You are not logged in.
Kutsuin Byrdsin Dylan-covereita jokin aika sitten hula-hula-versioiksi ja närkästytin vähän yhtä Byrds-fania. On ne mun mielestä ihan kivoja nekin, mutta kyl pidän enemmän alkuperäsistä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Neuvostoliitto wrote:ootko kuullut urho niitä blood on the tracksin vaihtoehtoisia ottoja? suosittelen!
Enpä oo, missä niitä on?
Bootleg 1-3:sta kuullu joskus ihan ekojen Dylanien joukossa vuosia sitten,
kakkosellahan noita on jokunen.
muuten oon sitä mieltä että byrdsin dylan-coverit on RAUTAA
Kutsuin Byrdsin Dylan-covereita jokin aika sitten hula-hula-versioiksi ja närkästytin vähän yhtä Byrds-fania. On ne mun mielestä ihan kivoja nekin, mutta kyl pidän enemmän alkuperäsistä.
*
My Back Pages on Byrdsin versiona parempi, mutta muissa biiseissä taitavat Dylanin versiot vievät voiton.
Bootleg Series 6 taitaa olla se live 1964. Ihan hyvä ja sisältää loistavan biisin John Birtch Society. 7 on se soundtrack. En voi olla repeämättä siinä kun Rambling Jack Elliot on Dylanin kanssa studiossa ja kertoo seuraavaksi nauhoitettavan "Mister Tamburinen", johon Dylan vastaa kiukkuisen kuuloisesti "Mister Tamburin MAN".
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Bob Dylanin 70-vuotispäivät Tavastialla
Yksi kaikkien aikojen merkittävimmistä lauluntekijöistä, Bob Dylan, täyttää 70 vuotta tiistaina 24. toukokuuta. Samana päivänä Tavastialla juhlistetaan artistin syntymäpäivää kotimaisten huippuartistien voimin. Illan aikana lavalla nähdään Pelle Miljoona, Paleface, Dave Lindholm, Esa Kuloniemi ja Aija Puurtinen, Siiri Nordin, Anssi Kela, Heikki Silvennoinen, Mikko Kuustonen, Eero Raittinen ja Joe Vestich. Artistit esittävät konsertissa omia Dylan-suosikkejaan ja illan aikana tullaan kuulemaan musiikillisen ikonin monipuolista tuotantoa uran alkupäästä aina tähän päivään saakka. Illan vieraiden taustalla soittaa taiturimainen Wentus Blues Band.
Ti 24.05.2011 Helsinki, Tavastia
Liput alk. 26,30 e (ovelta 27 e). K-18
mihnä olli pauke?
bzort glorf bööth
27
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
paleface ja nordinin suku - miks vitussa joka paikassa
dylan keikalle suomeen, oli silloin 2008 aivan helvetin hyvä
Bob Dylan
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
paleface ja nordinin suku - miks vitussa joka paikassa
dylan keikalle suomeen, oli silloin 2008 aivan helvetin hyvä
Bob Dylan
Jes, todella "ylväs" kattaus kyllä tuolla.
Eikä tässä muuta ole viime viikkoina juuri tultua kuunneltua kuin Bootlegs 1-3:a. Blind Willie McTell, yksi Dylanin kovimpia ässiä!
Last edited by Pistooli-pepe (06.05.2011 13:31)
Itellä taas soinut mainion viihteellinen ja sitä kautta radikaali budokanin livetupla, sekä tietysti Blonde On Blonde, joka sopii lämpenevään toukokuuhun kuin nakutettu I Want You on ehkä maailman paras biisi, kliimaksi toki siinä kohtaa kun Dylanin flow katkeaa ihan hetkiseksi ja sitten tulee se "'Cause time was on his side" -läppä. Oisko maailman kovimpia tuplalevyjä, kun ei näistä biiseistä voi oikein yhtäkään tuomita pelkäksi täytepalaksi.
huomenna
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Bob Dylan
saiko eki-setä ikinä dylanin nimmaria?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
If You See Her, Say Hello
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Dylanilta uus levy:
Aika vähän itse sisällöstä tuossa tiedotteessa, mutta kansi on vähän pelottavan oloinen kyllä...
<@DBGene> senkin karkki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mikäs tuo Dylanin posse oikein tuolla videolla on? Sen bändi?
Bluesia näyttäis olevan taas tulossa... Ihan ok biisi.
<@DBGene> senkin karkki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ihan hyvältä levyltä vaikuttaa. pay in blood, tempest ja roll on john
Kansi vähän epäilytti ja en nyt mitenkään kauheasti tuosta näytebiisistäkään innostunut, mutta ihan positiivinen kuva tuota levystä lopulta jäi. Desiren jälkeen Bob on varmasti kyllä tehnyt useammin paremman levyn, mutta kaiken kaikkiaan ihan hyvä kokonaisuus. Perus-blues-biisit eivät innosta edelleenkään ja etenkin Early Roman Kings sotkee sen verran hyvän biisijatkumon, että oikein ihmetyttää miksi tuollaisia pitää tehdä. Onneksi noita blueseja oli muistaakseni vain kolmisen kappaletta. Nimibiisi muuten on 14 min kertomus Titanicista ja sisältää melkoisen määrän säkeistöjä.
<@DBGene> senkin karkki
Oliks tuota josssain netissä?
Oliks tuota josssain netissä?
veikkaan, että internetissä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
spotifaissa on ainakin.
All those evil motherfuckers can rot in hell.
Tempest näyttää keränneen lähes poikkeuksetta hyviä arvosteluita. En minä tuota edelleenkään minään mestariteoksena pidä, mutta paria tylsempää bluesia lukuunottamatta pätevä levy kuitenkin. Folkkivaikutteiden paluulle
Sanoituksia on kovastikin kehuttu ilmeisesti osittain niiden synkkyydenkin vuoksi. Nimibiisi kertoo Titanicin tarinan. Cameronin leffasta on otettu selvästi inspiraatiota ja Leonardo DiCaprio mainitaan nimeltä. Postmodernismia (tai mitä nyt onkaan) ehkä, mutta itse en voi väittää aivan varauksettomasti innostuneeni. Päästetäänkö Dylan tässä nyt vähän helpolla? Jos esim. Cat Power tekisi biisin jostain reilut kymmenen vuotta vanhasta leffasta niin pidettäisiinkö sitä jonain erityisen hienona taiteen muotona? Ehkä. Minusta Tempest nyt vaan ei missään nimessä ole mikään 2010-luvun Desolation Row.
Tin Angelin sanoituksia kuunnellesani mieleen hiipi ajatus siitä, että kyseessä on melko perinteinen murhaballadi. Nuoremman polven tekijöistä esim. Waits ja Cave ovat sen verran suvereenejä tuon tyylisuunnan haltijoita, että Dylanin lyriikat tuntuvat ehkä jopa aavistuksen vanhanaikaisilta. Tai sitten mestarin sanoituskynä on iän myötä aavistuksen tylsynyt. Toisaalta esim. Pay In Blood toimii huomattavasti paremmin ja Roll On John lainailee Beatlesia onnistuneesti ja toimii hyvänä päätöksenä levylle, joka ei ehkä ole Dylanin ikimuistoisimpia, muttei missään tapauksessa huonoimpiakaan.
<@DBGene> senkin karkki
#DYLANPLS
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox