You are not logged in.
Joe Caligula wrote:Sijoitus tulevaisuuteen: ensi viikolla Tokarilla ti ja ke klo 18.00. Tonne taliinhan on ihan homo matka hei loltzs!
höpö höpö, pyörällä pääsee ja ei tarvi alkuverryttelyä
Nuorisorikolliset on pöllineet fillarit
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tokalle en kyllä viitti enää, liian liukasta ja kovaa. Pesiskentät
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Onhan se vähän liukas normaalinappiksilla. Muuten mun mielestä pirun kiva alusta pelata.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sijoitus tulevaisuuteen: ensi viikolla Tokarilla ti ja ke klo 18.00. Tonne taliinhan on ihan homo matka hei loltzs!
Ti ja to tuolla käy joku jengi klo 18.30, joten porukkaa on ainakin noina aikoina paikalla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joe Caligula wrote:Sijoitus tulevaisuuteen: ensi viikolla Tokarilla ti ja ke klo 18.00. Tonne taliinhan on ihan homo matka hei loltzs!
Ti ja to tuolla käy joku jengi klo 18.30, joten porukkaa on ainakin noina aikoina paikalla.
Lähe ens tiitstaina tonne ettei kato jänskää niin paljon kuin yxsin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Käy.
Kilpaileva hönzy sitten Talissa NURMIKENTÄLLÄ.
edit: tosin voi olla, että jätän väliin koska ei ole kenkiä tai sataa tai teen jotain muuta mut so not katellaan lähempänä ajankohtaa
Last edited by shanks (29.06.2012 15:04)
Onhan se vähän liukas normaalinappiksilla. Muuten mun mielestä pirun kiva alusta pelata.
Siis ihan totaalisen kyrpä alustahan toi on. Vaik toki siinä on paljon mukavampi liikutella palloa ku vaik hiekalla, mut voi vittu että toi tuntuu nilkoissa kun ei anna yhtään periksi + liukas hiekka.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja hei sellasta infoa, et maanantaina ois Talissa hönzyt joskus kuudelta. Tulossa paria eri porukkaa. En tiedä lopulta kuinka paljon, mut joka tapauksessa ois kiva saada kunnon pelit aikaseksi.
Tänään tämä ja huom: NURMELLA!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
paikat viikonlopun jäljiltä sen verta paskana ettei kyllä tänään pysty
Tulen
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Oli ihan hauskat höndet. Missanneille tiedoksi, et ens maanantaina taas Talissa tällä kertaa 18:30.
Oli ihan hauskat höndet. Missanneille tiedoksi, et ens maanantaina taas Talissa tällä kertaa 18:30.
Huomenna vai, ketään menossa?
hrmunoita wrote:Oli ihan hauskat höndet. Missanneille tiedoksi, et ens maanantaina taas Talissa tällä kertaa 18:30.
Huomenna vai, ketään menossa?
Meikä + 6 muuta ainaki ja sit varmaan viel jonkun verran jengiä.
Kas niin meikä + 7 + jotain jengiä tulossa. Ketäs täältä?
Jos mua ei telota minikolvvikentillä ni tuun. Hommasin jotkut uudet halpisnappikset ni pitää päästä testaamaan.
Oli hauskat höntsät. Tuolla käy kans joku toinen porukka joka maanantai joskus puol seiskalta joten aina hyvä mahis saada hyvät pelit aikaseks. Nyt oli 8vs8 höntsät.
Sen verta tukkosena paikat ettei vielä pystyny sittenkään tänään.
Katotaan 10 pv:n päästä, onko viä höntzii
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Viikonloppunahöntzää?
Käy
kiinnostais kyllä, kuhan on sopivaan aikaan
Varvaskin tais taas tervehtyä juuri para hiksi.
Tänään ei jaksa eikä pysty.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
En ehdi nyt tsekkaa ku pitää mennä tsiigaan Atlantis - KTP, mut oon messis.
Mulle vois käyä
Mites tän kanssa nyt sitten?