You are not logged in.
Eräs pimeimmistä internetaikakauden kaunokirjallisista ilmiöistä. Ei tietysti ole aivan uusi keksintö, mutta Internet räjäytti pankin. Helppo julkaiseminen, anonymiteetti ja friikit keskustelyryhmät ovat kätilöitä uudelle harrastelijaproosalle. Panen tähän pari hassua sarjakuvaa aiheesta.
Mikä on pimeintä fanifiktiota mitä olette lukeneet?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Yks sukulaisnainen harrastaa real person slashia. Ihme paskaa. Siinä on ikään kuin "ne XXX:stä tutut ihkut näytteliljät" omilla nimillään mut jotenkin ihan muissa hommissa (tyyliin LOTRIn tyypit onkin jotain palomiehiä) ja sit ne vaan panee ihan sairaasti keskenään ja kai niissä joku juonikin muka on
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Yks sukulaisnainen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pope wrote:Yks sukulaisnainen
vaikuttaa läpinäkyvältä mutta kyse ei todellakaan ole minusta
no postaileppa vähän niitä "sukulaisnaisen" juttuja malliksi
mut siis ei "se" "sukulaisnainen" (SE ON OIKEASTI OLEMASSA! VOIN ANTAA NIMEN PRIVANA!) sitä siis kai ite kirjoita. Tai mistä sitä tietää. Se on vaan avautunu mulle näistä
Löysin lajityypin jossa kaikki panevat kuin koirat. Pelkästään miehiä on kolmea eri sukupuolta, ja yksi näistä voi tulla raskaaksi. Penixen juureen turpoaa sellainen valtaisa klunssi, joka juututtaa hepin persiiseen. Olen hämmentynyt mutta kiinnostunut tästä luovuudesta
Löysin lajityypin jossa kaikki panevat kuin koirat. Pelkästään miehiä on kolmea eri sukupuolta, ja yksi näistä voi tulla raskaaksi. Penixen juureen turpoaa sellainen valtaisa klunssi, joka juututtaa hepin persiiseen. Olen hämmentynyt mutta kiinnostunut tästä luovuudesta
minkä faneja nää on?
Pope wrote:Löysin lajityypin jossa kaikki panevat kuin koirat. Pelkästään miehiä on kolmea eri sukupuolta, ja yksi näistä voi tulla raskaaksi. Penixen juureen turpoaa sellainen valtaisa klunssi, joka juututtaa hepin persiiseen. Olen hämmentynyt mutta kiinnostunut tästä luovuudesta
minkä faneja nää on?
tämä on useamman fandomin läpäisevä kinkki, ehkä lähtöisin jostain werewolf-hommasta, hämmentävän pieteetillä rakennettu fiktiivinen konstruktio jonka ideana on vain saada 1. miehet raskaaksi "realistisesti" 2. tuo hepistä anukseen-juuttumisskenaario aikaiseksi
tietenkin myös jotain rajua sukupuoliroolien kyseenalaistamista (my ass)
barton_funk wrote:Pope wrote:Löysin lajityypin jossa kaikki panevat kuin koirat. Pelkästään miehiä on kolmea eri sukupuolta, ja yksi näistä voi tulla raskaaksi. Penixen juureen turpoaa sellainen valtaisa klunssi, joka juututtaa hepin persiiseen. Olen hämmentynyt mutta kiinnostunut tästä luovuudesta
minkä faneja nää on?
tämä on useamman fandomin läpäisevä kinkki, ehkä lähtöisin jostain werewolf-hommasta, hämmentävän pieteetillä rakennettu fiktiivinen konstruktio jonka ideana on vain saada 1. miehet raskaaksi "realistisesti" 2. tuo hepistä anukseen-juuttumisskenaario aikaiseksi
tietenkin myös jotain rajua sukupuoliroolien kyseenalaistamista (my ass)
nii ja tietty ajatus siitä että ihmisellä olis joku eläinkunnasta tuttu nenällä feromonein aistittava säännöllisesti toistuva KIIMA jolloin on vaan pakko panee
välillä kyllä tuppaa unohtumaan että joku jossain kirjottaa fanficciä ihan seikkailumielessä eikä mukana oo laisinkaan pronoa
nii ja tietty ajatus siitä että ihmisellä olis joku eläinkunnasta tuttu nenällä feromonein aistittava säännöllisesti toistuva KIIMA jolloin on vaan pakko panee
Ihmisellä on. 365 päivää vuodessa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pope wrote:nii ja tietty ajatus siitä että ihmisellä olis joku eläinkunnasta tuttu nenällä feromonein aistittava säännöllisesti toistuva KIIMA jolloin on vaan pakko panee
"pakko panee" as in, hasitat kadulla kiimassa olevan yksilön ja panet sitä siinä ja nyt
noiseidea wrote:Pope wrote:nii ja tietty ajatus siitä että ihmisellä olis joku eläinkunnasta tuttu nenällä feromonein aistittava säännöllisesti toistuva KIIMA jolloin on vaan pakko panee
"pakko panee" as in, hasitat kadulla kiimassa olevan yksilön ja panet sitä siinä ja nyt
In my fan fiction dreams yeah.
En nyt ollut ihan 100% tosissani, mutta eihän se kaikilla elukoillakaan mene ihan niin, että nyt heti ja siinä pannaan. Kaikenlaista riikinkukkoilua tapahtuu ennen varsinaista panemista. Jotkut tietysti panee useita kertoja ja tuohon henkeen NYTHETIRYTKRYTK. Ja jos ajatellaan, että onko kiimaa vai ei, niin kun ihmisellä ei ole varsinaista kiima-aikaa, niin silloin ainoa looginen vastaus on, että kiima on koko ajan. Kiimaan liittyy myös suvunjatkamisvalmius, eli elukat ei pysty lisääntymään kuin kiimassa ja sen yhden kerran (tai x kertaa) vuodessa. Ihminen voi lisääntyä 365 päivää vuodessa, eli - "kiima" päällä koko ajan.
WE'RE ANIMALS
Kiimaisesti nyt
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miehillä kiima 365 pv vuodessa naisilla ei
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Fanifiktio paskaa paitsi pifolla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
JB valistaa
Can't help cannoning
En oo mitään lukenu, mutta oletan että suurin osa näistä on jotain homostelujuttuja.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Miehillä kiima 365 pv vuodessa naisilla ei
- John Gray, Ph.D.
50 shades of Bundesliga :epäuskoisesti päätään pudisteleva myhiö:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
mulla on vastustamaton halu alkaa kirjoittamaan Hitais-ficciä mutta en osaa visioida tarpeeksi uskottavaa homostelua