You are not logged in.
[quote:24d27d1ded="Alxity"]Niinpäs mainitsikin. En vaan osannut yhdistää, kun olen yksinkertainen... eiq nyt ehkä riittää tästä aiheesta.
Onhan tuo kirjainyhdistelmien käyttö silloin ihan ok kun kerran on edellisessä lauseessa nuo nimet lyhentämättöminä maininnut. Itselleni [/quote:24d27d1ded]
eri, kyllä se silti teettää lisätyötä kun pitää muista edellinen lause. en kai hengailis täällä foorumilla jos haluisin ajatella...
spåm
eri, kyllä se silti teettää lisätyötä kun pitää muista edellinen lause. en kai hengailis täällä foorumilla jos haluisin ajatella...
Hantalta asiapitoinen viesti!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:40a459c08d="psykokarkki"]eri, kyllä se silti teettää lisätyötä kun pitää muista edellinen lause. en kai hengailis täällä foorumilla jos haluisin ajatella...
[/quote:40a459c08d]
EOM
[quote:cc6f5dc5cb="forssto"][quote:cc6f5dc5cb="psykokarkki"]eri, kyllä se silti teettää lisätyötä kun pitää muista edellinen lause. en kai hengailis täällä foorumilla jos haluisin ajatella...
[/quote:cc6f5dc5cb]
EOM [/quote:cc6f5dc5cb]
ETYM
Leijonakuningas sai lapsena itkemään. Eipä nää kiinnosta kyllä yhtään. Nostalgiaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Osaan varmaan vieläkin Pienen Merenneidon laulut ulkoa, niin monta kertaa tuli se katsottua pienenä. Ulla Tapaninen Ursulana <3
Bernard ja Bianca oli satukasettina, se oli aivan järjettömän pelottava!
Leijonakuningas saa vollaamaan vieläkin, samoin Topi ja Tessu.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Mutta mitä noiden mystisten lyhenteiden takana piilee?
Kahden ekan takan ei vissiin mitään, mutta viimeisen eli NJVAJJT takana taisi olla joku:
Nosturi Jolla Voi Ajaa Ja "Jotain" Taloja... Jotain tuollaista mietin sillon.
EDIT: paljastetaan vielä, että kun vaan sotkin noita kirjaimia niin tuo keskimmäinen oli aluksi muotoa HRSK. Ajattelin sitten, että en minä ehkä vielä silloin...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
vaikea valita suosikkia. meneeköhän ohi aiheen jos sanon että suosikkeja on ne ikivanhat 5-10min kestävät piirretyt joissa aku ankka seikkailee? niitä jaksaa kattoa vaikka loputtomiin. niistä kokoillan elokuvista on paha valita kun en mitään ole vuosiin nähnyt. tv:ssä mainostetut disney-dvdt ja muut pelkästään videolla julkaistut kakkos- tai kolmososat vaikuttaa kyllä hirveältä rahastukselta.
harmittaa kyllä kun kaikki piirrettyelokuvat tuntuu olevan niitä kauheita 3D-animaatioita, ei siis koske pelkästään disneytä. yäääk, 2D on paljon kivempi.
Mä en ole koskaan tykännyt Disneyn jutuista. Musta ne on vaan aina olleet jokseenkin paskaa. Varsinkin ne jotkut vanhat Aku-leffat. Hyi helvetti. Ihan törkeän rasittavia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kaunotar ja hirviö on PARAS, Pieni merenneito hyvä kakkonen.
Kaunottaressa paras kohta Gastonen laulu, ja siinä erityisesti kohta:
OLEN ITSEENI MYÖS HYVIN TYYYYYTYVÄINEN!
Sekä lyyrisesti että melodiallisesti hyvin tyydyttävä kuusisekuntinen. (Lauloin hiljaisella äänellä ääneen juuri äsken täällä töissä ja laskin tuon keston rannekelloa tuijotellen.)
Usein tulee monenlaisissa tilanteissa lurautettua tuo olen itseeeni myös hyvin tyyyytyväinen.
Topi ja Tessu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mut onko ARISTOKATIT kenenkään suosikki? Toisaalta oon nähny senkin tosi monesti kuten Lumikinkin ja Tuhkimonkin
Leijonakuninkaan jälkeen ei oo tainnu tulla enää yhtään hyvää.
how they run this show.
homo
how they run this show.