonta meininkiä, myös yksi Savonlinna-aiheinen raakile kuultiin.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Odotan innolla hieman popimpaa/iskelmällisempää levyä. En valittaisi vaikka tulisi usea samankaltainen putkeen.
bzort glorf bööth
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Herranjestas mikä keikka Ilmiö-festareilla! Kovinta paskaa tässä maassa tällä hetkellä ilman muuta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jättömaalla oli eilen ihan jees keikka Lastumäen kanssa. Luukkonenkin soitti kahdessa biisissä mukana.
Päiväsaikaan vedetyllä keikalla tuli neljä tulevan levyn biisiä, vanhoja biisejä best of-tyyliin sekä lopuksi Ace Frehleyn Snow Blind-cover ja Aika. Jälkimmäisille erityisesti
Aukeaaeaueakeakeakeaa sai Anttilasta vähän reilulla kympillä. Cd oli ihan hyvää takkatulen loimussa (?) nauhoitettua demomateriaalia. DVD sen sijaan ylsi jopa loistavuuden asteelle. Etenkin Tiikerini oli todella repsäyttävä veto!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Äskeinen Korjaamon keikka
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihan vitun hyvä silti
Ei tainnu Villekään olla ihan kuivin suin liikenteessä mut ei se mitään. Kari Tapio on kuollut mut Ville Leinonen elää
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ville oli gänäs, mut hyvä oli
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Kertokaa lisää keikasta!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Jos nyt jotain kertoisin, vaikka väsyttääkin ja aivot ei ihan toimi enkä osaa biisien nimiä. Soitti yksinään kitaran kanssa. Herkkää. Välillä siansaksaa. Soitti kans kaks uutta biisiä. Rämpytteli myös jotain kohtaa Majakanvartijan unesta, mut sit vaihto taas jonnekin muualle. Yks tyttö mun vieressä meinas kai pyörtyä. Hyvä keikka siis.
Oliko se nyt erityisemmin känässä, vai onko se sit ollut kaikilla näkemilläni keikoilla kännissä? Vika biisi ja encoren jälkeinen biisi
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!